Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Activiteiten die JAN voorgaande jaren heeft georganiseerd
Gebruikersavatar
Activiteiten Commissie JAN
Vriend(in) van JAN
Berichten: 326
Lid geworden op: 10 aug 2007, 10:27

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Activiteiten Commissie JAN » 30 apr 2009, 11:23

Wanneer:
Pinksterweekend 29 mei t/m 1 juni 2009

Waar:
Camping de Brongaard (http://www.brongaard.nl) in Hellevoetssluis.

Vertel!
De NVH heeft sinds 2003 dit terrein in pacht van het Zuid-Hollands Landschap. Alle voorzieningen zijn helemaal van deze tijd. Met zestig vaste plaatsen en een enorm gastenveld moeten we dit lange weekend uitstekend uit de voeten kunnen.
Een zwemvijver, een visvijver, een voetbalveld en een sauna maken dit terrein compleet.

Wat gaan doen:
De vrijdag zal wel zo'n beetje verlopen zoals die altijd gaat. In de middag verzamelen we ons en voor degenen, die mee willen eten, wordt er voor een maaltijd gezorgd.

Zaterdagmiddag is er geen houwen aan! We gaan ons uitleven op Ytong-blokken. Deze saaie rechthoekige gasbetonblokken kunnen we in een veel leukere vorm transformeren. Welke dat gaat worden kun je natuurlijk helemaal zelf bepalen.
Voor deze activiteit is wat gereedschap echter wel nodig. Gasbeton is een vrij zacht materiaal, dat zich makkelijk laat bewerken. Een oude zaag, wat raspen of vijlen maken je uitrusting al compleet. De raspen vind je nog wel eens in een 5-gulden-bak bij de kassa van een bouwmarkt. Voor dit werk is het raadzaam om niet het allerbeste en duurste gereedschap mee te nemen.

's Avonds wordt er een heuse mega-playbackshow georganiseerd. Als jij zorgt dat de muziek op cd wordt aangeleverd en je je act tot in de finesses beheerst, dan moet je er niet raar van opkijken, dat je er met de hoofdprijs vandoor gaat. De uitnodiging hiervoor hangt ook in de kantine van de Brongaard.

Zondag vertrekken we aan het eind van de ochtend richting van Oostvoorne om daar een wandeling van een kilometer of twaalf te lopen.

Maandag organiseert de NVH rond de klok van drie uur een BBQ, waar we hartelijk welkom zijn. Voor het vlees moeten we zelf zorgen, maar voor de rest wordt gezorgd.

Kosten:
De prijzen voor een overnachting bedragen:
Kampeermidel € 5,25 per nacht.
Overnachting € 2,00 per nacht.
Toeristenbelasting € 0,66 per nacht.
Sauna € 3,50 p.p. (minimaal 5 deelnemers)
Prijzen kantine € 0,80 - € 1,20
De kantine werkt met kaarten van € 5,-/ 10,-/ 20,-. Aan het eind wordt restitutie verleend.
Douchen is gratis.

Aanmelden:
Aanmelden doe je door een mailtje te sturen naar dit e-mail adres; brongaard@wijzijnjan.nl

Geef daarin aan:
- Welk weekend je je voor opgeeft (onderwerp v/h mailtje graag!)
- Je naam,
- hoe laat je vrijdag denkt aan te komen,
- of je vrijdag mee wilt eten (tegen kostprijs),
- of je wilt koken,
- of je met de tent, caravan of vouwwagen komt,
- of je stroom nodig hebt,
- of je deelneemt aan het beeldhouwen.
- welke act je doet tijdens de mega-playbackshow
- of je maandag deelneemt aan de BBQ van de NVH.

Adres Terrein:
Noordse Molenweg 1
Hellevoetssluis

Contactpersonen:
Brenda! & Martijn B
Gepost door Martijn B.

Aangemeld zijn al:
  1. Brenda!
  2. Martijn B
  3. Martine
  4. Iwan
  5. Marc v G
  6. Karin S
  7. Martin
  8. Jos
  9. Nieck
  10. Marjoleine
  11. Peter S
  12. Karin vd A
  13. Lindsay
  14. Arthur - BBQ maandag
  15. Anja - zaterdag
  16. Erik - zaterdag


Iwan en Martine
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 jan 2009, 19:51

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Iwan en Martine » 03 mei 2009, 23:09

Hoi Allemaal,

Goed te lezen dat vorig weekend zo goed is bevallen. Graag zouden wij willen weten of jullie weten of honden zijn toegestaan op de camping.

