wo 12 mei - zo 16 mei: Kampeerweekend SANNE op de Wilgenborgh te Waverveen

Activiteiten die JAN voorgaande jaren heeft georganiseerd
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Activiteiten Commissie SANNE
Vriend(in) van SANNE
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 jan 2010, 10:52

wo 12 mei - zo 16 mei: Kampeerweekend SANNE op de Wilgenborgh te Waverveen

Bericht door Activiteiten Commissie SANNE » 11 apr 2010, 14:17



Wanneer:
12 mei t/m 16 mei 2010

Waar:
De Wilgenborgh te Waverveen

Vertel!
De Haagse Lichtbond is een kleine naturistenvereniging met een eigen terrein van 5 hectare, gelegen in de polder Groot Mijdrecht. Dit terrein is voorzien van alle gemakken en het is mogelijk om te kamperen en/of te recreëren. Het terrein de Wilgenborgh leent zich prima voor een naturistische kampeervakantie. Gasten met een NFN-kaart of leden van andere naturistische verenigingen zijn van harte welkom. De voorzieningen zijn goed op orde, er is een heerlijk zwembad, ruime kampeerplaatsen met of zonder elektra. Voor gezinnen met kinderen is het een ideale omgeving.

Wat gaan we doen:

Koken doen we (in de regel) gezamenlijk, dit is wel zo gezellig, maar het is niet verplicht!!
Voor de broodmaaltijden neemt ieder altijd voor zichzelf mee, maar in de regel wordt alles bij elkaar op tafel gezet en eten we samen. Het is bovendien veel gemakkelijker om 1 grote pot met koffie (of thee) te zetten. Denk er wel aan, dat op donderdag (Hemelvaart) de winkels dicht zijn.

woensdag 12 mei
Tenten opzetten, kennis maken, terrein verkennen.

donderdag 13 mei
Hemelvaart: voor wie de gehele nacht is doorgetrokken, of juist 's-ochtends vroeg uit de veren is, de traditionele dag voor het dauwtrappen. We kunnen een mooie wandeling in de omgeving gaan maken, of juist een fietstocht rond de middeleeuwse polder 'De Ronde Hoep'.
's-middags een ideale gelegenheid voor spelletjes.

vrijdag 14 mei
Amsterdam ligt onder handbereik. Kunnen de dames de verleiding weerstaan om te gaan shoppen, etalages bekijken in de PC, kraampjes afstruinen op de Albert Cuyp of het Waterlooplein of gaan we gewoon een beetje 'mensen kijken' vanaf een terrasje?

zaterdag 15 mei
Na rustig op gang gekomen te zijn, gaan we kijken wie het beste kan golfen. Om iedereen gelijke kansen te geven doen we dit op de boeren manier.

zondag 16 mei
Jammer genoeg moeten de tenten weer ingepakt worden, afspraken gemaakt worden, afscheid nemen, etc. Zeker als het mooi weer is, blijven velen nog zo lang als mogelijk is.

Kosten:
- Per kampeermiddel per nacht: € 5,00
- Per persoon per nacht: € 7,00
- Elektriciteit: € 3,00

Aanmelden:
Aanmelden doe je door een mailtje te sturen naar dit e-mail adres; wilgenborgh@wijzijnsanne.nl

Geef daarin aan:
- Welk weekend je je voor opgeeft (onderwerp v/h mailtje graag!)
- Je naam,
- welke dagen je aanwezig denkt te zijn,
- hoe laat je aankomt,
- of je woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag mee wilt eten (tegen kostprijs),
- of je wilt koken,
- of je met de tent, caravan of vouwwagen komt,
- of je stroom nodig hebt,

Adres Terrein:
Haagse Lichtbond
Proostdijerdwarsweg 12
3646 AM Waverveen
tel: 0297-264431 begin_of_the_skype_highlighting**************0297-264431******end_of_the_skype_highlighting

http://www.haagselichtbond.nl/

Contactpersonen:
Jos

Aangemeld zijn al:
  • Jos
  • Eilko (vanaf donderdag t/m zondag)
  • Katja / Harry / kids (behalve donderdag)
  • Karin
  • Robbert / Ward
  • Marjoleine (woensdag, donderdag)



Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

wo 12 mei - zo 16 mei: Kampeerweekend SANNE op de Wilgenborgh te Waverveen

Bericht door Karin » 12 apr 2010, 10:08

Natuurlijk wil ik het allereerste SANNE-kampeerweekend niet missen!!!

