Kampeerweekend 19 tot 21 augustus Abtswoudse Hoeve

Activiteiten die JAN voorgaande jaren heeft georganiseerd
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Activiteitencommissie_SANNE
Vriend(in) van SANNE
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 jun 2010, 09:56

Kampeerweekend 19 tot 21 augustus Abtswoudse Hoeve

Bericht door Activiteitencommissie_SANNE » 30 jul 2011, 21:46

Wanneer:
vrijdag 19 tot zondag 21 augustus

Waar:
Abtswoudste Hoeve te Delft

Vertel!
Tussen de steden Rotterdam en Delft ligt, in het natuurgebied Midden-Delfland, het mooie terrein Abtswoudse Hoeve van Naturisten Vereniging NAVAH. Het terrein heeft een oppervlakte van 13 hectare en centraal op het terrein staat de historische Monumentale Hoeve uit 1650.

De camping ligt aan zwemwater wat door zijn natuurlijke stroming altijd zuiver is, met een leuk strandje voor de kinderen. Er is tevens een gedeelte gereserveerd voor dagrecreatie. Het terrein heeft een openbaar karakter en is aangesloten bij de NFN (Naturisten Federatie Nederland). Vanuit de camping zijn er diverse mogelijkheden om te wandelen of te fietsen.



Wat gaan doen:
vrijdag: aankomst, vuurwerk
zaterdag: raketflessen schieten, barbecuen en vuurwerk kijken
zondag: bodypainten

Kosten:
We krijgen korting op de op Navah vermelde site. Ik neem aan dat die korting niet voor de toeristenbelasting geldt. Dan kom je uit op de volgende bedragen:

Kamperen: Per tent : € 4.55
Per persoon : € 4.375
2e huisdier : € 1.645 (1e is gratis)
electriciteit : € 1.925
toeristenbel : € 0.60 (voor niet-Delftenaren)


Aanmelden:
Aanmelden doe je door een mailtje te sturen naar dit e-mail adres; vuurwerk@wijzijnsanne.nl

Geef daarin aan:
- Welk weekend je je voor opgeeft (onderwerp v/h mailtje graag!)
- Je naam,
- hoe laat je vrijdag denkt aan te komen,
- of je vrijdag mee wilt eten (tegen kostprijs),
- of je wilt koken,
- of je met de tent, caravan of vouwwagen komt,
- of je stroom nodig hebt,

Adres Terrein:
Rotterdamseweg 213-215
2629 HE Delft
Tel. 015 256 12 02
Mobiel 06 2028 7393

Contactpersonen:
Jos

Gepost door Eilko.

Aangemeld zijn al:
  • Jos
  • Eilko (heel misschien)
  • Jan
  • Marcel
  • Karin



Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Kampeerweekend 19 tot 21 augustus Abtswoudse Hoeve

Bericht door Anja » 03 aug 2011, 14:16

Helaas, nou helaas ;), zijn wij dan nog in Frankrijk, dus wij zullen er niet bij zijn.

Maarre...veel vuurwerk, weinig activiteiten?

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Kampeerweekend 19 tot 21 augustus Abtswoudse Hoeve

Bericht door Karin » 03 aug 2011, 18:14

Ik hoorde een keer iets vallen over bodypainten tijdens dit weekend... Is dat van de baan?

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Kampeerweekend 19 tot 21 augustus Abtswoudse Hoeve

Bericht door Eilko » 04 aug 2011, 10:34

Ik heb er van Jos niks over gehoord, en op dit moment zit ie in Denemarken. Als hij terug is zal ik m eens vragen.

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Kampeerweekend 19 tot 21 augustus Abtswoudse Hoeve

Bericht door Jos » 06 aug 2011, 22:10

Als je het programma van het vuurwerkfestival wilt zien, kijk dan eens op deze site: http://www.vuurwerkscheveningen.nl/

Gebruikersavatar
Marcelyo
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 feb 2011, 14:47

Kampeerweekend 19 tot 21 augustus Abtswoudse Hoeve

Bericht door Marcelyo » 07 aug 2011, 12:57

Ik denk dat het mij gaat lukken om naar Delft te komen. Komende week meer duidelijkheid. Hopelijk hebben we dan weer eens een echt zomerweekend.

Gebruikersavatar
Robbert65
Berichten: 199
Lid geworden op: 03 mar 2008, 17:30

Kampeerweekend 19 tot 21 augustus Abtswoudse Hoeve

Bericht door Robbert65 » 07 aug 2011, 14:31

Klinkt allemaal goed, dat weekend in Delft ;-) Fijn om te zien, dat Sanne en Jan goed gaan! Ik heb even een beetje rondgestruind over het forum zojuist. De boel loopt lekker zo te zien! :-) Ik wens alle delftgangers een delftig weekend met zon toe, en alle niet-delftgangers ook het beste hoor. Wij zijn dat weekend op vakantie. Het is niet dat ik me verveel, maar ik mis die kampeerweekendjes echt wel! En jullie ook. Of is dat hetzelfde?:-) Leuk om te horen, dat er weer een mooie medaille in de prijzenkast van Jan en Sanne kan worden bijgehangen. Heel veel succes op de Vier Elementen alvast, volgende maand :-)

Groeten!

