Plaats gezocht waar ook jongeren komen

Vragen over de vereniging? Stel ze hier
Plaats reactie
antwerpen
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 jan 2009, 02:53

Plaats gezocht waar ook jongeren komen

Bericht door antwerpen » 16 aug 2009, 23:15

Ik ben een amateur wielrenner. Even de fiets pakken en een kilometer of 50 rijden, zwemmen en weer naar huis. Zalig gewoon. Maar ik wil niets meenemen onderweg (ook geen zwembroek, extra rommel dat het ongemakkelijk maakt) dus is het naaktstrand of een vijver ofzo de beste oplossing.

Al een lange tijd ben ik fan van het naturisme. Blootgewoon. Een mooie six-pack of een dikke buik, weinig of veel behaard, het maakt allemaal niet uit. Iedere mens is zoals de natuur hem of haar gemaakt heeft. Moet dat daarom naakt? Nee. Maar het geeft een geweldig goed en vrij gevoel.

Tot gisteren was naakt zijn in bijzijn van anderen geleden van mijn 16 toen dat tussen mij en enkele vriendinnen een normale zaak was. Bij mijn 17 was dat niet meer het geval en nu op mijn 26de ben ik gisteren voor de eerste keer naakt geweest aan de Oesterdam. En vandaag opnieuw.

Aan de Oesterdam vond ik het niet slecht maar er waren enkele zaken die mij stoorden.
- De geklede man die mij meer dan een kwartier lang heeft staan aanstaren
- De gladde rotsen met scherpe schelpen waar ik gevallen ben en mijn been bezeerd heb ( later nog 40 kilometer zo moeten fietsen)
- Enkele gluurders die meermaals langs kwamen gapen (hoewel ik mij aan die 3 geklede pubermeisjes niet stoorde, het is gewoon een eigenschap van puber zijn die nieuwschierigheid maar die volwassen mensen zouden beter moeten weten)
- Het gebrek aan jongeren waardoor ik niet gemakkelijk ergens een praatje gedaan heb en helemaal alleen heb gezeten.

Daarom ben ik nu op zoek naar:
a. Een plaats waar wel wat jongeren komen om zo mensen te leren kennen. 20 à 30 jaar.
b. Mensen om met af te spreken om samen te gaan.

Ergens tussen de 20 en 30 dus aangezien ik denk dat daarmee het gemakkelijkste is om een gesprekje mee aan te knopen. Man of vrouw maakt niet uit. Soms lees je op fora dat 'een slanke man een mooie vrouw zoekt om samen naar het strand te gaan', voor mij maakt zoiets echt niet uit. Ja, ik heb een buikje (zeg maar buik) maar dit is dan ook geen dating bureau.

Zelf ben ik man en 26 jaar. Ik ben van Antwerpen dus helemaal naar Noord-Nederland is wat moeilijk. Maar voor de rest geraak ik wel overal.

Marcel
Berichten: 853
Lid geworden op: 02 jul 2009, 22:22

Plaats gezocht waar ook jongeren komen

Bericht door Marcel » 17 aug 2009, 11:27

Tof dat ook Vlamingen deze site stilaan weten te vinden :duimop:

Groeten, Marcel.

antwerpen
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 jan 2009, 02:53

Plaats gezocht waar ook jongeren komen

Bericht door antwerpen » 17 aug 2009, 19:53

Inderdaad :) En dan maar hopen dat ik een goed plekje vind.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Plaats gezocht waar ook jongeren komen

Bericht door Karin » 17 aug 2009, 21:32

Als het aspect jongeren erg belangrijk is, denk ik dat het toch moeilijk wordt, behalve dan als je op een JAN-weekend aan zou komen waaien... ;)

De grijze generatie is nou eenmaal zwaar in de meerderheid binnen het naturisme. Dus ook op strandjes en bij de meeste verenigingen. Het ene strandje heeft misschien wat meer 'jongeren' dan het andere, maar 20ers en 30ers moet je over het algemeen met een vergrootglas zoeken. Raar en helaas, maar waar.

antwerpen
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 jan 2009, 02:53

Plaats gezocht waar ook jongeren komen

Bericht door antwerpen » 18 aug 2009, 00:49

De enige reden dat ik het 'belangrijk' vind is, is om mensen te leren kennen. en als 26 jarige heb ik geen nood aan de contacten met 50-jarigen.