Mijn mail is onderweg. :D

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

wo 12 mei - zo 16 mei: Kampeerweekend SANNE op de Wilgenborgh te Waverveen

Bericht door Marjoleine » 17 apr 2010, 22:44

helaas.. ik ga met pinksteren al met JAN mee.. en daarvoor die week nog een paar dagen vrij vragen.. is helaas wel wat teveel... helaas.. jammer.. wat het allereerste SANNE-weekend.. daar wil je toch bij zijn? Als je kan dan he...?!?

rudiman
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 feb 2010, 11:17

wo 12 mei - zo 16 mei: Kampeerweekend SANNE op de Wilgenborgh te Waverveen

Bericht door rudiman » 07 mei 2010, 18:22

Hallo SANNE leden.

Als het weer het toelaat lijkt het mij wel leuk een dagje op dit mooie stukje terrein ?
Donderdag of vrijdag alleen dan zijn de sanne leden een dagje uit...
En wanneer is de sauna open.


Ruud.

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

wo 12 mei - zo 16 mei: Kampeerweekend SANNE op de Wilgenborgh te Waverveen

Bericht door Eilko » 08 mei 2010, 12:18

Hallo Rudiman,

Altijd leuk als je een dagje langskomt! Als je aangeeft wanneer hoe laat je ongeveer langs-komt, kunnen we daar rekening mee houden. Mail anders je 06 even naar wilgenborgh@wijzijnsanne.nl, dan kunnen we je bereiken als de planning wijzigt.

Op de website staan geen sauna-tijden vermeld, ik denk er dan geen vaste tijden voor zijn.. Jos, weet jij dat?

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

wo 12 mei - zo 16 mei: Kampeerweekend SANNE op de Wilgenborgh te Waverveen

Bericht door Karin » 08 mei 2010, 20:24

Van een paar jaar terug staat het met bij dat de sauna altijd aan kan, als er genoeg liefhebbers zijn om erin te gaan (cq als het genoeg opbrengt om 'm te stoken). Ik geloof dat dat iets van 6 personen moeten zijn. Máááárrrr.... pin me er niet op vast!!

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

wo 12 mei - zo 16 mei: Kampeerweekend SANNE op de Wilgenborgh te Waverveen

Bericht door Jos » 09 mei 2010, 11:55

Het heeft even geduurd voor ik iemand op de Wilgenborgh aan de lijn heb gekregen, maar "here are the results of the jury":
  • De sauna kan altijd aan
  • Per persoon €4,--
  • Minimaal €16,-- (oftewel 4 personen)
@Rudiman: als je aangeeft, wanneer je zou willen komen, dan houden we daar rekening mee. Donderdag zijn we (waarschijnlijk) het grootste deel van de dag op het terrein. Wat we vrijdag doen is nog open.
Als je een mailtje stuurt naar wilgenborgh@wijzijnsanne.nl, dan kan ik jou mijn 06-nummer geven. Dan kan je mij bereiken.

rudiman
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 feb 2010, 11:17

wo 12 mei - zo 16 mei: Kampeerweekend SANNE op de Wilgenborgh te Waverveen

Bericht door rudiman » 09 mei 2010, 14:13

Hey SANNE Leden.

Vrijdag lijkt mij een goedplan 4 euro per persoon dat moet kunnen.
De sauna tijd maakt mijn niet zoveel uit als het weer maar een beetje mee zit er is een terrasje, zwembad en "zon".

Ruud.

Gebruikersavatar
Robbert65
Berichten: 199
Lid geworden op: 03 mar 2008, 17:30

wo 12 mei - zo 16 mei: Kampeerweekend SANNE op de Wilgenborgh te Waverveen

Bericht door Robbert65 » 09 mei 2010, 16:56

Ik ga morgen wat menuutjes in elkaar draaien. Zijn er bij de mensen die voor het eerst zijn nog allergieën, he-jakkes-nee-da-lussiknie dingen die ik weten moet?

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

wo 12 mei - zo 16 mei: Kampeerweekend SANNE op de Wilgenborgh te Waverveen

Bericht door Anja » 10 mei 2010, 16:52

Ik zal nog es in de groep gooien of Erik er voor voelt vrijdag heen en weer te reizen, dwz als jullie vrijdag op het terrein te vinden zijn.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

wo 12 mei - zo 16 mei: Kampeerweekend SANNE op de Wilgenborgh te Waverveen

Bericht door Karin » 10 mei 2010, 21:17

Nou...
Daarvoor blijven we natuurlijk op het terrein!!! (vind ik dan)

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

wo 12 mei - zo 16 mei: Kampeerweekend SANNE op de Wilgenborgh te Waverveen

Bericht door Eilko » 10 mei 2010, 21:46

Troubeles.....

