AFGELAST :( - vr 9 t/m 11 sept 2011 - Natukreek Brielle

Activiteiten die JAN voorgaande jaren heeft georganiseerd
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Activiteiten Commissie JAN
Vriend(in) van JAN
Berichten: 325
Lid geworden op: 10 aug 2007, 10:27

AFGELAST :( - vr 9 t/m 11 sept 2011 - Natukreek Brielle

Bericht door Activiteiten Commissie JAN » 22 aug 2011, 19:18

AFGELAST wegens te weinig aanmeldingen!

Wanneer:
Vrijdag 9 t/m zondag 11 september 2011

Waar:
Natukreek
Buitengronden 7
3238 LZ Zwartewaal

Vertel!
Op het terrein van Natukreek (8,5 ha) staan rust, ruimte recreëren en genieten van zon, wind, lucht en water centraal. Natukreek ligt aan het Brielse Meer: vroeger een zoute zeearm met Den Briel (de Geuzenstad) als middelpunt, nu een ideaal zoetwater recreatiegebied achter de deltadijken. Dichtstbijzijnde plaatsen zijn Vlaardingen en Rotterdam. In de directe omgeving van Natukreek liggen de deltawerken, Europa's grootste havenstad Rotterdam, oude vestingstadjes zoals Brielle en Hellevoetsluis en lange (naakt)stranden. De omgeving is perfect om te fietsen, vissen, duiken, waterskiën of surfen. Natukreek heeft vaste plaatsen die geschikt zijn voor stacaravans, chalets en vakantiebungalows. Ook zijn er seizoenplaatsen voor toercaravans en kampeerplaatsen voor kort en lang verblijf. Het hele jaar geopend. Verhuur van stacaravans en een vakantiehuisje. Aangesloten bij de NFN.

Faciliteiten: sanitair (wc's, warme en koude douches), elektriciteit op de plaatsen. Goed toegankelijk voor gehandicapten. Restaurant met kleine menukaart, dranken, snacks en terras met magnifiek uitzicht over water. Dichtstbijzijnde supermarkten zijn in Brielle en Zwartewaal (4, resp. 3 km). ‘Speelhol’ voor kinderen met mogelijkheid tot tafeltennissen, spelen, knutselen en video kijken. Natuurlijk zwemwater met strand. Diverse sportmogelijkheden op het terrein of in de directe omgeving.

Wat gaan doen:
Vrijdagavond kunnen de liefhebbers van muziek, dans en cultuur hun hart ophalen in Rotterdam!
De opening van theaterseizoen begint hier met het spetterende Gevelconcert. De hele avond feest en prachtige muziek vanaf de balkons en het podium op het Ambachtsplein. Gratis workshops van Salsadansen, bollywood dansen en countrydansen.

Zaterdag
gaan we bierproeven met Ben! Niet alleen proeven, ook gaan we een heel stuk wijzer worden over Belgische bieren.
's Avonds viert Natukreek feest, want 'hun' Leo viert zijn 50e verjaardag! En JAN is van harte uitgenodigd om mee te komen feesten.

Zondag
gaan we dan nog even de biercalorieën verbranden, en de grootste lol hebben met 2 uur lang lasergamen!
Als we tijd en zin hebben kunnen we ook nog naar de Roofvogel, outdoor en natuurbeurs in Spijkenisse, waar om 11.30, 13.00 en 15.45 uur een roofvogeldemonstratieshow wordt gegeven.

En natuurlijk kunnen we ook de sauna in, een duik nemen in het Brielse meer, of gebruik maken van de tafeltennistafels, het volleybalveld, of wat er verder nog te doen is op Natukreek.

Kosten:
Kamperen: € 5,- p.p.p.n.
Bierproeven: op kosten van JAN
Lasergamen: € 20,- p.p. voor leden van JAN, niet-JANners betalen € 25,-
Sauna: gratis

Voor de gezamenlijke avondmaaltijden betaal je de kostprijs.
Ontbijt- en lunchspullen, en drinken moet je zelf regelen.

Gebruikersavatar
Nieck
Berichten: 668
Lid geworden op: 23 jun 2006, 23:56

AFGELAST :( - vr 9 t/m 11 sept 2011 - Natukreek Brielle

Bericht door Nieck » 23 aug 2011, 11:46

Leuk allemaal :)

Ik heb me aangemeld!

