Saunadag 7 februari 2009 - Thermen De Hofstede, Rijswijk ZH

Activiteiten die JAN voorgaande jaren heeft georganiseerd
Gebruikersavatar
Martin
Berichten: 237
Lid geworden op: 02 okt 2006, 22:49

Saunadag 7 februari 2009 - Thermen De Hofstede, Rijswijk ZH

Bericht door Martin » 01 feb 2009, 18:36

[QUOTE=Dazz;15309]PS:

Als iemand met mij deze bon/korting wil delen:

http://www.thermendehofstede.nl/mailing ... her_01.jpg

hou ik me ook van harte aanbevolen![/QUOTE]

Als we allemaal verzamelen kunnen we eens kijken hoe iedereen zo voordelig mogelijk binnenkomt.

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Saunadag 7 februari 2009 - Thermen De Hofstede, Rijswijk ZH

Bericht door Marjoleine » 02 feb 2009, 11:50

Hoi!

Ik was gisteren in Veenendaal in Sauna de Heuvelrug.

Die is ook wel mooi.

Dus dat komt wel goed 5 april... dan ben ik er WEL bij...!!!

(en Hella misschien ook wel.. wie weet.. want het is toch een Open-Saunadag???)

Groetjes,
Marjoleine

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Saunadag 7 februari 2009 - Thermen De Hofstede, Rijswijk ZH

Bericht door TuuronTour » 02 feb 2009, 21:53

Nou, ik heb besloten dat ik geen twijfelgeval meer ben. Dus ik kom ook :)
Ik hoop alleen dat men het niet erg vindt als ik een Relax arrangement neem? Want ik zie dat er naar "tweede personen" gezocht wordt.

Gebruikersavatar
Martijn B
Berichten: 645
Lid geworden op: 17 jul 2006, 19:37

Saunadag 7 februari 2009 - Thermen De Hofstede, Rijswijk ZH

Bericht door Martijn B » 03 feb 2009, 11:04

Ook ik ben geen twijfelgeval meer. Maar ik kom niet...

Zondag ben ik flink genaaid in het ziekenhuis. (of misschien is gehecht een beter woord)
Met schaatsen ben ik op mijn giechel gegaan en heb mijn rechterschaats tegen mijn linker scheenbeen gepositioneerd. En daar kon mijn perzikkenhuidje niet tegen. Met negen hechtingen gaat alles weer goed komen.

Gebruikersavatar
SilverScaraB
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 okt 2007, 12:26

Saunadag 7 februari 2009 - Thermen De Hofstede, Rijswijk ZH

Bericht door SilverScaraB » 03 feb 2009, 13:05

Ik heb maar eens een aantal JAN-data op mijn kalender genoteerd als goede voornemen voor 2009 en kan daarom melden dat ik er zaterdag hoogstwaarschijnlijk ook bij zal zijn. Het hangt nog een beetje af van wat andere zaken, maar ik ga zeker proberen om er in ieder geval een dagdeel te zijn. Het scheelt dat het voor mij niet zo ver weg is.. :)

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Saunadag 7 februari 2009 - Thermen De Hofstede, Rijswijk ZH

Bericht door Marjoleine » 04 feb 2009, 16:44

Arthur.... IK vind het wel erg dat je een RELAX-arregement neemt....;)

Ik kom namelijk niet... want ik moet ik bar winterweer.. (teminste.. dat voorspellen ze...) brieven bezorgen....:mad:
Ik zou ook wel zo'n relax-arregement willen meemaken...!!!

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

Saunadag 7 februari 2009 - Thermen De Hofstede, Rijswijk ZH

Bericht door Wendy » 06 feb 2009, 17:54

Is er iemand met wie ik samen naar de sauna kan rijden.. vanuit Rosmalen of omgeving? (eh..Lindsay? woon jij niet ergens bij mij in de buurt?).
Beetje late oproep, maar ik ga toch niet logeren vanavond in Zuid-Holland..

Oke, ik check vanavond later nog wel ff hier...

