Weekend Weg - samenstelling

Vragen over de vereniging? Stel ze hier
Plaats reactie
Marco1981
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 jun 2011, 08:33

Weekend Weg - samenstelling

Bericht door Marco1981 » 07 jun 2011, 19:48

He allemaal,

Heb jullie site met veel aandacht bekeken en ziet er allemaal erg leuk uit. Nu was ik benieuwd hoe de samenstelling meestal is bij een weekend weg (stellen en alleen) en of je er een beetje makkelijk tussen komt. En of jullie wel zitten te wachten op een man alleen……

Mijn situatie is namelijk zo dat ik een lieve vriendin heb waarmee ik samenwoon die alleen niets met naturisme heeft. En dat is lastig, dus ga ik af en toe alleen naar de sauna of het naaktstrand maar gezellig is anders. Al is het naturistisch kamperen nieuw voor mij misschien lijkt het me wel wat (twijffel, twijffel :p).

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Weekend Weg - samenstelling

Bericht door Karin » 07 jun 2011, 22:20

Hoi Marco,

Ten eerste: welkom hier!
De samenstelling is wisselend per weekend, maar de stellen zijn zwaar in de minderheid. De meesten zijn dus single, en sommigen hebben net als jij een partner die niks met naturisme heeft.

Tot nog toe hebben we eigenlijk altijd van nieuwe mensen gehoord dat ze zich in no-time op hun gemak voelden in de groep, en dat het net was of ze er al langer bij waren.
Dat heeft ongetwijfeld ook te maken met het feit dat het geen vaste groep is, want iedere keer gaan er andere mensen mee. Natuurlijk kennen veel mensen elkaar al, maar meestal zijn er ook mensen die sommige anderen nog nooit gezien hebben.

En verder, als je twijfelt, gewoon eens proberen! Je hoeft niet gelijk lid te worden, je mag tegen een kleine extra organisatiebijdrage van € 5,- een keertje 'proberen' of het wat voor je is. En besluit je daarna lid te worden, krijg je daarvan ook nog € 2,50 terug als korting op je contributie.

Nog meer vragen?
Shoot!
:)

Oh, enne... een reactie hierop van één van de nieuwelingen die dit jaar voor het eerst mee zijn gegaan zou vast leuk zijn!

Gebruikersavatar
Dennis33
Berichten: 51
Lid geworden op: 07 apr 2011, 17:25

Weekend Weg - samenstelling

Bericht door Dennis33 » 07 jun 2011, 23:03

Hoi Marco,

Voor mij was afgelopen Pasen de eerste kennismaking met JAN en zowiezo mijn eerste kennismaking met het naturisme. Afgelopen weekend ben ik weer mee gegaan met het jubileum weekend. Het is mij prima bevallen.
De twijfel herken ik heel goed. Met het Paas-weekend heb ik zelfs voor de poort van de camping nog zitten twijfelen: ik kan ook terug gaan en zeggen dat ik het niet kon vinden. Gelukkig heb ik door gezet en het is mij heel erg goed bevallen. Als ik was terug gegaan, dan had de twijfel waarschijnlijk altijd gebleven.
Zelf ben ik ook een man alleen, ik heb momenteel geen relatie. Het naturisme heeft via internet (site NFN) en zeker ook door de site van JAN mijn aandacht getrokken en ik wilde het wel eens proberen. Ik ben nog nooit naar een sauna geweest en was ook nog nooit op een naaktstrand geweest. De groep is inderdaad gevarieerd zoals Karin al aangeeft. Ik heb nu twee weekenden mee gemaakt en heb mij beide keren absoluut niet buiten gesloten gevoeld.

Als je twijfelt is mijn advies: probeer een keer, bevalt het niet dan weet je dat in ieder geval. Ik kan me niet voorstellen dat het niet zou bevallen, maar niemand kan je verplichten langer te blijven dan je zelf wilt.

Groetjes,

Dennis.

Bert_hl
Berichten: 27
Lid geworden op: 22 mar 2011, 09:26

Weekend Weg - samenstelling

Bericht door Bert_hl » 08 jun 2011, 00:48

Hallo Marco,

Karin vraagt om een reactie van de nieuwelingen. Bij deze dan.
Ik ben in maart vriend van Sanne geworden, maar een nieuweling voel ik mij allang niet meer. Je wordt heel snel in de groep opgenomen en je voelt er zo thuis. En dat na 1 saunadag en 1 kampeerweekend.
Jouw situatie is een beetje vergelijkbaar met die van mij. Mijn echtgenote voelt niets voor het naturisme, al gaan wij wel soms samen naar de sauna. Wij hebben afgesproken dat zij zo af en toe met een vriendin erop uit trekt en dat ik zo nu en dan met Sanne op pad ga. Ik ga ook wel alleen naar de sauna en het naaktstrand, maar weet inmiddels dat de gezelligheid van Jan/Sanne het naturisme veel leuker maakt.

Ik ben het helemaal met Dennis eens. Gewoon een keer proberen en zien wat je ervan vindt.

Groet Bert

Marco1981
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 jun 2011, 08:33

Weekend Weg - samenstelling

Bericht door Marco1981 » 08 jun 2011, 09:27

Bedankt voor jullie reacties!! Gewoon een keer proberen klinkt goed.... Het weekend van 8 juli t/m 10 juli staat die datum vast? Want dat is dan een mogelijke optie....

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Weekend Weg - samenstelling

Bericht door Karin » 08 jun 2011, 10:15

Die datum staat wel vast, alleen staat de lokatie nog op de helling.... Dat gebeurt normaal nooit trouwens, maar in dit geval willen er een aantal JANners graag meedoen aan de fotoshoot van Spencer Tunick nabij Brussel, dus is het plan om daar op een camping te gaan kamperen ipv in Eerbeek.
Het is nog even wachten op het antwoord van die camping.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Weekend Weg - samenstelling

Bericht door Karin » 10 jun 2011, 00:29

Via het inschrijfformulier: Klikkerdeklikkerdeklik

Marco1981
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 jun 2011, 08:33

Weekend Weg - samenstelling

Bericht door Marco1981 » 10 jun 2011, 07:27

Ik ben er uit, ik ga mee om het een keer uit te proberen zoals jij schreef Karin in het weekend wanneer jullie naar Brussel gaan, wel spannend hoor !!!!

Marco1981
Berichten: 18
Lid geworden op: 07 jun 2011, 08:33

Weekend Weg - samenstelling

Bericht door Marco1981 » 10 jun 2011, 14:46

[QUOTE=Marco1981;22685]Ik ben er uit, ik ga mee om het een keer uit te proberen zoals jij schreef Karin in het weekend wanneer jullie naar Brussel gaan, wel spannend hoor !!!![/QUOTE]

Meld me ook direct aan voor Jan, inschrijfgeld valt reuze mee zie ik... zal het contactformulier zo ff invullen en de aanmelding versturen voor het weerkend.

Plaats reactie