Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Activiteiten die JAN voorgaande jaren heeft georganiseerd
Gebruikersavatar
JanK
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 apr 2006, 23:13

Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Bericht door JanK » 25 mei 2006, 13:18

Wendy, ook van mij een welkom bij JAN en ik stel mijn voeten ook beschikbaar voor je tentamen.

Groetjes,

Jan

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Bericht door corien » 25 mei 2006, 14:26

gezellig, nog een vrouw er bij! Oh, ook ik heb voeten:D

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 911
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Bericht door Jos » 25 mei 2006, 15:12

Hoi Wendy, welkom, gezellig. Ondertussen begint het een hele groep te worden daar zo in Midwoud. Karin, heb je wel voldoende plaatsen gereserveerd?

Wendy, Culemborg is een beetje teveel uit de route om je daar op te halen, maar ik heb al met JanK afgesproken om hem van het station in Hoon op te pikken. Ook jij zou dan natuurlijk mee kunnen.
Op verzoek van Jan neem ik m'n grote tent (5-persoons) mee, dus als sjouwen met een tent teveel is, kan ik je een slaapplek aanbieden.

Laat maar even weten, of je voor het een of het ander belangstelling hebt.

Tot ziens in elk geval

Jos

Gebruikersavatar
JanK
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 apr 2006, 23:13

Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Bericht door JanK » 25 mei 2006, 15:22

Hoi Wendy,

wat Jos zegt lijkt me een goed plan. Misschien kunnen we samen reizen naar Hoorn. Ik woon in Tilburg, werk in Utrecht en ben niet van plan die vrijdag eerst naar huis te gaan en dan naar weer naar Hoorn. Dus mijn bedoeling is op die vrijdag na het werk meteen door te gaan naar Hoorn en tegen 17.46 vanaf Utrecht te vertrekken.

Misschien.. als je daar dan ook bent kunnen we kennismaken en dan samen verder reizen. Dan zal je het gedurende die reis wel even mij mij moeten doen :D , maar alleen reizen is ook zo.. alleen hé?.

Groetjes,
Jan

Gebruikersavatar
JanK
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 apr 2006, 23:13

Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Bericht door JanK » 25 mei 2006, 15:56

Meteoconsult voorspelt voor het Pinksterweekend 25 graden!!!

Geen zwembroek meenemen!!!!

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Bericht door Wendy » 25 mei 2006, 19:24

Hoi,

Leuk, die enthousiaste reacties.. en genoeg proefpersonen dus ;-)
Ik heb in principe een plekje gereserveerd bij Karin in de caravan. Ondertussen zijn er weer wat ontwikkelingen; ik kan heel misschien toch de auto meenemen van mijn vriend (is nu kapot) en na het lezen van het bericht over de 25° gaat hij wellicht toch mee :-).
Mocht ik/mochten we toch met trein naar Hoorn reizen, dan laat ik het nog even weten om te kijken of ik daar mensen kan ontmoeten.
Ik ga waarschijnlijk wel pas op zaterdag, omdat ik op vrijdag mijn opleiding volg en daarna moe genoeg ben om niet nog een heel eind te reizen.
Sorry voor alle misschienen en waarschijnlijkheden, als er meer duidelijk is, laat ik het weten..

Groetjes,

Wendy.

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Bericht door corien » 26 mei 2006, 14:08

jippie...... 25 graadjes! :D :) ;) :p

Gebruikersavatar
JanK
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 apr 2006, 23:13

Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Bericht door JanK » 27 mei 2006, 17:14

Jaja.. vergeet het maar, die dooie mus van 25 graden. Het KNMI verwacht voor de Pinksterdagen alweer temperaturen die iets lager liggen dan normaal voor de tijd van het jaar. Normaal = 18.9 graden.

Dus: geen zwembroek meenemen!!!

