Kampeerweekend op De Mierenhoop in Bunne

Activiteiten die JAN voorgaande jaren heeft georganiseerd
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bas
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 mei 2009, 23:01

Kampeerweekend op De Mierenhoop in Bunne

Bericht door Bas » 03 jun 2009, 22:52

Is er al iets bekend over het Kampeerweekend op De Mierenhoop in Bunne ? Het is dan voor mij het eerste Jan-weekend en ben benieuwd of er al een soort agenda is van activiteiten en of er natuurlijk al aanmeldingen zijn :)

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 911
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Kampeerweekend op De Mierenhoop in Bunne

Bericht door Jos » 03 jun 2009, 23:49

Hoi Bas,

In de regel wordt 3 à 4 weken van tevoren door de AC (Activiteiten Commissie) een draadje gestart waarin meer informatie staat en ook, hoe je je kunt aanmelden.
De eerstkomende activiteit waar JAN echter present is, is het NFN-volleybaltoernooi in het weekend van 20-21 juni. Misschien dat je tijd en/of zin hebt om te komen en een balletje mee te slaan? Neem maar eens een kijkje in dit draadje: http://forum.wijzijnjan.nl/showthread.php?t=1524

Misschien tot ziens in Midwoud, of anders in Bunne (want hoogstwaarschijnlijk ben ik er dan ook bij).

Gebruikersavatar
Bas
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 mei 2009, 23:01

Kampeerweekend op De Mierenhoop in Bunne

Bericht door Bas » 04 jun 2009, 07:54

Ik ben helaas verhindert voor het volleybaltoernoooi i.v.m. een familieweekend. dus dat gaat het niet worden... maar het weekend in de bunne gaat zo goed als zeker door :)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Kampeerweekend op De Mierenhoop in Bunne

Bericht door Karin » 04 jun 2009, 10:25

De AC-ers die het weekend op de Mierenhoop gaan organiseren, gaan spoedig de koppen bij elkander steken.

Maar... het is in ieder geval een heel leuke camping. Zwembad en sauna. Mooi stukje natuur om in te wandelen (in de blote kont indien gewenst, want het hoort bij het terrein).
Enne, leuke camping of niet, met JAN is het toch wel gezellig, leuk, relaxed. Echt waar. :)

Mijn 2e kampeerweekend met een vereniging ooit was op De Mierenhoop. En De Peelrand mijn eerst, en daar gaan we dit jaar ook nog heen. (voor wie het weten wil)

Plaats reactie