Groetjes Iwan en Martine

Iwan en Martine
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 jan 2009, 19:51

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Iwan en Martine » 03 mei 2009, 23:12

Hoi,

Ik kan natuurlijk zelf ook wel even op de site kijken. Heb dat dus ook maar even gedaan. Zag dat huisdieren zijn toegestaan. Dus gaan wij mee. Incl. hond.

Groetjes Iwan en Martine

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Marc v G » 04 mei 2009, 13:12

Natuurlijk ben ik er ook weer bij :)
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Marjoleine » 04 mei 2009, 18:22

Ik ben er ook bij!

Ga nog ff een meeltje sturen... want ik ga zo weer hardlopen.. dussseh... nu geen tijd voor het meeltje naar de AC!

@ Iwan en Martine: Die hond van jullie.. die bijt geen Postbodes he???!! :o

Gebruikersavatar
karinvds
Berichten: 22
Lid geworden op: 25 aug 2008, 22:09

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door karinvds » 04 mei 2009, 21:11

Ja hoor. We hebben ons ook aangemeld.

Hopen natuurlijk op mooi weer, maar zullen toch wel met de vouwwagen komen. Maar misschien kan de kachel wel thuis blijven.

Dus Marjoleine jij kunt weer rustig slapen.

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Anja » 05 mei 2009, 17:20

Halloooooo...bericht van de broedse kip uut Drenthe:rolleyes: hier gaat alles goed, vandaag bij verloskundige geweest. Alles groeit goed (nu had ik daar ook geen enkele twijfel over haha), ik voel mij goed, mits ik mij maar gedoseerd inspan anders mag ik daar de prijs van betalen en moet ik aan de dutjes...

Wij zitten erover te denken om de zaterdag langs te komen, een heel weekend zit er helaas niet in. Dit alles nog wel even onder voorbehoud, blijft even afwachten hoe ik me dan voel.
Maar goed, als we komen, dan in de loop van de ochtend (denk ik..) en in de loop van de avond weer retour Emmen. De volgende dag gaat er dan eindelijk laminaat in de babykamer gelegd worden.

Heb wel zin om weer eens met JAN-ners onder elkaar te zijn, helemaal nu ik de lovende recensies van de afgelopen week zo heb gelezen. Hoewel ook wij een leuke week gehad hebben hoor:D.
Nou ja, het is even niet anders.

Iwan en Martine
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 jan 2009, 19:51

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Iwan en Martine » 06 mei 2009, 21:25

Hoi Marjoleine,

Onze hond bijt zeker geen postbodes. Ze bijt helemaal niemand. Ze is soms een beetje enthousiast met spelen.
Wij nemen wel ons kacheltje mee. Je weet maar nooit. Eigenlijk kunnen wij de kachel er niet eens uithalen.
We hopen dat het een heel gezellig weekend.

Iwan en Martine

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Marjoleine » 06 mei 2009, 22:10

Kachel??!! Hebben jullie dan ook een vouwwagen.. of een sleurhut?
Ik heb gewoon een 3-persoons-koepeltentje!
Een dik vest en een extra fleece-deken voor in mijn slaapzak.
Die fleece-deken had ik afgelopen weekend niet eens nodig...
Maar je weet nooit.. met het Hollandse weer.

(Ik maakte een beetje een grapje over de hond hoor...;) had ergens gelezen dat het een Jack Russel is??!.. een paar maanden geleden ben ik gebeten door een Jack Russel.. vandaar mijn wantrouwen... maar dat een beestje bijt.. ligt vooral aan de slechte opvoeding. en dat is bij jullie zeker niet het geval! Daar ben ik wel van overtuigd!)