Robbert

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Kampeerweekend 19 tot 21 augustus Abtswoudse Hoeve

Bericht door Eilko » 09 aug 2011, 19:54

we zullen ons deltigste best doen :) En veel plezier op jullie vakantie !

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Kampeerweekend 19 tot 21 augustus Abtswoudse Hoeve

Bericht door Karin » 09 aug 2011, 22:34

Ik ben wel van plan om te komen, maar zit met een driedubbele afspraak...
En ik ben ook wel benieuwd of er nog meer op de planning staat dan enkel vuurwerk kijken.

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

Kampeerweekend 19 tot 21 augustus Abtswoudse Hoeve

Bericht door Marc v G » 10 aug 2011, 09:39

Helaas valt dit weekend precies samen met het nazomerweekend van de Wereldfietser, en daar ga ik elk jaar heen. Dit jaar dus ook.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Jan
Vriend(in) van JAN
Berichten: 547
Lid geworden op: 28 mei 2010, 17:23

Kampeerweekend 19 tot 21 augustus Abtswoudse Hoeve

Bericht door Jan » 15 aug 2011, 17:50

Mijn vriendin en ik komen op zaterdag even kijken op de camping en naar het vuurwerk.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Kampeerweekend 19 tot 21 augustus Abtswoudse Hoeve

Bericht door Karin » 15 aug 2011, 18:31

Gefeliciteerd Jan! :)
Overigens is dat vuurwerk niet op de camping hoor... (of snapte je dat zelf ook al?)

Enne... ik kom definitief niet. Er is plotseling ineens een verkoopweekend op Flevo-Natuur, en aangezien ik mijn chaletje gráág verkopen wil, is het wel slim om er dan te zijn.

Gebruikersavatar
Nieck
Berichten: 668
Lid geworden op: 23 jun 2006, 23:56

Kampeerweekend 19 tot 21 augustus Abtswoudse Hoeve

Bericht door Nieck » 15 aug 2011, 22:08

wat is de reden dat jij je chalet gráág verkoopt Karin?

Gebruikersavatar
Marcelyo
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 feb 2011, 14:47

Kampeerweekend 19 tot 21 augustus Abtswoudse Hoeve

Bericht door Marcelyo » 15 aug 2011, 22:20

Het ziet er gelukkig goed uit. Had me ook voorgenomen om naar Delft te komen. Het kan nog veranderen, maar onvoorziene omstandigheden voorbehouden kom ik dit weekend naar Delft. Ik rijd dan zaterdag vroeg die kant op. Het ziet er ook naar uit dat het weer dan ook meewerkt. Zou mooi zijn. Hopelijk nog wel wat meer aanmeldingen. Drie is wel heel erg weinig.

En Karin ... veel succes met de verkoop.

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Kampeerweekend 19 tot 21 augustus Abtswoudse Hoeve

Bericht door Eilko » 16 aug 2011, 11:48

Voor mij veranderen de komende weekenden ook nogal :)
Komend weekend zit ik in Breda, en helaas is ze geen naturist.. Ik weet nog niet wat we gaan doen..

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

Kampeerweekend 19 tot 21 augustus Abtswoudse Hoeve

Bericht door Wendy » 16 aug 2011, 12:19

He Eilko..

Is 'weekend' of 'Breda' nu een vrouwelijk woord? ;)
Hehe.. nou kom je vaker in mijn oude buurt en ben ik weer foetsie..
Veel plezier in ieder geval!

Misschien niet goed voor mij om het forum te volgen.. heb ik ook zin in een natuweekend met Jan of Sanne..wie weet volgende zomer met het kleine broertje van Tristan bij een Sanne weekend (als ik met baby bij iemand in de tent logeren en een lift ergens vandaan kan krijgen..).

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Kampeerweekend 19 tot 21 augustus Abtswoudse Hoeve

Bericht door Eilko » 16 aug 2011, 15:08

't Weer wordt wel uitzonderlijk goed komend weekend. Althans voor 2011-begrippen..
Waarschijnlijk komen er nog wel last-minute-aanmeldingen?

Misschien moeten we volgend jaar een kampeerweekend in Noorwegen organiseren? Kweet niet of dat haalbaar is :)

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

Kampeerweekend 19 tot 21 augustus Abtswoudse Hoeve

Bericht door Wendy » 16 aug 2011, 18:15

Tja.. maar waar dan? Noorwegen is niet zo'n naturistisch ingesteld land. Er zijn 3 terreinen zuidelijker dan waar wij wonen en de dichtstbijzijnde voor mij is volgens mij ook nog een paar uur rijden.
Maar volgens mij heb ik eens gelezen dat het niet expliciet verboden is om op een noors strandje (aan een fjord of meertje ofzo) naakt te zijn. Ik vermoed dat dit vooral geldt als er (bijna) niemand is. Maar dan nog een naaktkampeerplek erbij.. da's dus lastiger.
Helaas is mijn vriend niet zo gek op naturisme, dus bij ons thuis in de tuin gaat ook niet..

