Niet in kunnen loggen maar wel contributie betaald

Vragen over de vereniging? Stel ze hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vanessa
Berichten: 178
Lid geworden op: 08 aug 2007, 14:41

Niet in kunnen loggen maar wel contributie betaald

Bericht door Vanessa » 20 apr 2008, 23:27

Hi mensen,

Het is raar, maar ik schrijf dit even uit naam van Marcel Coret (proefduik in Gennep)
Hij kan nog altijd niet op het forum in loggen, en is al vanaf het afsluitweekend bezig om lid te worden. Heeft na verschillende keren emailen nog altijd geen reactie terug dat het rond is, of dingen die verder nog gedaan moeten worden.

Kan hier snel wat aan gedaan worden?

Dit is niet leuk, en ook geen goed iets voor nieuwe leden..... dus werk eraan.

groetjes Vanessa

ps ik heb zin in t lange weekend, de zon is besteld... nu hopen dat ze hem optijd binnen hebben.:rolleyes:

Gebruikersavatar
Karin-Admin
Berichten: 46
Lid geworden op: 09 jan 2007, 21:44

Niet in kunnen loggen maar wel contributie betaald

Bericht door Karin-Admin » 21 apr 2008, 08:08

Ik denk: gelijk even checken wat er mis gaat.

Inderdaad, contributie is betaald.
Dus wat is er met de account aan de hand?

Nou, simpel: er is geen account. Iedereen moet zelf een account aanmaken, en zodra iemand van de IC weet wat iemands accountsnaam is, kan deze persoon de rechten voor 'Vriend van JAN' krijgen.

Voor zover bekend heeft Marcel nog geen account aangemaakt op het forum... Dus dat moet hij heeft doen... :D

Voor de rest heb ik altijd gereageerd op mails die ik van hem gehad heb, dus ik weet niet waar het heen gestuurd is?
Maar alle informatie die een nieuw lid nodig heeft (ook hoe dat werkt met het forum), krijgt hij/zij via de e-mail én ook nog per brief samen met de NFN-pas. Zowel de mail als de brief zijn tijden terug verstuurd. (om exact te zijn, brief met NFN-passen zijn op 27 maart jl verstuurd, aangezien we de contributiebetaling (pas) op 14 maart binnen hadden)


Dus dit:
[QUOTE=Vanessa;11774]Dit is niet leuk, en ook geen goed iets voor nieuwe leden..... dus werk eraan.[/QUOTE]
is iets te kort door de bocht... :(

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

Niet in kunnen loggen maar wel contributie betaald

Bericht door Marc v G » 21 apr 2008, 13:16

Ik zie ondertussen dat er een account is aangemaakt, ik zal deze even bevrienden :)

Update: En Marcel is nu officieel 'Vriend van JAN' op het forum.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Vanessa
Berichten: 178
Lid geworden op: 08 aug 2007, 14:41

Niet in kunnen loggen maar wel contributie betaald

Bericht door Vanessa » 21 apr 2008, 22:05

was niet kort door de bocht bedoelt... sorry daarvoor..:sorry:

ik heb verder geen problemen ondervonden.. en vind t nog steeds leuk.. en heb super veel zin in as weekend.

groetjes

Plaats reactie