Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Activiteiten die JAN voorgaande jaren heeft georganiseerd
Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Eilko » 21 jan 2010, 21:08

Zaterdag 20 februari 2010 is de eerste echte Sanne aktiviteit; dan gaan we naar de Veluwse Bron in Emst.

Rust en ruimte midden in de natuur. Dat biedt de Veluwse Bron. Bij het grootste wellnessresort van Nederland is het nooit te druk. De hoeveelheid aan sauna’s, baden, whirlpools en andere wellnessfaciliteiten zal u verbazen. Mooie faciliteiten binnen en een compleet wellnessdorp buiten. Een dag is haast te kort om van alles te genieten. Met drie verschillende restaurants is er ook op culinair gebied genoeg te ontdekken. Laat u zelf ook verrassen bij de Veluwse Bron.

Sauna-Faciliteiten binnen o.a.:
  • Infrarood sauna
  • Turks stoombad met Hamam
  • Laconium
  • Oosters badhuis
  • Gletsjergrot
  • Tepidarium
  • Royaal kruidenbad
  • Koud dompelbad
  • Diverse Finse sauna's
  • Muziek sauna
Faciliteiten buiten o.a. :
  • verschillende eetgelegenheden
  • zwembad
  • Wandelboulevard
  • Veluwse sauna
  • Wildobservatie sauna
  • Loyly sauna
  • Zoutwaterbad
  • Pakistaanse sauna
  • Royaal Bruisbad
  • Whirlpools
En nog veel meer!

Vind je het leuk om kennis te maken met Sanne? Kom dan gezellig ook!

Adres Veluwse Bron
Viskweekweg 10
8166 KJ Emst (gemeente Epe)

Let op: diverse navigatiesystemen geven in de buurt van de Veluwse Bron onjuiste route-informatie. Volg de ANWB borden met "Veluwse Bron" om zoeken te voorkomen. Er staan diverse borden onderweg die u de juiste weg wijzen.
Let op!


Om 11.00 uur verzamelen we bij de ingang.
Indien nodig, dan kunnen we om b.v. 13:00 of 17:00 afspreken bij de bar van restaurant 'op t suijden', mocht je pas later kunnen komen en nog niemand kent.

Hopelijk tot dan!!!

Meld je even in dit draadje als je ook komt, dan word je op onderstaande lijst gezet.

Ja, ik ga mee naar de sauna:

  • Eilko
  • Jos
  • Karin
  • Anja
  • Erik
  • Marc v G
  • Remco
  • Wendy
  • Michiel
  • Marten

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Anja » 23 jan 2010, 07:49

Ha cool, we staan al op De Lijst:D nu alleen nog maar oppas regelen hahaha. Heb er wel zin in!

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Wendy » 23 jan 2010, 14:23

Ik ga zo eens in mijn agenda kijken.. want in maart switch ik met mijn vrije weekend dus het kan erop of eronder zijn.. als ik tenminste als broekkie en zonder kind mag komen naar de Sanne dag...;) en anders gewoon als gast van de Veluwse bron :p

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Karin » 24 jan 2010, 10:03

Och, ik ben net nog iets broekie-egger, en héb niet eens een kind, en ik sta zelfs al op de lijst! ;)

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Marjoleine » 24 jan 2010, 13:35

Helaas... Veluwse Bron is een superleuke sauna.... maar op een zaterdag....dusseh.... ik kan niet mee....:(

PeterH
Berichten: 117
Lid geworden op: 10 dec 2009, 20:12

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door PeterH » 24 jan 2010, 14:09

Ik vrees dat ik te jong ben :-) En het is een beetje ver, maar have fun!