Jan

Gebruikersavatar
MichielD
Berichten: 150
Lid geworden op: 01 apr 2006, 21:51

Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Bericht door MichielD » 27 mei 2006, 17:25

Nou ik moet bekennen.. ik sleur altijd (te) veel mee naar een camping.. maar een zwembroek ?? hihihi

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Bericht door Karin » 28 mei 2006, 08:02

18,9 graden is nog niet verkeerd. En als dan de zon schijnt, en er is weinig wind, dan is het alsnog heerlijk zo niet heet hoor! :)
Gaat helemaal goed komen met de Pinksteren!
(als het maar niet regent)

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Bericht door corien » 28 mei 2006, 11:28

Karin wat ben jij vroeg voor de zondagmorgen;)
Hoop echt wel op lekker weer..... ik zal de hele week duimen

Gebruikersavatar
AnneH
Berichten: 22
Lid geworden op: 09 mei 2006, 00:29

Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Bericht door AnneH » 29 mei 2006, 17:54

Zo maar een ideetje: is het wat om in het pinksterweekend een klein "debatje" te organiseren?

Ieder die dat leuk vindt kan een stelling bedenken, of een vraag over iets of een mening, waarover we dan met elkaar in discussie / gesprek kunnen gaan. Onderwerpen die te maken hebben met naturisme liggen voor de hand, maar het kunnen ook andere onderwerpen zijn natuurlijk.

Zo'n debatje kan je optuigen met allerlei regels over spreektijd enzo, maar minstens even leuk is om het gewoon tot een discussie te laten komen. Als we wat onderwerpen van te voren bedacht hebben, gaat het het makkelijkst.

bertenmerel
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 mei 2006, 20:56

Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Bericht door bertenmerel » 30 mei 2006, 08:21

he ik vind het erg leuk dat jullie bij ons in de buurt komen kamperen maar ik kan helaas niet langskomen, alleen michien vijdag uit mijn werk, zijn er vrijdag al mensen aanwezig? en we zijn nog geen lid van jan is dat een probleem?:o

Gebruikersavatar
JanK
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 apr 2006, 23:13

Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Bericht door JanK » 30 mei 2006, 08:24

[QUOTE=AnneH]Zo maar een ideetje: is het wat om in het pinksterweekend een klein "debatje" te organiseren?

Ieder die dat leuk vindt kan een stelling bedenken, of een vraag over iets of een mening, waarover we dan met elkaar in discussie / gesprek kunnen gaan. Onderwerpen die te maken hebben met naturisme liggen voor de hand, maar het kunnen ook andere onderwerpen zijn natuurlijk.

Zo'n debatje kan je optuigen met allerlei regels over spreektijd enzo, maar minstens even leuk is om het gewoon tot een discussie te laten komen. Als we wat onderwerpen van te voren bedacht hebben, gaat het het makkelijkst.[/QUOTE]

Debatjes op vrijdag, na het werk is niet mijn ding eigenlijk. Dan ben ik moe en kan ik niet zo goed meer nadenken, laat staan argumenteren. En zeker in het weekend sta ik meer in de zwetsstand. :rolleyes:

Jan

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Bericht door Karin » 30 mei 2006, 09:20

[QUOTE=bertenmerel]he ik vind het erg leuk dat jullie bij ons in de buurt komen kamperen maar ik kan helaas niet langskomen, alleen michien vijdag uit mijn werk, zijn er vrijdag al mensen aanwezig? en we zijn nog geen lid van jan is dat een probleem?:o[/QUOTE]

Op zich is het een camping toegankelijk voor iedereen die een NFN-kaart heeft (anders kom je er niet op).
Dus als je dan even een babbeltje komt maken zal niemand daar moeilijk over doen. (helemaal niet als je wat lekkers om uit te delen meeneemt ;) )
Op vrijdagmiddag zijn er al wel een paar mensen, maar hou er rekening mee dat (ivm de Pinksterspits) iedereen waarschijnlijk later komt dat gepland, en dan moeten dus de tentjes en alles opgezet worden. Het zal dus ongetwijfeld een rommelig geheel zijn.