Iwan en Martine
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 jan 2009, 19:51

Saunadag 7 februari 2009 - Thermen De Hofstede, Rijswijk ZH

Bericht door Iwan en Martine » 08 feb 2009, 11:22

Hoi Allemaal,

Wij hebben het als zeer gezellig ervaren op de saunadag en willen zeker nog vaker wat ondernemen met JAN. Als wij lid willen worden hoe gaat dat in werking. We hebben net de pas van NFN gehad. Karin had dit volgens mij al verteld echter ik heb per ongeluk haar mailtje al verwijdert:confused:
Of moet er nog gestemd worden over ons lidmaatschap???

Groeten Iwan en Martine

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Saunadag 7 februari 2009 - Thermen De Hofstede, Rijswijk ZH

Bericht door Karin » 08 feb 2009, 12:16

Neehoor, er heoft niet gestemd te worden. :)

Ik zal jullie dat mailtje nogmaals sturen, en ook een inschrijfformulier. Die invullen, terugmailen, en het komt goed. :D

Leuk om te lezen dat jullie het gezellig gehad hebben! Jammer dat ik er niet bij was. Tot een andere keer dan!

Gebruikersavatar
michiel
Vriend(in) van JAN
Berichten: 133
Lid geworden op: 28 sep 2008, 16:45

Saunadag 7 februari 2009 - Thermen De Hofstede, Rijswijk ZH

Bericht door michiel » 08 feb 2009, 12:34

Er hoeft niet gestemd worden volgens Karin maar ik weet niet of de voorzitterster het daar mee eens is! :D (had nogal een uitgesproken mening over nieuwelingen maar na een aantal seconden onder water gehouden te hebben draaide dat toch wel bij).

Ik vond het een erg gezellige dag en hoop ook snel eens een campingweekend mee te kunnen maken want dat moet als ik de verhalen zo hoorde een behoorlijk feestje zijn.

Michiel

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Saunadag 7 februari 2009 - Thermen De Hofstede, Rijswijk ZH

Bericht door Marjoleine » 08 feb 2009, 14:05

Hoi!

Leuk dat het leuk was...!!

En Iwan en Martine en Michiel.. en de rest.. tot op een kampeerweekend of 8 maart op ''t zwemfeest in Amersfoort!!

Groetjes,
Marjoleine

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

Saunadag 7 februari 2009 - Thermen De Hofstede, Rijswijk ZH

Bericht door Brenda » 08 feb 2009, 14:13

En bedankt hè, Michiel!

@Martine en Iwan: Leuk dat jullie, ondanks mijn lompe woordkeus :o, besloten hebben lid te worden. Ik vond het een erg gezellige dag en jullie aanwezigheid heeft daar zeker toe bijgedragen.
Tot JAN!

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Saunadag 7 februari 2009 - Thermen De Hofstede, Rijswijk ZH

Bericht door Eilko » 08 feb 2009, 14:41

[QUOTE=michiel;15358]Er hoeft niet gestemd worden volgens Karin maar ik weet niet of de voorzitterster het daar mee eens is! :D (had nogal een uitgesproken mening over nieuwelingen maar na een aantal seconden onder water gehouden te hebben draaide dat toch wel bij).
Michiel[/QUOTE]

Heerlijk, zo'n waterboarding democratie :) Heeft Brenda nog wat bekend?

/Eilko.

Gebruikersavatar
Martin
Berichten: 237
Lid geworden op: 02 okt 2006, 22:49

Saunadag 7 februari 2009 - Thermen De Hofstede, Rijswijk ZH

Bericht door Martin » 08 feb 2009, 16:25

Was inderdaad een gezellig dagje en onze lieve voorzitster was gewoon een klein beetje overhit door de lolly he Brenda.
Ook namens ons zijn jullie welkom bij JAN hoor.
Alleen voorzichtig met ijsklontjes in de sauna Michiel, Karin koelde er helmaal van af.