Het percentage jongeren is niet belangrijk, maar als de 2de jongste aanwezig dubbel zo oud is als jezelf...

antwerpen
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 jan 2009, 02:53

Plaats gezocht waar ook jongeren komen

Bericht door antwerpen » 18 aug 2009, 00:50

Ik wil zeker eens meedoen met JAN maar een heel weekend is niet haalbaar voor mij

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

Plaats gezocht waar ook jongeren komen

Bericht door Lindsay » 18 aug 2009, 19:53

nou, heb jij dan even geluk dat we aankomend weekend op het terrein in rucphen (noord brabant) zijn. nog vlakbij roosendaal ook, dus goed te doen vanaf antwerpen.

kom je even langs een dagje?
in elk geval is er een 20-er.....ikke!! :D

en nee, ik val ook niet in de categorie slanke vrouw zoekt mooie man, of wat was het? :p Meer in de categorie: leuke jonge vrouw zoekt andere leuke jongeren om een weekend mee door te brengen op een naturistisch terrein :D:D:D

misschien tot van het weekend.
groetjes lindsay

antwerpen
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 jan 2009, 02:53

Plaats gezocht waar ook jongeren komen

Bericht door antwerpen » 20 aug 2009, 01:29

Ik ben vandaag (volgens de kalender gisteren) naar de Galderse Meren geweest. Geweldig daar. Echt, na het werk ga ik opnieuw.

Dit weekend kan ik helaas niet.

antwerpen
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 jan 2009, 02:53

Plaats gezocht waar ook jongeren komen

Bericht door antwerpen » 23 aug 2009, 23:25

Aj lindsay, ik moest dit weekend vergaderen en vandaag waren we vroeger gedaan dan gepland. En in de plaats van naar Rupchen te gaan ben ik naar Breskens geweest. Ik had de zee nog niet gezien deze zomer.

Als er nog een JAN activiteit is waar ik een middag kan langs komen zal ik mijn best doen.

En als je eens met iemand naar een strandje wil gaan, laat het me weten en als ik tijd heb zal ik zeker komen.

Gebruikersavatar
piieter
Berichten: 75
Lid geworden op: 27 jul 2009, 17:47

Plaats gezocht waar ook jongeren komen

Bericht door piieter » 24 aug 2009, 10:23

Hey antwerpen,

Lijkt me leuk hoor. Ik ga doorgaans ook alleen naar het strand. Ik ga naar Vrouwenpolder altijd. Ik woon zelf 20 kilometer verder dan de de Oesterdam, maar je kan je fiets altijd bij mij parkeren, zodat we verder met de auto kunnen.

groetjes piieter

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

Plaats gezocht waar ook jongeren komen

Bericht door Brenda » 24 aug 2009, 17:57

[QUOTE=antwerpen;17501]
Als er nog een JAN activiteit is waar ik een middag kan langs komen zal ik mijn best doen.[/QUOTE]

Hou de agenda dan maar in de gaten, want we gaan in september nog zeilen op de loosdrechtse plas en nog kamperen in Zeeland (plaats). Mee naar de sauna in Oss kan natuurlijk ook als je dat leuk lijkt.

Hopelijk tot JAN!

antwerpen
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 jan 2009, 02:53

Plaats gezocht waar ook jongeren komen

Bericht door antwerpen » 25 aug 2009, 23:48

Ik ben meer een fan van het zwemmen, maar ik hou de kalender in de gaten. Zelfs een valk zal het niet beter gezien hebben :)

Plaats reactie