lid worden bij JAN

Vragen over de vereniging? Stel ze hier
Plaats reactie
wouterb1980
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 jun 2014, 23:00

lid worden bij JAN

Bericht door wouterb1980 » 22 jun 2014, 23:11

Beste,

Ik zit er sterk over te denken om lid te worden bij JAN. Echter is het mogelijk om een keer kennis te maken met actieve JAN leden? Zodat zij wat meer kunnen vertellen en dat ik de sfeer kan proeven. Hoeveel leden zijn er bv nu rn hoe is de verdeling man/vrouw?

ik zelf woon in Delft,dus weet niet of er mensen zijn uit mijn regio bij JAN?

Ik ben benieuwd.

Groet,

Wouter

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

lid worden bij JAN

Bericht door Brenda » 23 jun 2014, 11:39

Hoi Wouter,

Leuk dat je er over denkt om lid te worden van JAN. Altijd leuk als er nieuwe mensen bij komen.
Je kunt gewoon een keer een uur of een dagje meegaan met een activiteit (of met een saunadag) om de sfeer te proeven, maar als je het leuk lijkt mag je ook gewoon een heel weekend mee hoor! Even vooraf overleggen, maar dan is er veel mogelijk wat dat betreft.

Hopelijk tot ziens bij een activiteit!

wouterb1980
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 jun 2014, 23:00

lid worden bij JAN

Bericht door wouterb1980 » 27 jun 2014, 10:02

Bedankt Brenda! Zijn er buiten het kampeerweekend binnenkort nog andere activiteiten? evt dus buiten de agenda? Bv dagje sauna, dagje strand etc...Ik neem aan dat er groepjes zijn die zelf ook wel is dingen ondernemen. Graag zou ik daar dan is een keer bij aansluiten. Dus iedereen die dit leest, roep maar:).

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

lid worden bij JAN

Bericht door TuuronTour » 27 jun 2014, 21:28

Hallo Wouter,
Welkom op het forum! Er zijn momenteel om en nabij 85 leden, waarvan 20% vrouw. In de Randstad wonen er zeker veel JAN-leden.
Er wordt zo af en toe door iemand een spontaan voorstel voor een dagje strand of sauna gedaan, dus hou zeker als het mooi weer is/wordt het forum in de gaten!

Groet,
Arthur

Plaats reactie