Groetjes, Karin

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Bericht door Karin » 30 mei 2006, 09:22

Ik vind het debatje wel een leuk idee. Lekker discusseren, en wie weet ga je bepaalde dingen zo nog eens van een andere kant bekijken. Of overtuig je anderen van jouw mening.

Waar lees jij dat dat op vrijdag moet, JanK? Volgens mij moet dat op een andere dag ook wel kunnen... :)

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 911
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Bericht door Jos » 30 mei 2006, 13:09

Volgens mij hebben we dit weekend al meer dan genoeg te bespreken: eerst "Wie is wie?". Via het forum leer je toch al wel een aantal mensen kennen, maar in het echt zullen ze waarschijnlijk toch wel anders zijn.
Verder loopt er hier natuurlijk al een draadje over fotograferen. Ik kan mij niet voorstellen dat dit onbesproken blijft en als ik naar de aanwezigheidslijst kijk, dan zijn de vertegenwoordigers van de extremen vertegenwoordigd: dit kan leuk worden.
Natuurlijk moet ook besproken worden óf we een taktiek hebben voor het volleybaltoernooi (en zo ja, welke dan).

Meer dan genoeg gespreksonderwerpen dus. Ik denk, dat we voor voldoende keelsmering zullen moeten zorgen :)

Tot vrijdag

Jos

Gebruikersavatar
AnneH
Berichten: 22
Lid geworden op: 09 mei 2006, 00:29

Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Bericht door AnneH » 30 mei 2006, 14:29

T is ook maar een ideetje hoor, niks moet. Zelf vind ik het altijd wel leuk om ergens een boom over op te zetten, vandaar. Maar over gespreksonderwerpen maak ik mij inderdaad geen zorgen Jos!
Ik kijk uit naar vrijdag, hoe koud is 17, 18 graden?

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Bericht door Karin » 30 mei 2006, 15:14

In de zon en uit de wind? Heerlijk!
Geen zon? Dan moet je niet stil blijven zitten (of wat aan trekken)

bertenmerel
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 mei 2006, 20:56

Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Bericht door bertenmerel » 30 mei 2006, 16:07

ojee, we zijn niet lid van de nfn, is dat een groot probleem om het terrein op te komen of als ik zeg dat ik voor jan kom mag ik wel door?:rolleyes:

Gebruikersavatar
JanK
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 apr 2006, 23:13

Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Bericht door JanK » 30 mei 2006, 21:58

[QUOTE=bertenmerel]ojee, we zijn niet lid van de nfn, is dat een groot probleem om het terrein op te komen of als ik zeg dat ik voor jan kom mag ik wel door?:rolleyes:[/QUOTE]

Voor mij geldt dat ook, ik heb nog geen NFN kaart of niks ontvangen. Moet ik binnen gesmokkeld worden via de achterbak? Of was er een afspraak gemaakt met die Blije Vogels?

Jan

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Bericht door Karin » 31 mei 2006, 08:22

[QUOTE=JanK]Voor mij geldt dat ook, ik heb nog geen NFN kaart of niks ontvangen. Of was er een afspraak gemaakt met die Blije Vogels? Jan[/QUOTE]

Voor de Vrienden van JAN is er een afspraak gemaakt met de Vrije Vogels (volgens mij stond dat ook in de nieuwsbrief of ergens anders, maar geeft niet). De namen van de JAN-leden die geen NFN-kaart hebben zijn al doorgegeven aan De Vrije Vogels, en bij hoge uitzondering mogen zij dus wel op het terrein kamperen. :) (overigens heb ik tijdens het Pinksterweekend de NFN-kaarten bij me)

bertenmerel: jullie / jij mag het terrein dus niet op. Je bent geen Vriend van JAN, en je staat dus niet op de lijst. (niet onze regels, maar die van De Vrije Vogels) Dat kan natuurlijk wel geregeld worden, even aanmelden als Vriend van JAN. :D