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Karin » 24 jan 2010, 16:59

Als je 18 jaar of ouder bent, ben je niet te jong om met SANNE mee te gaan hoor! :)

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Anja » 25 jan 2010, 19:30

Technisch gesproken ben ik nog een paar maanden geen Sanne-ster, maar ga wel mee...boeien of het nu een Jan danwel Sanne activiteit is, lijkt me gewoon leuke sauna!:D Enne...last time I checked gold er nog geen leeftijdsgrens boven of onder, in de sauna...hmm..das niet helemaal waar, vaak geld er een minimumleeftijd van 12 jaar...;)

Marcel
Berichten: 853
Lid geworden op: 02 jul 2009, 22:22

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Marcel » 25 jan 2010, 20:40

Anja, even off-topic en niet vervelend bedoeld, tot mijn grote verbazing zie ik in je berichtje een taalfout waar zelfs een -12-jarige nog puntenaftrek voor krijgt tijdens de CITO-toets...

Had ik nou niet van je verwacht..:p

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Eilko » 25 jan 2010, 21:09

een -12 jarige? Kweet niet of iemand 12 jaar voor zijn geboorte al getraind is op werkwoordsvervoegingen :)

(En volgens mij mogen we hier alleen onderwijzers op aanspreken....)

Marcel
Berichten: 853
Lid geworden op: 02 jul 2009, 22:22

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Marcel » 26 jan 2010, 13:20

Tja, als je dat zo leest Eilko -LOL-, gebruiken ze die uitdrukking in NL niet: "een min-twaalfjarige", of hoor ik dat alleen maar in Vlaanderen? :confused:

PeterH
Berichten: 117
Lid geworden op: 10 dec 2009, 20:12

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door PeterH » 26 jan 2010, 13:36

In Vlaanderen wordt die uitdrukking niet gebruikt, kan ik je verzekeren.

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Anja » 26 jan 2010, 16:43

[QUOTE=Marcel;19188]Anja, even off-topic en niet vervelend bedoeld, tot mijn grote verbazing zie ik in je berichtje een taalfout waar zelfs een -12-jarige nog puntenaftrek voor krijgt tijdens de CITO-toets...

Had ik nou niet van je verwacht..:p[/QUOTE]

Ja nou wil ik het weten ook!! Wat?Wat?? Wat deed ik verkeerd?? Gold?? Als dat zo is, hoeft je dat niet te verbazen, ben uitermate slecht in d, t, en/of dt;)

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Eilko » 26 jan 2010, 17:33

vaak geldt er een minimumleeftijd van 12 jaar..
Tenminste, ik denk dat Marcel dat bedoelde ?
gold was wel goed :)

En in de Veluwse bron geldt inderdaad een minimumleeftijd van 12 jaar voor bezoekers.

/Eilko.

Marcel
Berichten: 853
Lid geworden op: 02 jul 2009, 22:22

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Marcel » 26 jan 2010, 20:42

@Anja, ik dacht dat jij juist degene was die wel eens (beetje plagerig bedoeld) wat taalopmerkingen maakte, of vergis ik me nu, nu je zegt dat je op dat vlak niet zo goed bent...???

Hoe dan ook, het ging om de laatste regel, daar had "geld" een extra "t" moeten krijgen, dus "geldt"...;)

@Peter, zijt gij soms van DE Limburg? Wellicht dat het dan om een regionaal verschijnsel gaat :-)

PeterH
Berichten: 117
Lid geworden op: 10 dec 2009, 20:12

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door PeterH » 27 jan 2010, 14:15

Nee, ik ben niet van Limburg. Totaal niet zelfs :)

Gebruikersavatar
Internet Commissie
Vriend(in) van JAN
Berichten: 24
Lid geworden op: 10 aug 2007, 10:40

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Internet Commissie » 27 jan 2010, 15:27

Kunnen we weer on-topic gaan? Het gaat hier over de saunadag, niet over taalfouten.

Bedankt.

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Marc v G » 27 jan 2010, 15:29

Misschien dat ik ook wel kom, maar dat weet ik nog niet zeker.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Marcel
Berichten: 853
Lid geworden op: 02 jul 2009, 22:22

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Marcel » 27 jan 2010, 20:50

Beste internetcommissie, u bent wel erg streng zeg!!:eek:

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Karin » 28 jan 2010, 11:16

En dan vooral lekker off-topic doorgaan, nee, jij hebt het begrepen Marcel...