Net ontdekt dat een cv-leiding bij mij in de kruipruimte bijna geheel is doorgeroest. En dat mijn expansievat aan gort is. Dat wordt morgenavond onderdelen verzamelen en donderdag dus een spoedreparatie :(

Ik kom dus niet meer op woensdag, maar pas donderdag tegen het einde van de middag...

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

wo 12 mei - zo 16 mei: Kampeerweekend SANNE op de Wilgenborgh te Waverveen

Bericht door Wendy » 10 mei 2010, 23:05

he joh.. zit er net over te denken om donderdag als het enigszins mooi weer is, op dagbezoek te komen (zo net ongeveer weer weg gaan als Eilko komt.. ), als ik niet naar het Buitenkunst weekend zou gaan.. want op vrijdag heb ik een dansdag gepland in het zuiden des lands.. te veel leuke dingen weer om uit te kiezen ;)

en Eilko: sterkte met al het noodknutselwerk in huis! balen voor je..

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

wo 12 mei - zo 16 mei: Kampeerweekend SANNE op de Wilgenborgh te Waverveen

Bericht door Marc v G » 11 mei 2010, 06:44

Ik ben zelf niet bij het allereerste SANNE-weekend, jammergenoeg moet ik op vakantie :p

Ondanks dat, iedereen heel veel plezier komend weekend!
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

wo 12 mei - zo 16 mei: Kampeerweekend SANNE op de Wilgenborgh te Waverveen

Bericht door Karin » 11 mei 2010, 08:26

@ Eilko: balen zeg!! Succes ermee, hopelijk valt het mee!

@ Wendy: ik snap echt helemaal niks van wat jij nu wel of niet gaat doen, maar we zien je gewoon wel of niet verschijnen.

@ Marc: thanks! Jij een geweldige vakantie gewenst!

En wat betreft mezelf... als ik komende nacht een keer wél gewoon goed slaap, met die ranzige rotrochel en snotkop van me, kom ik gewoon. Anders hangt het er even vanaf hoe ik me voel.

Gebruikersavatar
Robbert65
Berichten: 199
Lid geworden op: 03 mar 2008, 17:30

wo 12 mei - zo 16 mei: Kampeerweekend SANNE op de Wilgenborgh te Waverveen

Bericht door Robbert65 » 11 mei 2010, 18:03

[QUOTE=Karin;20055]Nou...
Daarvoor blijven we natuurlijk op het terrein!!! (vind ik dan)[/QUOTE]

wat zij met die kat zegt

Gebruikersavatar
Robbert65
Berichten: 199
Lid geworden op: 03 mar 2008, 17:30

wo 12 mei - zo 16 mei: Kampeerweekend SANNE op de Wilgenborgh te Waverveen

Bericht door Robbert65 » 11 mei 2010, 18:07

morgenmiddag omstreeks 17:00 uur breekt een hittegolf door boven het microklimaat Vinkeveense plassen. Het KNMI in De Bilt laat weten:

De weersverwachting voor de komende dagen:

Het wordt ik heel nederland drie letterwoordenweer, maar het gekende verschijnsel van Waverveen zal zich voor het eerst in 7 jaar weer voordoen: daar wordt het hoogzomer en droog.

Het KNMI heeft de verkeerspolitie geadviseerd mensen die gereserveerd hebben een vrijgeleide te geven.

Einde persbericht


Gebruikersavatar
Martijn B
Berichten: 645
Lid geworden op: 17 jul 2006, 19:37

wo 12 mei - zo 16 mei: Kampeerweekend SANNE op de Wilgenborgh te Waverveen

Bericht door Martijn B » 12 mei 2010, 09:43

Veel plezier op het eerste SANNE kampeerweekend. Als jullie lekker weer hebben, dan zal ik het op de Loosdrechtse Plassen ook wel hebben.

rudiman
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 feb 2010, 11:17

wo 12 mei - zo 16 mei: Kampeerweekend SANNE op de Wilgenborgh te Waverveen

Bericht door rudiman » 13 mei 2010, 18:17

Sanne Leden.

Ik kom in de middag langs neem wel mijn handdoek e.d mee voor het geval de sauna wel open is ?

Ruud.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

wo 12 mei - zo 16 mei: Kampeerweekend SANNE op de Wilgenborgh te Waverveen

Bericht door Karin » 13 mei 2010, 22:34

Vandaag heerlijk van de sauna genoten hier, met daarna voor de liefhebbers, de mogelijkheid om in het behoorlijk koude zwembad te duiken. Heerrrrbrrrrrlijk!

