Open dag

Activiteiten die JAN voorgaande jaren heeft georganiseerd
Plaats reactie
Wilhelm
Berichten: 78
Lid geworden op: 01 jun 2006, 20:25

Open dag

Bericht door Wilhelm » 14 apr 2009, 21:35

Hai allemaal,
Vroeg me even af wat JAN doet aan de Open Dag. Misschien is er iets te organiseren op deze dag, speciaal voor onze leeftijdscategorie. Misschien samen met een bepaalde vereniging/jnfn/nfn/camping Weet het zo gauw ff niet, maar het lijkt me wel een leuk idee om ons eens echt te presenteren..
Groetjes
Wilhelm
(nieuw lid met misschien te enthousiaste ideeen.. hihi):o

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Open dag

Bericht door TuuronTour » 14 apr 2009, 22:36

Even voor de volledigheid: de NFN Open Dag valt dit jaar op zondag 7 juni (10-18 uur) :)

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Open dag

Bericht door Marjoleine » 15 apr 2009, 18:34

Ja.. klopt... zondag 7 juni.

Ik ben er wel voor in om een paar terreinen te gaan bezoeken.
Heb ik vorig jaar ook gedaan met iemand.
Alleen heb ik geen auto.. dusseh.. dat is lastig....

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Open dag

Bericht door Karin » 20 apr 2009, 12:20

We hebben hier al vaker over gebrainstormd, maar het punt is dat juist op deze dat veel JAN-ners andere terreinen willen bezoeken, en ndat JAN natuurlijk ook geen eigen lokatie heeft om mensen te ontvangen.
Ik verwacht dat er weinig terreinen zijn die zitten te wachten op een clubje JAN-ners om op hun terrein leden te werven... ;-)

Wilhelm
Berichten: 78
Lid geworden op: 01 jun 2006, 20:25

Open dag

Bericht door Wilhelm » 21 apr 2009, 13:20

Hoi hoi
Tja, wilde dus ff meebrainstormen ;-) Vind ik op zich jammer, al snap ik jouw verhaal wel hoor Karin. Maar er moet toch een manier zijn om meer mensen te bereiken. Onder veel sauna-gangers bevinden zich volgens mij heel wat potentiele JAN-leden (en belangstellenden voor het naturisme). Misschien is een opzetje met Flevonatuur (of bij slechter weer) met een saunacomplex een idee? Ik probeer slechts mee te denken hoor, er zijn vast betere ideeen. Vind het gewoon jammer om helemaal niets met zo'n 'open dag' te doen, er moet toch een creatieve oplossing te bedenken zijn... Misschien hebben anderen nog ideeen?
Groetjes
Wilhelm

Gebruikersavatar
Marten
Vriend(in) van JAN
Berichten: 219
Lid geworden op: 10 nov 2008, 21:57

Open dag

Bericht door Marten » 21 apr 2009, 20:24

Mischien kunnen we met een aantal JAN leden diverse tereinen af en de bezoekers een folder of zo iets in de handen drukken sla je twee vliegen in een klap en als ze daar moelijk over gaan doen ga je weg of je blijf maar wel met een pet op of een shirt aan of iets waat het logo Van JAN op staat.
Schoot mij zo te binnen.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Open dag

Bericht door Karin » 23 apr 2009, 12:33

Het is natuurlijk in de laatste plaats de bedoeling om andere verenigingen tegen ons in het harnas te jagen. Dus of in overleg met de vereniging in kwestie, of niet, lijkt mij.
Ten slotte moeten wij het (als terreinloze vereniging) juist óók van andere verenigingen hebben...

Ik denk dat b.v. Flevo-Natuur niet veel bezwaar zal hebben tegen een standje ofzo, omdat dat geen vereniging is. Maar wederom: er moet wel een leuk groepje JAN-ners zijn die daar dan wat uurtjes willen staan. Verder kan je je afvragen hoeveel mensen uit onze doelgroep je zo bereikt. Naar mijn idee is Flevo-Natuur dan weer niet de meeste ideale plek.

En sauna's... als ze het al toelaten... ik heb geen idee wat het percentage naturisten onder de saunagangers is, maar ik gok grofweg nog geen 20%...?? Aan de andere kant, is dat dan weer best veel eigenlijk.
Zelf heb ik trouwens wel eens JAN-kaartjes weggegeven in de sauna aan mensen die ik wel JAN-nerig vond.

We hadden ooit een PR-commissie. Proef ik hier kandidaten voor een nieuwe PR-commissie? ;)

Wilhelm
Berichten: 78
Lid geworden op: 01 jun 2006, 20:25

Open dag

Bericht door Wilhelm » 23 apr 2009, 22:41

Hai
Nou, meedenken wil ik best. Commissie klinkt wel weer heel heftig. Maar ik denk dat er best veel 'jongeren' zijn die op zich best interesse hebben, maar toch moeilijk bereikt worden. Zulke geluiden hoor ik in elk geval wel in mijn omgeving. Campings, stranden deze zomer en sauna's (zeker de laatste) zijn interessante plekken hiervoor. Denk ook aan de de beurs
'naturismetotaal' (zie nfn site).
Denk dat de YO en JNFN beetje met hetzelfde zitten. Wellicht idee om met hen te overleggen.
Groetjes
Wilhelm

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Open dag

Bericht door Marjoleine » 06 mei 2009, 22:16

Ik meld mij bij deze ff af.. voor het promoten van de JAN op de open dag... Ik heb ga samen met een vriendin naar Amsterdam.. doen we altijd in Juni en Januari.. tijdens de uitverkoop!!

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Open dag

Bericht door Karin » 18 mei 2009, 10:37

*kuch*

Het bestuur *ahum* heeft zich hier nog eens over gebogen, en bij voldoende animo van de JAN-ners, willen we wat op poten zetten.

Zie hier:
http://forum.wijzijnjan.nl/showthread.p ... #post16331

Plaats reactie