Gebruikersavatar
karinvds
Berichten: 22
Lid geworden op: 25 aug 2008, 22:09

Saunadag 7 februari 2009 - Thermen De Hofstede, Rijswijk ZH

Bericht door karinvds » 08 feb 2009, 20:17

Ook ik vond het een gezellige dag. Ondanks dat ik tranen in mijn ogen had, mijn neus ging lopen, een ijsklontje verkeerd terecht kwam en de voorzitster zich niet altijd beleefd gedroeg tegenover de nieuwelingen.
Maar voor mij zijn de nieuwelingen goedgekeurd en hoop ze snel op een kampeerweekend te zien.

Gebruikersavatar
Marten
Vriend(in) van JAN
Berichten: 219
Lid geworden op: 10 nov 2008, 21:57

Saunadag 7 februari 2009 - Thermen De Hofstede, Rijswijk ZH

Bericht door Marten » 08 feb 2009, 22:18

Hallo janners

ook ik heb een geslaagde dag gehad .
leuke mensen ontmoet getraind voor het zwemfeest.
Eten kon beter maar verder een gezeligge sauna, beetje ver rijden voor mij(125 km)maar goed al met al een mooie dag bedankt .

Iwan en Martine
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 jan 2009, 19:51

Saunadag 7 februari 2009 - Thermen De Hofstede, Rijswijk ZH

Bericht door Iwan en Martine » 08 feb 2009, 22:58

Goed om te lezen dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad. Ondanks alle bange verhalen over de campeerweekendjes hopen wij er snel een keer een mee te maken. Helaas kunnen we de eerste niet. Ik hoop dat jullie dan mooi weer hebben. Wij zullen dat denk wel hebben op Marjorca. De zwemwedstrijden vallen ook op een voor ons ongunstige datum. Dus gunnen we jullie dit jaar nog een kans.;) Heeft iemand al wat meer info over het kampeerweekend met pinksteren? Wat is ALV?

Gebruikersavatar
Dazz
Berichten: 133
Lid geworden op: 20 apr 2006, 07:26

Saunadag 7 februari 2009 - Thermen De Hofstede, Rijswijk ZH

Bericht door Dazz » 08 feb 2009, 23:10

Dag allemaal,

Ik vond het erg leuk en gezellig gisteren! :)

Leuk om met jullie kennis te maken. Het was mijn 2e JAN-kennismaking in 2 jaar (als ik de korte kennismaking tijdens de Spencer Tunick-installatie in Amsterdam in juni 2007 mag meetellen).

Tegen mijn eigen verwachting in (ik ga normaliter nooit om 10.30 u. 's ochtends naar de sauna ;) en blijf er nooit langer dan 6 uur) ben ik bijna tot het einde gebleven. Een leuke, niet al te grote sauna maar groot genoeg met gevarieerd aanbod.

Misschien is dit niet helemaal het juiste draadje, maar om alvast een eerste aanzet te geven:

Wie lijkt het ook leuk om eens met een groep naakt te sporten?
Bijv. in een zaal: volleybal, badminton of korfbal of andere sporten die je in de zaal naakt zou kunnen doen. Wie weet hoeveel het kost om een gymzaaltje te huren?

Zijn jullie trouwens bekend met de WNN (world of the nudest nudist) en de Smoothy Club? Zijn orgeniseren maandelijks naturistische zwem- en sauna-avonden waarbij je ook kunt fitnessen.
Zie http://www.wnn.nu/NL/NSC/Smoothy_Club.html
Ideetje om hier een keer met JAN-ners aan deel te nemen?

Groeten,

Dennis

Gebruikersavatar
Marten
Vriend(in) van JAN
Berichten: 219
Lid geworden op: 10 nov 2008, 21:57

Saunadag 7 februari 2009 - Thermen De Hofstede, Rijswijk ZH

Bericht door Marten » 09 feb 2009, 00:31

Beste Dazz

Allereerst leuk met je kennis gemaakt te hebben.
Naakt sporten?als je met een kampeerweekend mee gaat kun je ook sporten vollybal badminton enz.
Heb even naar de site gekeken beetje erotisch getint vind ik dames die tussen hun benen vrijven niet echt naturistish, ben geen smoothy dus niet wat voor mij.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Saunadag 7 februari 2009 - Thermen De Hofstede, Rijswijk ZH