Iwan en Martine
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 jan 2009, 19:51

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Iwan en Martine » 06 mei 2009, 22:38

Wij hebben een VW busje. Die hebben we omgebouwd naar camper. Dus we hebben een camper. Hij is uit 1964. Dus ouder als ons zelf.
We hebben geprobeerd een goede opvoeding mee te geven aan onze hond, maar zoals je al schreef is het een Jack-russel. Die staan bekend om eigenwijs te zijn. Dat tonen ze al door vaak op drie poten te lopen ipv van op vier. Dus als iemand dit ziet dat weekend is het geen zeer pootje, maar gewoon eigenwijs. Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan.;)

Groetjes Iwan en Martine

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 911
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Jos » 09 mei 2009, 11:08

Aanmelding is onderweg. Ook ik ko

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Karin » 10 mei 2009, 11:24

Ik ko
Jij ko't
Wij ko'en
...

Eh... wát ga je doen, Jos...??? :D

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 911
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Jos » 10 mei 2009, 17:04

m.

Mijn computer is zo snel, dat m'n berichtje al verstuurd was voordat ik klaar was met typen. Ik zat dus nog met een losse 'm', dus deze heb ik maar hier bovenaan geplakt.
Als je wilt fröbelen (= werkwoord, vernoemd naar Maria Fröbel een kleuteronderwijzeres uit het begin van de vorige eeuw), pak dan een schaar en een lijmpot, knip de 'm' uit dit bericht en plak het vast aan mijn vorige bericht. Als je 'm in de tussentijd ook nog kopieert, dan is 'ie ook nog in het bericht van Karin te plakken en wordt dat ook een stukkie leesbaarder.

Gebruikersavatar
Martin
Berichten: 237
Lid geworden op: 02 okt 2006, 22:49

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Martin » 10 mei 2009, 17:28

Maar of ze dan komt weten we nog niet he, ze staat nog niet in lijst met aanmeldingen.

Gebruikersavatar
Martijn B
Berichten: 645
Lid geworden op: 17 jul 2006, 19:37

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Martijn B » 10 mei 2009, 17:51

*houdt een opmerking voor zich*

Gebruikersavatar
Nieck
Berichten: 668
Lid geworden op: 23 jun 2006, 23:56

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Nieck » 11 mei 2009, 22:10

yô yô,
Ik heb me ook aangemeld en weet nog even niet of ik 'Roos'(mijn hond) meeneem. Ik denk het wel hoor. Want Roos is ook naturist..

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Marjoleine » 11 mei 2009, 22:13

Oh....
dan neem ik Fleur mee.. want die is ook naturisst....:o

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Marjoleine » 11 mei 2009, 22:14

Dat vind Roos vast wel leuk...maar Fleur niet.... denk ik....;)

Gebruikersavatar
Peter
Berichten: 90
Lid geworden op: 08 jul 2006, 06:49

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Peter » 11 mei 2009, 22:34

Ik heb mezelf net ook maar even opgegeven :)
Weet nog niet welke act ik ga doen, maar komt vast wel goed.

In ieder geval tot Pinksterweekend.
Geen idee hoevaak ik online ben tussendoor. Ik vermoed weinig.

Iwan en Martine
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 jan 2009, 19:51

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Iwan en Martine » 12 mei 2009, 19:52

Gaat iedereen ook creatief bezig zijn. Of zijn er ook mensen die misschien iets anders gaan doen?

Groeten Iwan en Martine

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Brenda » 12 mei 2009, 20:28

@ Iwan en Martine: Tot nu toe hebben de meeste mensen aangegeven mee te willen doen aan het beeldhouwen.
Als jullie er geen zin in hebben geeft dat niks. Niets moet, alles mag wat dat betreft!

Zelf heb ik het jááááren geleden een keertje gedaan en vond het toen wel grappig. Vind je er niks aan, dan kun je altijd stoppen en lekker wat anders gaan doen. Kijk maar wat jullie doen.

Het is voor de organisatie wel fijn om van te voren te weten hoeveel van die blokken ze in Hellevoetsluis moeten hebben. Het zou jammer zijn als er niet genoeg is voor iedereen.

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Anja » 13 mei 2009, 13:12

[QUOTE=Brenda!;16289]Het is voor de organisatie wel fijn om van te voren te weten hoeveel van die blokken ze in Hellevoetsluis moeten hebben. Het zou jammer zijn als er niet genoeg is voor iedereen.[/QUOTE]

Mijn blok mogen ze hebben:D

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Marjoleine » 15 mei 2009, 21:14

Ik heb een nieuwe tent gekocht......!!