Ik kom, maar dat was al bekend. Ik mag alleen ook nog eens gratis naar binnen! :D En nee, ik ben niet jarig. Bonnen gekregen van de Viva als bedankje voor deelname aan Any Body. :)

Maar... in mijn mailbox stond in de nieuwsbrief van de Veluwse Bron het onderstaande bericht. Dus wie ook gratis entree wil... ;)

Lekker ontspannen met Peugeot Wellness

Wellness en autorijden, wat heeft dat met elkaar te maken? Welnu, met het speciale Peugeot Wellness aanbod kunt u drie jaar zorgeloos en ontspannen rijden. Hoe? Dat kunt u het beste op de website van Peugeot bekijken.

Iedereen die voor 1 februari 2010 bij een Peugeotdealer een proefrit maakt, ontvangt van Peugeot een hele dag gratis entree bij de Veluwse Bron. Bovendien kunt u ook nog meedingen naar de VIP Wellness Special voor twee personen. Met Peugeot en de Veluwse Bron zit u er dus warmpjes bij!

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Brenda » 28 jan 2010, 19:46

Ja, dat las ik ook en wilde ik hier net neerzetten, maar je was me al voor, Karin!

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 911
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Jos » 29 jan 2010, 11:29

[QUOTE=Karin;19209]Iedereen die voor 1 februari 2010 bij een Peugeotdealer een proefrit maakt, ontvangt van Peugeot een hele dag gratis entree bij de Veluwse Bron.[/QUOTE]

Het jammere is, dat deze bonnen alleen geldig zijn op maandag t/m donderdag :(

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Karin » 29 jan 2010, 11:58

Oh, da's gemeen... Dat stond er dan weer niet bij...
Maar was de proefrit leuk? ;)

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Anja » 31 jan 2010, 07:40

Gister het verlossende woord gekregen: wij hebben oppas 20 februari en gaan dus definitief mee!!:D Wel moet onze schonezus 's morgens werken tot half 12, dus zullen we ergens in de middag arriveren.
Is het btw noodzakelijk te reserveren?

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Karin » 31 jan 2010, 10:09

Even op hun website gekeken, en daar zie ik staan:

"Ochtend-, dag- of avondentree - Reserveren alleen noodzakelijk tijdens de kerstvakantie
Bij de Veluwse Bron kunt u zonder reserveren terecht voor een ochtendje, dagje of avondje wellness, met gebruik van alle sauna- en wellnessfaciliteiten."

Lijkt me dus dat het niet nodig is (al kan het nooit kwaad natuurlijk).

Gebruikersavatar
michiel
Vriend(in) van JAN
Berichten: 133
Lid geworden op: 28 sep 2008, 16:45

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door michiel » 01 feb 2010, 08:01

Anja,

Kom regelmatig bij de Veluwse Bron en heb nog nooit gereserveerd. Zelfs al is de hoofdparkeerplaats vol en de 2de bijna kom je zonder problemen binnen. Binnen vind je veelal al deze mensen niet meer terug.
Enige wat tergenwoordig bij de entree wel gevraagd wordt wanneer men denkt te gaan eten.

Michiel

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Anja » 01 feb 2010, 11:09

[QUOTE=michiel;19234]Enige wat tergenwoordig bij de entree wel gevraagd wordt wanneer men denkt te gaan eten.

Michiel[/QUOTE]

Oh...nou das makkelijk, als ik honger krijg;)


Heb er zin in!!

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Marjoleine » 03 feb 2010, 07:29

Veluwse Bron is leukkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!

(ach... ik hoop eigenlijk dat ze bij die TNT Post een keertje zeggen: de weersomstandigheden zijn zoooooooooooooo slecht... u hoeft niet te komen......:D)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Karin » 03 feb 2010, 10:15

Spijbelen?
Ziek melden?
:D

Maar... hoe lang ben jij met die post bezig? Of meer: hoe laat ben je ermee klaar? Want die sauna is bijna tot middernacht open, dus hoe erg is het als je pas in de loop van de middag bent?