Bericht door Karin » 09 feb 2009, 11:46

Ik vind in de zomer, bij mooi weer, naakt buiten sportief bezig zijn heerlijk. Maar ik heb niet echt de behoefte om bv in de winter een zaaltje te gaan huren, om daar dan naakt te kunnen sporten.
Als de mogelijkheid er zou zijn, zou ik wellicht best meedoen, maar ik voel zelf niet de behoefte om zoiets op poten te zetten.
Als het in de vorm is zoals SNZ Gennep het jaren gedaan heeft, de sportinstuif, een grote zaal met diverse sportveldjes, gecombineerd met zwemmen, sauna, restaurantje, mogelijkheid een massage te ondergaan, dán vind ik het wat anders. Dat vond ik erg leuk, en jammer dat het er niet meer is. Zoiets zou ik wellicht best mede willen organiseren, en zien zitten. Maar alleen een zaaltje om met wat JAN-ners naakt te kunnen sporten... niet echt mijn ding.

Wat betreft die website van wnn.nu, ik ben er al eens eerder terecht gekomen, en hield er toen gemengde gevoelens aan over. Nu nog maar eens goed gekeken om goed te kunnen oordelen. En dan vooral de fotogalleries, en mijn mening is dat vrijwel geen enkele foto die daar te zien is op zich ook maar iets met naturisme te maken heeft. Het zijn naakte vrouwen. En naakte vrouwen die de nadruk leggen op een bepaald lichaamsdeel. En naakte vrouwen die een soort van verleidelijke houding aannemen.
Geen mannen. Geen kinderen. Geen gezinnen. Geen plaatjes van sportende cq spelende cq kamperen cq zwemmende cq saunerende cq enz mensen. Enkel vrouwen. (zelfs een aantal in badpak of gekleed: huh???)
Ik vind het heel erg jammer dat er websites (en vooral mensen achter die websites) zijn, die menen dit soort plaatjes met naturisme te moeten associëren.

Wilhelm
Berichten: 78
Lid geworden op: 01 jun 2006, 20:25

Saunadag 7 februari 2009 - Thermen De Hofstede, Rijswijk ZH

Bericht door Wilhelm » 09 feb 2009, 15:44

Hai Karin
Helemaal mee eens!
Dit zijn nu net die dingen die mensen misschien doen terugdeinzen voor naturisme. Mijn vriendin is bv best geinteresseerd, maar met dit soort associatie's ben je al weer snel terug bij af.
Ook las ik je opmerking over de sportinstuif. Tja, ik zou best willen meedenken en meehelpen hierbij hoor. Dat was nu net een leuk evenement met veel variatie (sauna, sporten, zwemmen enz.). Goede promotie voor echt naturisme en de kans om ook in de winter iets (landelijk) op te zetten.
Van de NFN hoeven we helaas weinig te verwachten vrees ik.
Maar nieuw leven in de sportinstuif: helemaal ok!
Groetjes
Wilhelm

Gebruikersavatar
Dazz
Berichten: 133
Lid geworden op: 20 apr 2006, 07:26

Saunadag 7 februari 2009 - Thermen De Hofstede, Rijswijk ZH

Bericht door Dazz » 09 feb 2009, 18:13

Zo'n sportinstuif is inderdaad een nog veel beter idee!
Sporten, zwemmen en sauna gecombineerd, voor ieder wat wils, erg leuk!
Jammer dat ik dat destijds niet heb meegemaakt :(
Ik zie nu dat het pas 3 jaar geleden voor het laatst werd gehouden en om een pietluttige reden is gestopt: http://snzg.blogspot.com/
Met 350 toenmalige bezoekers zullen er dus vast wel genoeg mensen zijn die het nieuw leven willen inblazen! :)