Bij de Perry Sport... en ik ga 'm met Pinksteren voor 't eerst gebruiken!
Morgen ff uitproberen in mijn tuintje. Want vandaag kon dat niet.. het was.. eeh... vervelend weer weer.. zullen we maar zeggen... Hoop dat het tijdens het weekend wel wat beter is.. anders mogen we gaan kriperen...in eeh.. het busje van Iwan en Martine of de voortent van Martin en Karin....:(

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door TuuronTour » 15 mei 2009, 22:49

Ik ga ook trainen in dat lange weekend. Wanneer en waar weet ik nog niet. Ik kan dus helaas op dit moment niet concreet zeggen of en welke dagen ik erbij ben in Hellevoetsluis, maar in principe kom ik op maandag graag langs voor de BBQ :)

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Marc v G » 16 mei 2009, 18:38

Ik verwacht er vrijdag aan het begin van de middag al zijn, 's ochtends moet ik toch in Capelle a/d IJssel zijn in verband met een servicebeurt voor mijn fiets, dan kan ik meteen door naar Hellevoetssluis. Nu maar hopen op goed weer!

(En nee, dat betekent niet dat ik op de fiets kom, maar wel dat ik mijn fiets bij me heb)
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Marten
Vriend(in) van JAN
Berichten: 219
Lid geworden op: 10 nov 2008, 21:57

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Marten » 16 mei 2009, 20:19

lieve vrieden/vriendinnen van jan

Hierbij meld ik mij af voor het pinksterweekend.
Niet omdat ik niet wil maar omdat ik niet kan.
Had graag anders gezien maar omstandigheden dwingen mij hiet toe.
Wens jullieeen fantachties weekend toe.
groeten Marten

Iwan en Martine
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 jan 2009, 19:51

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Iwan en Martine » 17 mei 2009, 09:03

Wij hopen ook op goed weer. Zoals vandaag is er niets aan. Morjoleine het is helaas niet mogelijk om bij ons in het busje erbij te slapen. Of je moet bij de hond in de mand gaan slapen:). We hebben wel een grote voortent erbij, maar die nemen we nooit mee ala we een weekendje weg gaan.
Kunnen we hierbij ook doorgeven dat we meedoen aan het kunstwerk maken?

Groeten Iwan en Martine

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Marjoleine » 17 mei 2009, 09:12

@ Iwam en Marine: Dat was maar een grapje hoor!
Ik slaap lekker in mijn eigen tentje!
Door het vieze weer heb ik 'm nog niet op kunnen zetten.
Dat komt deze of volgede week nog wel!

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Brenda » 17 mei 2009, 20:47

[QUOTE=Iwan en Martine;16317]Wij hopen ook op goed weer. Zoals vandaag is er niets aan. Morjoleine het is helaas niet mogelijk om bij ons in het busje erbij te slapen. Of je moet bij de hond in de mand gaan slapen:). We hebben wel een grote voortent erbij, maar die nemen we nooit mee ala we een weekendje weg gaan.
Kunnen we hierbij ook doorgeven dat we meedoen aan het kunstwerk maken?

Groeten Iwan en Martine[/QUOTE]

Ik heb het gelezen, maar nog even een mailtje aan bovenstaand adres zou fijn zijn. :). Anders moeten we tegen die tijd het hele forum af scrollen om te checken wie er nu wel of niet mee doet.

Iwan en Martine
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 jan 2009, 19:51

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Iwan en Martine » 17 mei 2009, 23:05

[QUOTE=Brenda!;16322]Ik heb het gelezen, maar nog even een mailtje aan bovenstaand adres zou fijn zijn. :). Anders moeten we tegen die tijd het hele forum af scrollen om te checken wie er nu wel of niet mee doet.[/QUOTE]

Zojuist gedaan.

Groetjes Iwan en Martine

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Eilko » 22 mei 2009, 20:01

Ik kom deze x niet..
Zaterdag is de hardloopwedstrijd waar ik al 3 maanden voor aan het trainen was :) Die kan ik niet laten schieten....

/Eilko

p.s. Anja, zeg maar tegen Erik dat de varkensmedaillons voortreffelijk waren! (uit luxemburgse bron vernomen)

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Marjoleine » 22 mei 2009, 21:52

:)Hoi Hoi!