Marcel
Berichten: 853
Lid geworden op: 02 jul 2009, 22:22

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Marcel » 03 feb 2010, 10:30

Niets ten nadele van jou Marjoleine, maar misschien kunnen die postbodes met dat weer eens in colonne hun werk doen. Op 2 uur tijd liepen er hier gisteren 4 stuks na elkaar door de sneeuw. Ik weet helaas totaal niet meer wie wat is. Ik zag, dacht ik iets van Sandd, DHL, TNT en Regiopost (Westrom) langskomen. Ben ik nu zo ouderwets als ik terugverlang naar de ouwe getrouwe PTT van vroeger?

En om het toch een beetje topicgetrouw te maken, dan hoeft er ook maar 1 postbode nadien in de sauna op krachten te komen...:D

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Marjoleine » 04 feb 2010, 10:23

PTT, TPG en TNT.... Postbodes.. .zijn nog steeds de enige ECHTE!!!! :D:D:D
(niet te verwarren met chocomel!)
Daar was ook in december een advertentie van in de krant... om te bedanken.. dat wij in die slechte weersomstandigheden de post gewoon hadden bezorgd!
En op t NOS Journaal.. zie je ook alleen maar TNT Post mensen!
Het is idd ook een zooitje bij ons op 't werk.... gisteren nog een presentatie gedad.. daarover.. maar gelukkig zit ik veilig.. ik heb een klein contract en verdien niet veel.. dus ik mag nog ff blijven! Gelukkig. want ik doe dit werk echt met hart en ziel... ook al weet ik dat over 10 jaar niemand meer het idee heeft wat een postbode ook al weer was....:(

Om on-topic te blijven: Marjoleine doet wat langer over haar werk dan dat ze uibetaald krijgt.. maar dat komt omdat ik minder snel ben dan iemand anders en soms idd ook de tijd neem voor een praatje.. en wat dat betreft:
Ik heb nu al een andere afspraak op de zaterdagavond...
Ik ga naar verweggistan.. haha... naar Den Helder..!
Want Eveline gaat daar op haar keyboard spelen. .en dan ga ik daar naar luisteren! :)

Marcel
Berichten: 853
Lid geworden op: 02 jul 2009, 22:22

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Marcel » 04 feb 2010, 12:32

@ Marjoleine, mijn voormalige achterbuurman is ook (TNT-)postbode, als ik zo af en toe de verhalen van hem hoor.. Inderdaad "chapeau voor alle facteurs" met dat winterweer. Hier in Limburg viel het nog wel mee dacht ik, maar als ik sommige beelden zag uit het noorden zag...:eek:

@ topic, zelf heb ik weinig ervaringen met sauna's, ik kan helaas slecht tegen benauwde en warmte ruimtes. Ik las wel onlangs dat er een tendens zou zijn naar sauna-arrangementen op basis van geslacht. Nieuw puriteins gedrag of gewoon een verbreding van de saunamarkt?

PeterH
Berichten: 117
Lid geworden op: 10 dec 2009, 20:12

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door PeterH » 04 feb 2010, 16:41

Puriteins lijkt me. Het lijkt soms of we met de huidige mentaliteit weer terug de jaren '50 in gaan. Ik denk juist dat gezond omgaan met je eigen lichaam en naaktheid veel problemen zou oplossen; zelfrespect, en zelfbeeld. Veel mensen krijgen een naar beeld over naaktheid opgedrongen door MTV-achtige toestanden.