Gebruikersavatar
Dirkie de Zaankanter
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 jan 2010, 09:20

AFGELAST :( - vr 9 t/m 11 sept 2011 - Natukreek Brielle

Bericht door Dirkie de Zaankanter » 26 aug 2011, 11:44

Hey hoi allemaal, ben nu dik een jaar lid en nog steeds door div aan dingen niet meegeweest maar dat gaat veranderen! Heb er zin in en ga mn best doen om mee te gaan! Groetjes

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

AFGELAST :( - vr 9 t/m 11 sept 2011 - Natukreek Brielle

Bericht door Karin » 29 aug 2011, 20:15

Nou, dat schiet nog niet echt op met de aanmeldingen...
Het allerlaatste kampeerweekend van 2011 mensen! Mis het niet! :)

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

AFGELAST :( - vr 9 t/m 11 sept 2011 - Natukreek Brielle

Bericht door Brenda » 30 aug 2011, 11:14

Ja, sorry, ik heb er onwijs veel zin in, maar helaas. Dit keer gaat iets anders voor.
Wel heb ik al weken zin om te kamperen, maar het komt er maar niet van. Nu ziek, zwak en gelukkig niet misselijk thuis.
Maar ik vind dat je gelijk hebt, Karin, wat zijn er nog weinig aanmeldingen. En de AC heeft zo zijn best gedaan om er een leuk programma van te maken! (en volgens mij is dat gelukt!)

Eveline
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 feb 2011, 09:55

AFGELAST :( - vr 9 t/m 11 sept 2011 - Natukreek Brielle

Bericht door Eveline » 31 aug 2011, 09:12

Ik zit weer eens in twijfel (what else is new...). Een weekendje kamperen lijkt me inderdaad gezellig. Vorig jaar was dit weekend mijn kennismaking met JAN, dus dat is een reden om te komen toch? Ik drink alleen geen alcohol, dus bierproeven is niks voor mij. Lasergamen ken ik niet, maar eigenlijk ben ik tegen alles met schieten... Nog een reden waarom ik twijfel is die achterlijke snelwegschutter. Ik heb er 4 jaar over gedaan om weer te durven autorijden en nou gaat zo'n idioot dat weer even lekker verpesten....ik durf dus niet richting Den Haag/Rotterdam... Kortom, dilemma's!

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

AFGELAST :( - vr 9 t/m 11 sept 2011 - Natukreek Brielle

Bericht door Marjoleine » 31 aug 2011, 09:17

Leuk om een weekend te kamperen met JAN. Dat is altijd gezellig. Alleen dit keer spreken de activiteiten mij niet zo aan... :-(
Jammer. Dat is een reden waarom ook ik twijfel om te komen. Wel heb ik de zaterdag vrij.

Gebruikersavatar
Activiteiten Commissie JAN
Vriend(in) van JAN
Berichten: 325
Lid geworden op: 10 aug 2007, 10:27

AFGELAST :( - vr 9 t/m 11 sept 2011 - Natukreek Brielle

Bericht door Activiteiten Commissie JAN » 05 sep 2011, 10:17

Omdat er voor zowel het bierproeven als het lasergamen toch wat meer mensen nodig zijn, en er nu eigenlijk maar 1 aanmelding was buiten de orgies om, hebben we de moeilijke beslissing moeten nemen om het weekend af te gelasten.

De bierproeverij willen we heel graag volgend seizoen een keer doen.

Verder zouden we ook graag weten waarom zich verder niemand aangemeld heeft. Dus kon je niet, vond je het te ver weg, vond je de activiteiten niet leuk, was je bang voor slecht weer, of wat dan ook, gooi het in dit draadje! :)

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

AFGELAST :( - vr 9 t/m 11 sept 2011 - Natukreek Brielle

Bericht door Brenda » 05 sep 2011, 10:33

Zoals al bekend was, konden wij dit weekend niet, anders waren we zeker gekomen. Jammer hoor, dat het weekend niet doorgaat!

