vrijdag 2 juli tot zondag 4 juli - Kampeerweekend Athena

Activiteiten die JAN voorgaande jaren heeft georganiseerd
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

vrijdag 2 juli tot zondag 4 juli - Kampeerweekend Athena

Bericht door Eilko » 13 jun 2010, 11:04

Wanneer:
vrijdag 2 juli tm zondag 4 juli

Waar:
Athena te Ossendrecht

Vertel!
Aan de Nederlands-Belgische grens, niet ver van Antwerpen en markiezenstad Bergen op Zoom, vind je één van de prachtigste naturistenparken.
Athena (14ha) is zeer rustig gelegen in een heuvelachtige en bosrijke omgeving. Het terrein wordt opgenomen in het natuurgebied "Grenspark De Zoom" waar ook de Kalmthoutse Heide en de Brabantse Wal deel van uitmaken.
Athena ligt pal aan een fietsknooppunt, de ideale uitvalsbasis voor je fietstochtjes doorheen de "fietsgemeente van Nederland" en haar omgeving. De omliggende natuurgebieden zijn ook perfect om te wandelen.
Op het terrein kan je heerlijk genieten op het grote terras aan de bar, neem je een verfrissende duik in het zwembad, kan je je zalig ontspannen in onze sauna of lees je een boek op de zonneweide.
's Avonds kan je zalig relaxen op je ruime kampeerplek of in één van de nieuwe cottages.
De kinderen hebben hier de tijd van hun leven!
Op het autovrije terrein vermaken ze zich urenlang op de kleurrijke speeltuigen, in het bos, in het kinderbad en in het zwembad.

Wat gaan doen:
We gaan er een sportief weekendje van maken! Zaterdag willen we, in samenwerking met onze gastheer Athena, een softbal toernooi houden. 's Avonds kunnen we gaan barbecuen, of ...
Zondag kunnen we heel sportief naar de tour de france gaan kijken, die komt vlakbij langs! (Zie http://www.letour.fr/2010/TDF/COURSE/us ... etape.html voor de route)

Kosten:
Plaats incl 2 personen 16,00
Extra persoon +25 jaar 6,40
Extra persoon 15-25 jaar 1,60
Kinderen tot 15 jaar gratis
Elektra 6 apms. 4,00

Alle prijzen per nacht. Voor alleengaanden in eigen tent wordt door Paul Lambrechts een speciaal tarief gemaakt. We regelen dat tijdens dat weekend met in achtneming van het aantal alleengaanden.

2 volwassenen met 6 kinderen onder de 15 jaar zijn dus voor 16 euro klaar. Da’s aantrekkelijk. Voor alleengaanden zou het juist duur zijn, maar zoals gezegd, daar doen we wat aan. Slim is in ieder geval om zoveel mogelijk lekker bij elkaar in de tent te kruipen ;-)


Aanmelden:
Aanmelden doe je door een mailtje te sturen naar dit e-mail adres; athena@wijzijnsanne.nl

Geef daarin aan:
- Welk weekend je je voor opgeeft (onderwerp v/h mailtje graag!)
- Je naam,
- hoe laat je vrijdag denkt aan te komen,
- of je vrijdag mee wilt eten (tegen kostprijs),
- of je wilt koken,
- of je met de tent, caravan of vouwwagen komt,
- of je stroom nodig hebt,

Adres Terrein:
Zandvlietseweg 15
NL-4641 SR Ossendrecht
tel: + 31 (0) 164 67 24 89
fax: + 31 (0) 164 67 51 53
ossendrecht@naturisme-athena.org

Contactpersonen:
Robbert

Gepost door Eilko.

Aangemeld zijn al:
  • Robbert
  • Jos
  • Gerome, David, Henrikus, Harmen, Harry en Katja
  • Marten
  • Marc
  • Koen



PeterH
Berichten: 117
Lid geworden op: 10 dec 2009, 20:12

vrijdag 2 juli tot zondag 4 juli - Kampeerweekend Athena

Bericht door PeterH » 13 jun 2010, 11:43

Damn. Eindelijk eens iets in de buurt, maar wel tijdens Rock Werchter!

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

vrijdag 2 juli tot zondag 4 juli - Kampeerweekend Athena

Bericht door Jos » 13 jun 2010, 13:06

M'n aanmelding is onderweg. Ik heb er zin in.