Gisteren lekker Italiaans (pasta met saus en olijven) gegeten, vandaag was een heuse Chinese (zelfgekokelde) rijsttafel aan de beurt.

Overigens is Eilko gearriveerd, en was Wendy er voor een dagje. En deze laatste had tot vreugde van een aantal gelukkigen haar massagestoel meegenomen.

Ook Mike (nieuw ende versch) is superspontaan woensdagavond deze kant op gekomen, en nu weer op weg naar huis omdat hij morgen werken moet. Of hij het leuk genoeg gevonden heeft, merken we morgenavond of zaterdag, als we erachter komen of hij wel of niet nog terugkomt...
Verder verblijden Anja en Erik ons morgen met kind(ers?) met een bezoekje, en blijkbaar komt Ruud morgenmiddag ook.

Al met al toch best veel mensen die (stukjes van) dit eerste SANNE-weekend mee willen maken.

Oh... en! Morgen gaat de zon schijnen. Echt! Joepie!

rudiman
Berichten: 18
Lid geworden op: 01 feb 2010, 11:17

wo 12 mei - zo 16 mei: Kampeerweekend SANNE op de Wilgenborgh te Waverveen

Bericht door rudiman » 14 mei 2010, 09:30

Sanne Leden.

Sorry, Sorry kan helaas vandaag vanmiddag niet langs komen verwacht een belangrijk telefoontje en dan is het kort dag voor mij.
Maak er nog een leuk weekend van en tot de volgende keer ,sorry .

Ruud.

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

wo 12 mei - zo 16 mei: Kampeerweekend SANNE op de Wilgenborgh te Waverveen

Bericht door Lindsay » 15 mei 2010, 12:25

Hopelijk hebben jullie het heel leuk op het allereesrte sanne weekend!!!!
Niet al te warm weer maar wel zeker droog als ik het weerbericht mag geloven.

Vorig weekendje met JAN zijn we compleet uit de tenten de sauna in gedreven. Op zich geen vervelende plek om te zijn, maar wel een natte (en vieze zanderige) tent met spatten is dan weer niks.

Hopelijk hebben jullie meer geluk. |(ik wacht komend weekend in oost-kapelle af) zon of regen, het strand is altijd mooi om te zijn.
laat hier even wat weten hoe het eerste weekend van SANNE is geweest. ben benieuwd.

groetjes van lindsay

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

wo 12 mei - zo 16 mei: Kampeerweekend SANNE op de Wilgenborgh te Waverveen

Bericht door Karin » 16 mei 2010, 18:34

Jajaaa,
Het AllerEerste SANNE-kampeerweekend zit erop!!
En wat een bikkels waren het! (ik niet, ik had een caravannetje) De koudste Hemelvaart sinds 1900 hebben ze overleefd!!

Vrijdag was het trouwens nog best bloot-weer. Af en toe een wolk(je). Maar er is toch nog naakt gebadmintond. En gewoon van de zon genoten. Ook vandaag was het best nog even lekker, na het afbreken van de tenten enzo.
Maar over het geheel kunnen we eerlijk zijn: het had ene héél stuk beter gekund qua weer.

Maar gelukkig beschikken ze op de Wilgenborgh over een prachtige kantine, met bar met zo'n beetje alle soorten drank, en een prima ruime keuken waar 3 heerlijke maaltijden bereid zijn voor onze hongerige magen. En ook hebben ze een sauna, waar we meerdere keren gebruik van konden maken.

En in ieder geval: wij kunnen zeggen: We Waren Erbij!!! :D

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

wo 12 mei - zo 16 mei: Kampeerweekend SANNE op de Wilgenborgh te Waverveen

Bericht door Eilko » 16 mei 2010, 21:23

ja, al moet ik zeggen dat ik een keer eerder nog kouder heb gekampeerd. Dat was toen geen pretje :) Met een extra dekentje was het hier prima te doen.

En ik heb dan weliswaar de eerste en de laatste dag gemist, maar heb me er niet minder om vermaakt!

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

wo 12 mei - zo 16 mei: Kampeerweekend SANNE op de Wilgenborgh te Waverveen

Bericht door Marjoleine » 17 mei 2010, 20:03

Zo, ook ik vond het eerste :SANNE:weekend erg leuk. Maar 2 dagen geweest, maar ach, dat was niet erg. De gezelligheid is wat het 'm doet!
Wel jammer dat het idd best wel koud en af en toe drie-letter-woorden-weer was... (robbert.. wat een leuke uitspraak!)

Plaats reactie