Gebruikersavatar
Marten
Vriend(in) van JAN
Berichten: 219
Lid geworden op: 10 nov 2008, 21:57

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Marten » 04 feb 2010, 17:59

Goedendag vrienden/vriendinnen en bezoekers.
Ben weer online na een hoop gemier met kapotte modems en ander gedonder.
Zoals het er naar uit ziet kom ik ook lekker naar de sauna(hangt van mij solcitatie af)Groeten Marten

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Karin » 05 feb 2010, 10:45

[QUOTE=Marcel;19262]@ topic, zelf heb ik weinig ervaringen met sauna's, ik kan helaas slecht tegen benauwde en warmte ruimtes. Ik las wel onlangs dat er een tendens zou zijn naar sauna-arrangementen op basis van geslacht. Nieuw puriteins gedrag of gewoon een verbreding van de saunamarkt?[/QUOTE]

Marcel, ben je wel eens 'echt' naar de sauna geweest, of baseer je je bevindingen op een sportschool-sauna of ander klein hokje waar het niet gaat zoals het hoort te gaan?
Een sauna is zéker niet benauwd, normaal gesproken. Warm natuurlijk wel, maar anders is het geen sauna.
Je hóéft er niet persé een kwartier in, zodra het niet fijn meer voelt ga je eruit. En onderin beginnen, helpt ook.
Zo zijn er nog meer tips en handigheden, maar die zal ik hier niet allemaal opsommen. ;)

Wat betreft sauna-arrangementen op basis van geslacht, die heb ik (gelukkig) nog niet gezien. Wel hebben veel sauna's tegenwoordig een vrouwendag. Brrrr! Niet mijn ding. Ik stel me voor: héél druk en veel gekakel. Maarja, blijkbaar loont het (financieel gezien). Ik denk ook dat ze hopen dat die vrouwen een andere een keer terug.
Net als met de (nog erger) badpakkendagen. Al vind ik dat eigenlijk gewoon indruisen tegen het hele sauna-idee. Kan je goed zweten in een badpak? Kan je lichaam goed ademen en koelen na de sauna buiten? En was je al dat zweet wel uit je badpak onder de douche voor je het zwembad in duikt? Getverrrrrr.... Maarja...

Maargoed... Veluwse Bron: ik heb er weer zin innnnn!!!

Marcel
Berichten: 853
Lid geworden op: 02 jul 2009, 22:22

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Marcel » 05 feb 2010, 13:22

@ Karin, zonder er hier nu een veredelde dokterspraktijk van te maken heeft een en ander vooral te maken met mijn huidige medische achtergrond. Ik sluit niet uit dat bij een (hopelijke) toekomstige verbetering ik er wel (beter) tegen bestand ben. Ik wil het tegen die tijd in elk graag eens proberen.;)

Gebruikersavatar
michiel
Vriend(in) van JAN
Berichten: 133
Lid geworden op: 28 sep 2008, 16:45

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door michiel » 05 feb 2010, 16:56

Karin toch, je mag in een sauna toch helemaal niet kakelen. Je bent daar voor je rust ;-)

Mag er dan wel gekakeld worden in een sauna, heb jij dan wel eens mensen gehoord die boven een groep JANners uit kunnen komen.


Michiel

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Lindsay » 07 feb 2010, 20:50

ik zag net een mooi arrangement voor 2 voor de veluwse bron

voor wie wil.... http://www.vriendinnenweekend.nl/beauty ... pecial.php

wel 75 euro p.p. incl high tea, massage, diner, entree, dus ik vind het wel meevallen.
waarschijnlijk ga ik niet mee, vind het te ver weg... maar zie jullie snel weer

kus kus

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 911
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Jos » 07 feb 2010, 22:03

Lindsay,

2 dingen vallen mij niet mee als ik die link van jou volg:
a) waarom een vriendinnenarrangement? Ik wil dit kunnen doen met vriendinnen en vrienden (van SANNE en JAN)!!!
b) ze hebben de prijs stiekem verdubbeld: Prijs van de Wellness for two Special € 151,00 per persoon.

Voor het overige heb ik er wel heel veel zin in.

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

Zaterdag 20 feb: Sauna Veluwse Bron

Bericht door Marc v G » 08 feb 2010, 10:50

Haal die 'misschien' bij mij maar weg, ik kom lekker ook.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Plaats reactie