vraag over de telefoon

Vragen over de vereniging? Stel ze hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vanessa
Berichten: 178
Lid geworden op: 08 aug 2007, 14:41

vraag over de telefoon

Bericht door Vanessa » 05 jan 2008, 13:29

Hi

Ik kreeg net (5januari om 13.28 ongeveer...) een telefoontje van ene Alex.
Met de vraag of ik lid was van JAN en wat ik zo fijn vind aan naakt recreatie.
Ik heb hier niet op gereageerd.. en de verbinding verbroken.

Het lijkt mij dat dit niet de normale gang van zaken is bij JAN... en ik ken deze persoon niet.

Laatst ben ik op mijn hotmail gehackt.. deze werkt dus niet meer.. iemand anders heeft hem tot zijn beschikking.. en ik ben het niet... dus let op als je daar vragen over mij van krijgt.. niet beantwoorden want ik ben het niet.

groetjes
Vanessa

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

vraag over de telefoon

Bericht door Karin » 06 jan 2008, 21:17

Toen ik nog met mijn telefoonnummer op de website stond (als secretaris) ben ik ook een paar keer telefonisch lastig gevallen. Het punt daarmee is dat je soms niet weet of iemand nou serieus is, of 'blij' wordt van het stellen van dat soort vragen.

Ik zou zeggen, als je niet te erg schrikt van zo iemand, verwijs hem naar de website van JAN, en laat hem een mailtje met zijn vragen sturen naar het bestuur of als hij perse iemand wil spreken, laat hem een mailtje sturen met daarin zijn telefoonnummer zodat wij hem kunnen bellen.
Vooral zelf niet op in gaan.

Het vervelende is natuurlijk dat je niet weet hoe zo iemand aan je nummer gekomen is, al is het bij jou natuurlijk zo dat je achternaam in je e-mail adres zit, en je wellicht je woonplaats in je profiel hebt staan, en je zo via een telefoongids misschien snel te vinden bent.
Erg naar, ik weet dat door zo'n lullig telefoontje het hart in je keel kan kloppen, en dat je je even heel klote kan voelen, terwijl zo'n sukkel dat niet waard is. Probeer je er niet te druk over te maken.
Nogmaals: volgende keer door verwijzen (maar nooit telefoonnummer van anderen geven hoor, laat ze maar mailen!)

Sterkte met je e-mail ellende wat betreft je gehackte e-mail adres...

Gebruikersavatar
Vanessa
Berichten: 178
Lid geworden op: 08 aug 2007, 14:41

vraag over de telefoon

Bericht door Vanessa » 08 jan 2008, 23:37

dank je...

ja op het moment zelf dacht ik er ech niet bij na om hem naar de site te sturen.. maar blijkbaar had hij dat al gedaan... ivm de vraag of ik lid van jan ben...

dus hij kent de site wel.

Mocht het nog een keer gebeuren, wat ik niet hoop, dan zal ik t proberen te onthouden.

Plaats reactie