Wat betreft de WNN-site zie ik inderdaad in wat de bezwaren zijn:
bepaalde foto's hebben zeker weinig met naturisme/nudisme te maken, hoewel ik er persoonlijk geen al te groot bezwaar tegen heb. Ik heb me er niet aan gestoord maar een beetje "over the top" is het natuurlijk wel en het is al helemaal jammer dat er geen "gewone" naturistische foto's van bijv. ook mannen bij staan. Overigens heeft de WNN een vrouwelijke (mede-) voorzit(s)ter (genaamd Ria) dus zó "fout" kan het hopelijk toch niet zijn... Maar goed, die sauna-avonden van de WNN en het fitnessen vond ik wel interessant... dus wie weet ga ik ze binnenkort wel een mailtje sturen om te kijken hoe zo'n avond is... als mensen mee willen doen hoor ik het wel.

Iwan en Martine
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 jan 2009, 19:51

Saunadag 7 februari 2009 - Thermen De Hofstede, Rijswijk ZH

Bericht door Iwan en Martine » 09 feb 2009, 19:21

Jammer dat dit soort site's zich verbinden of dat mensen denken dit te moeten verbinden met nudisme. Hier krijg je dus die vooroordelen door. Denk niet dat dit iets is voor JAN. Maar ik kan daar niet over oordelen ben nog niets een vriend van JAN.
Is er nog iemand die al iets weet over het pinksterweekend. En wat ALV betekend.

Gebruikersavatar
Martin
Berichten: 237
Lid geworden op: 02 okt 2006, 22:49

Saunadag 7 februari 2009 - Thermen De Hofstede, Rijswijk ZH

Bericht door Martin » 09 feb 2009, 20:47

[QUOTE=Iwan en Martine;15381]Jammer dat dit soort site's zich verbinden of dat mensen denken dit te moeten verbinden met nudisme. Hier krijg je dus die vooroordelen door. Denk niet dat dit iets is voor JAN. Maar ik kan daar niet over oordelen ben nog niets een vriend van JAN.
Is er nog iemand die al iets weet over het pinksterweekend. En wat ALV betekend.[/QUOTE]

Ook zonder dat je vriend van JAN bent mag je je mening hier geven hoor en wat mij betreft heb je helemaal gelijk al noemen wij het liever naturisme. Waar het pinksterweekend word gehouden is nog niet helmaal bekend bij mij maar ALV staat voor Algemene Leden Vergadering, die worden 2 x per jaar gehouden.
Hou in ieder geval de datum vrij want een lang JAN weekend staat voor veel pret met dus een klein uurtje serieus vergaderen.

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

Saunadag 7 februari 2009 - Thermen De Hofstede, Rijswijk ZH

Bericht door Brenda » 10 feb 2009, 17:40

Er is inderdaad nog niet bekend waar dát kampeerweekend gehouden gaat worden. We zijn er druk mee bezig. Als we het weten, zullen we het zo snel mogelijk op het forum en de website laten weten.

Iwan en Martine
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 jan 2009, 19:51

Saunadag 7 februari 2009 - Thermen De Hofstede, Rijswijk ZH

Bericht door Iwan en Martine » 16 feb 2009, 19:14

Hoi Allemaal,

Dit is zeker niet de juiste topic, maar heb geen idee waar ik dit anders moet vragen. Heeft iemand ervaring met de volgende campings:
Camping Le Sérignan Plage in Sérignan.
Le colombier.
Graag jullie meningen.

Alvast bedankt,
Iwan en Martine

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Saunadag 7 februari 2009 - Thermen De Hofstede, Rijswijk ZH

Bericht door Marjoleine » 16 feb 2009, 21:58

;)Nee.. idd niet het juiste draadje... ;)
Kijk ff bij Camping Evaringen en stel daar je vraag nog een keertje...
dan geef ik daar mijn mening over Le Colombier wel ff...;)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Saunadag 7 februari 2009 - Thermen De Hofstede, Rijswijk ZH

Bericht door Karin » 17 feb 2009, 09:15

Nog even voor het gemak:
Onder het -wit-op-donkerblauwe-kopje 'Ervaringen' staat o.a. 'Campingervaringen', en dan kom je hier: http://forum.wijzijnjan.nl/forumdisplay.php?f=31

Plaats reactie