Remco77
Vriend(in) van JAN
Berichten: 207
Lid geworden op: 14 jun 2006, 16:06

AFGELAST :( - vr 9 t/m 11 sept 2011 - Natukreek Brielle

Bericht door Remco77 » 05 sep 2011, 12:12

Ik was van plan me nog aan te melden van zaterdagochtend tot zondagochtend. Was sowieso niet mee gaan lasergamen op zondag ivm andere verplichtingen.
Jammer dat 't niet doorgaat.

Eveline
Berichten: 19
Lid geworden op: 25 feb 2011, 09:55

AFGELAST :( - vr 9 t/m 11 sept 2011 - Natukreek Brielle

Bericht door Eveline » 05 sep 2011, 13:34

Nou mevrouw de eeuwige twijfelaarster hierzo, zat nog steeds te twijfelen of ze wel of niet zou gaan... Vanwege het weer, de afstand, de hoeveelheid gesneuvelde autoruiten in die omgeving..., het feit dat ik alcoholloos door het leven ga, dus bierproeven geen optie is voor mij en lasergamen dan weer te spannend vind, omdat ik eigenlijk ook een hekel aan alles wat met schieten te maken heeft heb.... Verder mijn hoofd nog vol zit met 1000 andere dingen en ik daar ook weer redelijk gek van wordt, kortom, misschien wel beter dat ik nu thuis kan blijven.... Wel jammer van de gezelligheid die ik dan ook zal missen!

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

AFGELAST :( - vr 9 t/m 11 sept 2011 - Natukreek Brielle

Bericht door Marjoleine » 05 sep 2011, 14:12

Voor mij was het vanwege de activiteiten op de zaterdag... het bierproeven... omdat ook ik geen alcohol drink... een van de redenen dat ik niet zo enthousiast was om te komen. (een andere reden is idd de weervoorspellingen voor aankomende week... het weer is ook jammer.. dat dat niet mee doet...)
Maar naast dat.... mogen jullie wel weten dat als ik zou komen... ik het altijd erg gezellig vind.
Het iljkt me Iid een moeilijke beslissing om een weekend af te lasten :-(.

Gebruikersavatar
Dirkie de Zaankanter
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 jan 2010, 09:20

AFGELAST :( - vr 9 t/m 11 sept 2011 - Natukreek Brielle

Bericht door Dirkie de Zaankanter » 05 sep 2011, 23:57

Hey hoi allemaal, sta nog steeds als bezoeker? Mn contributie gaat automatisch toch? Anyway, door mn rug en schouder crappy en idd het weer is een factor, mare hoog tijd de JANNER'S te ontmoeten en ga absoluut mee te Weesp! Heb er zin in iig!

Enne Karin, klopt het dat jij een camping hebt/runt? Tjechië?
Mn oldtimer diesel zou deze week weer klaar zijn enne klaar om naar Tjechië te tuffen volgendjaar op diesel!
Kan mn tool's meenemen ivm technische werkzaamheden?

Groetjes

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

AFGELAST :( - vr 9 t/m 11 sept 2011 - Natukreek Brielle

Bericht door Karin » 06 sep 2011, 11:06

[QUOTE=Dirkie de Zaankanter;23397]Enne Karin, klopt het dat jij een camping hebt/runt? Tjechië? [/QUOTE]

Ontzettend enorm AU dit! hahaha!!
In het heel kort: die camping is nooit van de grond gekomen. Mijn mijn huis nog nog in de kunstsstof rabatdelen, kan je dat ook? ;)

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

AFGELAST :( - vr 9 t/m 11 sept 2011 - Natukreek Brielle

Bericht door Marc v G » 06 sep 2011, 11:36

Je je stottert stottert een beetje, Karin :)
▶ ───────🔘────────── 13:37

Ben N.
Vriend(in) van JAN
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 feb 2011, 10:11

AFGELAST :( - vr 9 t/m 11 sept 2011 - Natukreek Brielle

Bericht door Ben N. » 06 sep 2011, 11:43

Jammer dat het laatste kampeerweekend van het seizoen is afgelast. Zelf heb ik me niet aangemeld omdat ik voor dat weekend (evenals het vorige kampeerweekend) al andere verplichtingen was aangegaan. Daarnaast is het weer de afgelopen zomer naar mijn idee ook niet echt denderend geweest, maar wellicht zien we elkaar weer op één of meer van de geplande saunadagen.