Gebruikersavatar
Marten
Vriend(in) van JAN
Berichten: 219
Lid geworden op: 10 nov 2008, 21:57

vrijdag 2 juli tot zondag 4 juli - Kampeerweekend Athena

Bericht door Marten » 18 jun 2010, 11:43

Hee hallo daar ik kom ook heb mij net aangemeld.
Heb net een grotere tent gekocht dus gaat helemaal goed komen
groeten Marten

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

vrijdag 2 juli tot zondag 4 juli - Kampeerweekend Athena

Bericht door Karin » 27 jun 2010, 13:26

De weersvoorspellingen voor volgend weekend zien er toch wel erg goed uit... (29 graden!!) Zal ik toch? Nog meer JAN-ners die in de verleiding komen?

http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... ht/4058696

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

vrijdag 2 juli tot zondag 4 juli - Kampeerweekend Athena

Bericht door Marc v G » 27 jun 2010, 13:52

Ik weet het nog niet zeker, maar ik zit er toch zeker aan te denken om inderdaad ook te komen.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

vrijdag 2 juli tot zondag 4 juli - Kampeerweekend Athena

Bericht door Marc v G » 27 jun 2010, 22:05

Ik heb het bijltje erbij neergegooid, en toevalligerwijs is die precies op de knoop terecht gekomen die ik nog wilde doorhakken of ik kwam. Mijn aanmeldingmailtje is de net de electronische deur uit. 'k Heb er zin in!
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

vrijdag 2 juli tot zondag 4 juli - Kampeerweekend Athena

Bericht door Jos » 27 jun 2010, 22:59

Karin, het ziet er inderdaad heel wat beter uit dan bij Hemelvaart en het volleybalweekend.
Dus: allemaal supersoakers, waterpistolen en alle andere zaken waarmee je elkaar nat kunt maken (en dus afkoelen) meenemen!

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

vrijdag 2 juli tot zondag 4 juli - Kampeerweekend Athena

Bericht door Jos » 04 jul 2010, 23:10

Zo, een warm weekendje zit er op. Vrijdag spande natuurlijk wel de kroon, eerst gewoon buiten en vanaf 4 uur met 50 - 100 mensen in de kantine naar een zinderende wedstrijd zitten kijken. Je bent dan blij, dat je geen draad aan je lijf hebt, want het was me toch zweten (maar dat zal meerderen overkomen zijn :-) ). 's-Avonds nog heerlijk tot ruim 1 uur op het terras zitten kletsen.

Zaterdag arriveerden Katja en Harry met een auto, waar heel veel uit kwam rollen, o.a. 4 jongens die niet genoeg van water konden krijgen. Gelukkig waren er waterpistolen, ballen en een zwembad ==> dolle pret.

's-Middags besloot Plivius jammer genoeg dat hij ook nog wel langs wilde komen, maar gelukkig was die weer snel opgedonderd.

Vandaag weer heerlijk van het weer, zwembad en bbq genoten. Marc en ik waren de laatsten, die om kwart voor 8 vanavond besloten om het zwembad (jammer genoeg) te verlaten en dit om te ruilen voor een warme auto. Op naar het volgende weekend!!!

Gebruikersavatar
Marten
Vriend(in) van JAN
Berichten: 219
Lid geworden op: 10 nov 2008, 21:57

vrijdag 2 juli tot zondag 4 juli - Kampeerweekend Athena

Bericht door Marten » 05 jul 2010, 17:33

Ook ik heb een geweldig weekend gehad(op de files na dan).
Een uitgebreid verslag zal in de volgende nieuwsbrief komen dus houd ik het kort.
Maar nog even dit: Harmen,David ,Henrikus en Gerome ik heet MARTEN en geen Martin (laat dit voor eens en altijd duidelijk zijn)
Groeten Marten

Koen
Berichten: 41
Lid geworden op: 30 jun 2010, 21:39

vrijdag 2 juli tot zondag 4 juli - Kampeerweekend Athena

Bericht door Koen » 08 jul 2010, 23:57

Hoi SANNE kampeerders,
Het warme weekend in Athena is al bijna weer een week geleden. Doordat dit (mijn eerste) kampeerweekend goed is bevallen, besloten mij voor het volgende weekend aan te melden.

Mijn complimenten voor de verzorging, Jos :duimop: super geregeld. Softballen was leuk geweest, maar ja dat was niet jouw pakkie aan. Zwembad was met dit warme weer een prima alternatief en daar hebben we ons prima vermaakt.

Verder erg leuk om te constateren dat de contacten met nieuwe mensen zo leuk en gemakkelijk kunnen verlopen. Ik ga ervan uit jullie snel op een volgende evenement weer te spreken.

groet
koen

Plaats reactie