Gebruikersavatar
Nieck
Berichten: 668
Lid geworden op: 23 jun 2006, 23:56

Kampeerweekend 19 tot 21 augustus Abtswoudse Hoeve

Bericht door Nieck » 16 aug 2011, 22:56

[QUOTE=Wendy;23281]Tja.. maar waar dan? Noorwegen is niet zo'n naturistisch ingesteld land. Er zijn 3 terreinen zuidelijker dan waar wij wonen en de dichtstbijzijnde voor mij is volgens mij ook nog een paar uur rijden.
Maar volgens mij heb ik eens gelezen dat het niet expliciet verboden is om op een noors strandje (aan een fjord of meertje ofzo) naakt te zijn. Ik vermoed dat dit vooral geldt als er (bijna) niemand is. Maar dan nog een naaktkampeerplek erbij.. da's dus lastiger.
Helaas is mijn vriend niet zo gek op naturisme, dus bij ons thuis in de tuin gaat ook niet..[/QUOTE]

Nou Wendy, dan zit er maar 1 ding op.. gewoon terug komen en JAN vergezellen

Gebruikersavatar
piieter
Berichten: 75
Lid geworden op: 27 jul 2009, 17:47

Kampeerweekend 19 tot 21 augustus Abtswoudse Hoeve

Bericht door piieter » 18 aug 2011, 11:15

Ik vind de kosten wel de pan uit rijzen....

[QUOTE]Kosten:
We krijgen korting op de op Navah vermelde site. Ik neem aan dat die korting niet voor de toeristenbelasting geldt. Dan kom je uit op de volgende bedragen:

Kamperen: Per tent : € 4.55
Per persoon : € 4.375[/QUOTE]

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Kampeerweekend 19 tot 21 augustus Abtswoudse Hoeve

Bericht door Karin » 18 aug 2011, 11:18

Oké, oké... ik kom ná de open dag van zaterdag, en voor de open dag van zondag toch naar Delft! :) Ik ga wel op Delft dan even met de pet rond voor de reiskostenvergoeding hoor! ;)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Kampeerweekend 19 tot 21 augustus Abtswoudse Hoeve

Bericht door Karin » 22 aug 2011, 20:40

Aangezien er nog geen SANNEr een enthousiast verhaal gepost heeft, doe ik dat even... (hint, hint)

Zaterdagmiddag rond 16.30 kwam ik met MichielD aan in Delft. Jos was net boodschappen doen voor de bbq, en bij de tentjes zaten Marcel, Pieter en Jan met z'n vriendin (sorry, naam vergeten!) gezellig te kletsen. Wij voegden ons bij het groepje, en even later kwam Jos ook met de boodschappen.

Lekker gebarbecued, en even Jos z'n nieuw tarp bewonderd toen een paar druppeltjes regen lollig wilden doen. De regen zette gelukkig niet door.

's Avonds nam Pieter afscheid, en gingen we met z'n zessen naar Scheveningen voor het vuurwerkfestival. Bijzonder, in het donker een strand met zoveel groepjes zittende mensen. Het gaf een heel apart sfeertjes.
Van de eerste vuurwerkshow heb ik prachtige foto's geschoten... met het dopje op m'n lens... *kuch*. Van de tweede show heb ik hopelijk weer mooie foto's geschoten, maar nu zonder dopje op de lens. Daar kan ik dus ook echt wat mee. ;)

Hierna gingen Jan en z'n vriendin naar huis, Marcel en Jos naar de camping, en Michiel en ik terug richting Flevoland.
Een erg kort SANNE-weekend voor mij, maar toch eventjes erg leuk!

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Kampeerweekend 19 tot 21 augustus Abtswoudse Hoeve

Bericht door Eilko » 22 aug 2011, 21:19

Heb je die foto's nu met rolletjes gemaakt? Vooral met vuurwerk kun je leuk experimenteren :)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Kampeerweekend 19 tot 21 augustus Abtswoudse Hoeve

Bericht door Karin » 23 aug 2011, 10:02

Nouja, uiteindelijk dus met 1 rolletje, want die ander is dus niet belicht. Die kan ik dus gewoon opnieuw gebruiken.
Ik heb de foto's van het vuurwerk gemaakt met het doel dat rolletje dubbel te belichten. Eens kijken wat dat voor geks wordt. :)

Gebruikersavatar
Marcelyo
Berichten: 54
Lid geworden op: 20 feb 2011, 14:47

Kampeerweekend 19 tot 21 augustus Abtswoudse Hoeve

Bericht door Marcelyo » 23 aug 2011, 20:11

Dan heb je in ieder geval foto's genomen van het mooiste vuurwerk van de avond, want het vuurwerkteam dat Nederland vertegenwoordigde is uiteindelijk verkozen tot winnaar hoorde ik van Jos. Zelf heb ik ook een paar hele aardige foto's teruggevonden op de SD card. Beetje geexpirimenteerd met sluitertijden en diafragma.

Zondag was het vooral warm. Boven ons veranderde de lucht continu, dan weer bewolkt en dan trok het weer even open. Na de lunch weer richting het oosten vertrokken. Was gezellig.

Plaats reactie