Langere vakanties naar het buitenland

Vragen over de vereniging? Stel ze hier
Plaats reactie
Daan
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 apr 2018, 12:36

Langere vakanties naar het buitenland

Bericht door Daan » 16 apr 2018, 16:24

Worden er door Jan en Sanne ook vakanties naar het buitenland georganiseerd? Of organiseren leden onderling dit wel eens? Bijvoorbeeld een week lang naar een camping in Frankrijk.

Ik zou zelf komende zomer graag naar zo'n camping gaan. Bijvoorbeeld camping La petite Brenne. Ik heb ook gezocht op naturisten groepsreizen en die heb ik wel gevonden, maar de mensen die meegaan zijn niet echt van mijn leeftijd.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Langere vakanties naar het buitenland

Bericht door Karin » 17 apr 2018, 16:47

Vraag 1: nee.
Vraag 2: ja.

Deze vraag komt om de zoveel tijd terug. We hebben het er wel eens over gehad om het van de vereniging uit te doen, maar omwille van diverse redenen is dat nooit gedaan. Zoals: wanneer dan, en dan moet iedereen maar net ook dan vrij kunnen krijgen. En: niet iedereen wil met iedereen langere tijd op vakantie (een weekend, prima, langer zien sommige mensen niet zitten), en je moet maar afwachten wie er verder nog mee gaan, als je je daarvoor inschrijft. Dat waren de hoofdredenen, geloof ik.

Maar er zijn al vaker mensen van de vereniging met een groepje op vakantie geweest. Gewoon door hen zelf geregeld. Dus als je binnenkort wat mensen van JAN en SANNE leert kennen, kom je er misschien wel een aantal tegen die dat zien zitten.

En qua leeftijd... Tja, de meerderheid van de naturisten lijkt nou eenmaal 50 á 60+ te zijn. Niks mis mee!! (voordat ik ruzie krijg met onze super toffe SANNErs die de 50 al gepasseerd zijn ;) )
Maar dat is exact de reden waarom JAN ooit opgericht is, een plek waar naturistische 20ers en 30ers elkaar kunnen vinden. :)

Plaats reactie