Gebruikersavatar
AnneH
Berichten: 22
Lid geworden op: 09 mei 2006, 00:29

Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Bericht door AnneH » 31 mei 2006, 12:45

Buienradar.nl: Af en toe zon en op de meeste plaatsen droog. Middagtemperaturen oplopend naar een graad of 16. :mad: :(

Dat wordt chillen.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Bericht door Karin » 31 mei 2006, 12:53

Oh, ik hoor net op de radio: het wordt dit weekend rond de 20 graden en er komt meer zon... (daar hou ik dan liever aan vast)

Ik moet zeggen, áls de zon er is...
Gisteravond zat ik rond 18.30 uur voor mijn caravannetje, en de zon was er een minuutje, en weer een minuutje weg, en zo ging het een tijdje door. Maar áls die zon er dan was, was het meteen zo lekker warm (en dat om 18.30 uur) dat ik m'n kleren uit gegooid had als ik niet aan de wolken zag dat die zon zo weer zou verdwijnen.

Dus: positief denken!
(of ben ik zo'n die-hard-naturist?)

bertenmerel
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 mei 2006, 20:56

Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Bericht door bertenmerel » 31 mei 2006, 16:35

vraagje, als ik lid word van jan ben ik dan ook meteen lid van de nfn? en krijg ik dan zo een kaart?, wel erg jammer dat ik niet ff bij jullie kan komen buurten vrijdag, wilde nog wel een taart meenemen

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Bericht door Marc » 31 mei 2006, 16:49

Bert,

Je kan JAN lidmaatschap los aanvragen van de NFN kaart. Handig als je al zo'n NFN kaart hebt. Wil je met JAN mee kamperen of buiten JAN om een NFN aangesloten terrein op dan moet je zo'n kaart hebben. 15 euro excl NFN kaart; 28,50 incl NFN kaart (tot einde van het jaar geldig).

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Bericht door Karin » 01 jun 2006, 16:34

Ik wil dat wel zien, die taart (en proeven natuurlijk).

Dus bertenmerel, gewoon komen, lid worden (ik heb wel formulieren bij me die je in kan vullen), en sterker nog: ik kan ter plekke een NFN-kaart voor je printen. (wat je al niet bij je kan hebben in een caravan...) En dan mag je dus wél het terrein op.

Dus kom maar op met die taart. Het moet wel een grote zijn hoor, want we zijn zeker met z'n 15-en!

:D :D :D

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Bericht door corien » 01 jun 2006, 17:10

geweldig he, zo'n eerste weekend en dan meteen al met 15 personen!

Gebruikersavatar
JanK
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 apr 2006, 23:13

Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Bericht door JanK » 01 jun 2006, 19:03

Ik vind het superspannend!!

NOG 24 UUR!!!

Gebruikersavatar
JanK
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 apr 2006, 23:13

Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Bericht door JanK » 02 jun 2006, 08:12

Tot vanavond allemaal!!!!

Jan
(die nu op zijn werk zit maar vanmiddag rechtstreeks doorgaat naar Midwoud en dus niet eens meer thuiskomt)

Gebruikersavatar
AnneH
Berichten: 22
Lid geworden op: 09 mei 2006, 00:29

Pinksterweekend; de geboort van JAN !

Bericht door AnneH » 02 jun 2006, 10:05

Gister heb ik de sleurhut van Karin naar Midwoud gesleept. Voor het eerst met zo'n ding over straat gereden (stoer!). We hebben een puik grasveldje tussen de fruitbomen tot onze beschikking. Het is het "tienerveldje", dat we voor de gelegenheid maar moeten omdopen tot het "dertigerveldje". We staan vrijwel direct naast het verenigingsgebouw, dat werkelijk van alle gemakken is voorzien. Ik kreeg van karin de eerste NFN-pas met heus JAN-logo erop (* trots*).
Dit gaat helemaal goedkomen!

Plaats reactie