Sauna

Vragen over de vereniging? Stel ze hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mjana
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jul 2009, 10:27

Sauna

Bericht door mjana » 16 jan 2018, 20:21

Misschien wat gekke vraag...
IK vroeg mij af hoe het is om als 'man alleen' naar een sauna te gaan? is het gek? ik heb weleens ergens gelezen dat sommige naturistentereinen alleengaande mannen weren!?
Kun je er goed terecht zonder problemen?

En inherent...
Heeft iemand ervaring met Spa Sereen? (voor mij dichtbij?)

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

Sauna

Bericht door Marc v G » 17 jan 2018, 17:41

Ik doe dat regelmatig, en het is geen enkel probleem. Gewoon gaan dus. En Spa Sereen is een van mijn favoriete sauna's, erg mooi daar. Ga zeker na de opgieting afkoelen in de plassen!

Reserveren is wel aan te bevelen, want ze laten niet heel veel mensen toe om het heerlijk rustig en relaxed te houden.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Sauna

Bericht door Karin » 18 jan 2018, 09:17

Ik vind Spa Sereen ook erg mooi, alleen kom ik er bijna nooit omdat ik vooral naar sauna's ga waar ik een mooie korting op de entree kan krijgen. En dat is voor zover ik weet nooit bij Spa Sereen.

Wat betreft alleengaande mannen: nog nooit gehoord dat het bij een sauna een probleem was. Op Nederlandse naturistenterreinen trouwens ook niet. Wel schijnen er in het buitenland her en der wat campings te zijn die daar moeilijk over doen, hoe belachelijk ook... Maar in Nederland: don't worry!

Gebruikersavatar
mjana
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jul 2009, 10:27

Sauna

Bericht door mjana » 18 jan 2018, 18:24

[QUOTE=Karin;32772]Ik vind Spa Sereen ook erg mooi, alleen kom ik er bijna nooit omdat ik vooral naar sauna's ga waar ik een mooie korting op de entree kan krijgen. En dat is voor zover ik weet nooit bij Spa Sereen.

Wat betreft alleengaande mannen: nog nooit gehoord dat het bij een sauna een probleem was. Op Nederlandse naturistenterreinen trouwens ook niet. Wel schijnen er in het buitenland her en der wat campings te zijn die daar moeilijk over doen, hoe belachelijk ook... Maar in Nederland: don't worry![/QUOTE]

Ah ok! Goed om te horen! Ik ben helemaal nog geen 'doorgewinterde' naturist. Dus geen idee hoe het met alles zit. Dan ga ik het gewoon eens proberen. Ben benieuwd.

Maatje86
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 jun 2021, 15:39

Re: Sauna

Bericht door Maatje86 » 02 jul 2021, 19:07

Marc v G schreef:
17 jan 2018, 17:41
Ik doe dat regelmatig, en het is geen enkel probleem. Gewoon gaan dus. En Spa Sereen is een van mijn favoriete sauna's, erg mooi daar. Ga zeker na de opgieting afkoelen in de plassen!

Reserveren is wel aan te bevelen, want ze laten niet heel veel mensen toe om het heerlijk rustig en relaxed te houden.
Hi Marc

Sta je open voor een nieuwe maatje met weinig ervaring?

Maatje86
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 jun 2021, 15:39

Re: Sauna

Bericht door Maatje86 » 02 jul 2021, 19:08

Hi Marc

Sta je open voor nieuwe maatje dit weinig ervaring heeft?

Wilco
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 feb 2020, 13:20

Re: Sauna

Bericht door Wilco » 06 jul 2021, 08:44

Hoi Marc,

Ik ga met regelmaat ook alleen naar de sauna niets vreemds aan hooguit een beetje saai alleen

Plaats reactie