Eilko... zet 'm op....!! Ik ga niet meer hardlopen.. want ik heb een blessure.. dus voor mij is het geen hollen meer!!
Jammer dat je niet komt...:(

Ik heb dat tentje terugebracht omdat ik 'm toch te klein vond.. mijn huidige tent is groter! Maar nu heb ik wel weer 200,- euro retour gekregen.. en daar kan je weer andere leuke dingen mee doen!!!

Nog 1 weekje.. is 7 nachtjes slapen.. en dan is het weer tijd voor een lekker lang JAN weekend!! Beterrrrrrrrrrrrrrrr!!!!! :):):)

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Anja » 23 mei 2009, 10:05

Eilko succes met de hardloperij dan maar!

Erik had jullie al gemist, hij was van plan nog bij jullie langs te gaan, maar was even druk met hoofdgerechten in de weer. Toen hij wel weer tijd had, waren jullie al vertrokken. Maar ik zal de boodschap doorgeven ;).

Toch eigenlijk raar, wonen we op een steenworp afstand van elkaar en dan was dit de 1e keer (nou ja, op onze bruiloft ook) dat we elkaar zo in het wild in Emmen tegenkwamen. Grappig ook wel weer, want de laatste keer dat ik in de Rue heb gegeten is alweer een hele tijd geleden. Toeval? :)
Dus de "luxemburgse bron" heeft voortreffelijk gegeten, de Nieuw-Dordrechtse ook? :p

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Eilko » 23 mei 2009, 13:21

[QUOTE=Anja;16360]Toch eigenlijk raar, wonen we op een steenworp afstand van elkaar en dan was dit de 1e keer (nou ja, op onze bruiloft ook) dat we elkaar zo in het wild in Emmen tegenkwamen.
[/QUOTE]

Kennelijk is Emmen toch een wereldstad :) (dat beeldt B&W zich toch graag in?)

Ik kom trouwens niet zo vaak in t centrum van Emmen; want Klazienaveen is toch dichterbij..

[QUOTE=Anja;16360]
Dus de "luxemburgse bron" heeft voortreffelijk gegeten, de Nieuw-Dordrechtse ook? :p[/QUOTE]

De Nieuw-Dordrechtse heeft ook heerlijk gegeten :)

/Eilko

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Lindsay » 23 mei 2009, 14:35

hmmm iedereen zijn huisdier mee?
nou misschien neem ik dan mijn cavia's wel mee. als ze het leuk vinden een weekendje uit. Na ja, als ze gras zien, zijn ze meestal wel over te halen. Misschien willen ze nog wel playbacken ook....het liedje 'hamsteren!':p

dus ik ben er ook bij. tot volgend weekend

Gebruikersavatar
Martin
Berichten: 237
Lid geworden op: 02 okt 2006, 22:49

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Martin » 24 mei 2009, 20:15

Als de voorspellingen kloppen dan krijgen we net zo een fantastisch weer als dit weekend. We hebben het hek van de vereniging dit weekend al gevonden na een fietstocht vanaf Natukreek. Tip: Achter het hek staat het bord van de vereniging, hek na het fietspad aan de linkerkant ongeveer 30 meter voor de
bungalows aan de rechterkant.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Karin » 25 mei 2009, 08:44

Wow, het mag dan een tip zijn, het klinkt als een speurtocht!
Spannend! ;)

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Marjoleine » 25 mei 2009, 17:35

Fleur en Pollewop blijven toch liever thuis! :D
Ze worden verzorgd door mijn buurvrouw!

Hee.. Lindsay... leuk dat je er ook bij bent!! :)

Iwan en Martine
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 jan 2009, 19:51

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Iwan en Martine » 25 mei 2009, 20:12

Even een vraagje voor wij als nieuwkomer. Als we vrijdagavond aankomen. Moeten wij ons melden bij de receptie of gaat dat anders.

Groetjes Iwan en Martine

Gebruikersavatar
Martin
Berichten: 237
Lid geworden op: 02 okt 2006, 22:49

Kamperen:29 mei t/m 1 juni 2009( Pinksteren) Camping de Brongaard in Hellevoetssluis.

Bericht door Martin » 25 mei 2009, 20:41

Als je voor het hek staat moet je even het telefoonnummer bellen van de camping dan doen ze het hek open en vertellen ze wel waar JAN staat. Wij verwachten dat we er om een uur of twaalf zijn.

Plaats reactie