Gebruikersavatar
Dirkie de Zaankanter
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 jan 2010, 09:20

AFGELAST :( - vr 9 t/m 11 sept 2011 - Natukreek Brielle

Bericht door Dirkie de Zaankanter » 06 sep 2011, 13:04

Ohjee sorry Karin! Excuus daarvoor!

Euh timmeren is niet mn sterkste kant, meer handig qua installatie techniek gas water en licht, dat zeg ik ben een handige flikker maar kan niet alles hahahahaha

Groetjes en waarschijnlijk tot ziens in Weesp!

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

AFGELAST :( - vr 9 t/m 11 sept 2011 - Natukreek Brielle

Bericht door TuuronTour » 06 sep 2011, 22:51

Had andere activiteiten in de agenda staan. Anders was ik wel gekomen :).

Mbt de snelwegschutter, de politie twijfelt nu sterk aan het bestaan ervan aangezien er nog geen enkele kogel is gevonden in de auto's. Een theorie is dat het ook steenslag vanaf het wegdek kan zijn geweest waardoor de ruit sprong. Ik woon zelf in Rotterdam, dus voor mij is het sowieso geen optie om maar thuis te blijven. Ik laat mijn leven niet bepalen door een mafkees of wat gruis op de weg :)

Verder heb ik altijd gedacht dat het motto van JAN juist zou zijn: Niets moet, alles mag :)
Voel je vooral niet verplicht om mee te doen aan een programma-onderdeel. Je hebt altijd de vrijheid om wat anders te doen waar je meer zin in hebt. Het gaat uiteindelijk om de gezelligheid toch?

Ralf/
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 jul 2011, 01:32

AFGELAST :( - vr 9 t/m 11 sept 2011 - Natukreek Brielle

Bericht door Ralf/ » 07 sep 2011, 01:01

Het had mij zeker leuk geleken, om een weekend met jan te kamperen. Alleen door andere verplichtingen kon ik niet mee.

Dus mijn eerste kennismaking met Jan wordt dan hopenlijk één v/d saunadagen.

GR,

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

AFGELAST :( - vr 9 t/m 11 sept 2011 - Natukreek Brielle

Bericht door Karin » 07 sep 2011, 09:44

[QUOTE=TuuronTour;23409]Verder heb ik altijd gedacht dat het motto van JAN juist zou zijn: Niets moet, alles mag :)
Voel je vooral niet verplicht om mee te doen aan een programma-onderdeel. Je hebt altijd de vrijheid om wat anders te doen waar je meer zin in hebt. Het gaat uiteindelijk om de gezelligheid toch?[/QUOTE]

Ja! Inderdaad!
Het verbaast mij ook dat de invulling voor sommigen zo doorslaggevend lijkt te zijn om te komen of niet. Maar misschien kunnen we hier een les uit trekken...?
Overigens wordt het steeds moeilijker om nieuwe dingen te blijven bedenken, dus ga je logischerwijs vervallen in dingen die we al gedaan hebben, óf je gaat bijzonderdere dingen zoeken. Maar aan iedereen: geef gerust aan wat je graag eens zou willen doen met JAN!

Gebruikersavatar
Dirkie de Zaankanter
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 jan 2010, 09:20

AFGELAST :( - vr 9 t/m 11 sept 2011 - Natukreek Brielle

Bericht door Dirkie de Zaankanter » 07 sep 2011, 10:33

Hey hoi !

Ja idd, zoveel mensen zoveel verschillende intresses, waarom geen ideën-bus-id-ding?
Weet nog wel wat:
-meditatie
-yoga
-schilderen
-tekenen
-grote wandeltocht door de bossen
*met of zonder boswachter voor info etc etc. gezien er veel gekampeerd word en dus ook wel natuurgebieden in de omgevinf zijn?

Groetjes

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

AFGELAST :( - vr 9 t/m 11 sept 2011 - Natukreek Brielle

Bericht door Marc v G » 07 sep 2011, 12:14

Ideeën voor activiteiten zijn zeker meer dan welkom, Dirk!
▶ ───────🔘────────── 13:37

Plaats reactie