Plaats gezocht waar ook jongeren komen

Vragen over de vereniging? Stel ze hier
Plaats reactie
antwerpen
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 jan 2009, 02:53

Plaats gezocht waar ook jongeren komen

Bericht door antwerpen » 16 aug 2009, 23:15

Ik ben een amateur wielrenner. Even de fiets pakken en een kilometer of 50 rijden, zwemmen en weer naar huis. Zalig gewoon. Maar ik wil niets meenemen onderweg (ook geen zwembroek, extra rommel dat het ongemakkelijk maakt) dus is het naaktstrand of een vijver ofzo de beste oplossing.

Al een lange tijd ben ik fan van het naturisme. Blootgewoon. Een mooie six-pack of een dikke buik, weinig of veel behaard, het maakt allemaal niet uit. Iedere mens is zoals de natuur hem of haar gemaakt heeft. Moet dat daarom naakt? Nee. Maar het geeft een geweldig goed en vrij gevoel.

Tot gisteren was naakt zijn in bijzijn van anderen geleden van mijn 16 toen dat tussen mij en enkele vriendinnen een normale zaak was. Bij mijn 17 was dat niet meer het geval en nu op mijn 26de ben ik gisteren voor de eerste keer naakt geweest aan de Oesterdam. En vandaag opnieuw.

Aan de Oesterdam vond ik het niet slecht maar er waren enkele zaken die mij stoorden.
- De geklede man die mij meer dan een kwartier lang heeft staan aanstaren
- De gladde rotsen met scherpe schelpen waar ik gevallen ben en mijn been bezeerd heb ( later nog 40 kilometer zo moeten fietsen)
- Enkele gluurders die meermaals langs kwamen gapen (hoewel ik mij aan die 3 geklede pubermeisjes niet stoorde, het is gewoon een eigenschap van puber zijn die nieuwschierigheid maar die volwassen mensen zouden beter moeten weten)
- Het gebrek aan jongeren waardoor ik niet gemakkelijk ergens een praatje gedaan heb en helemaal alleen heb gezeten.

Daarom ben ik nu op zoek naar:
a. Een plaats waar wel wat jongeren komen om zo mensen te leren kennen. 20 à 30 jaar.
b. Mensen om met af te spreken om samen te gaan.