Forum bijhouden

Vragen over de vereniging? Stel ze hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JohnR
Vriend(in) van JAN
Berichten: 112
Lid geworden op: 04 aug 2016, 15:19

Forum bijhouden

Bericht door JohnR » 05 nov 2019, 20:57

Ik heb gereageerd op 2 activiteiten van Jan, maar ik zie dat er geen aanpassingen worden gedaan aan de oproep. Is het met opheffen van Sanne ook gelijk een deel van de forumactiviteiten gestopt?

Over het opheffen van Sanne heb ik overigens nog niks gelezen, behalve dan de reactie van Jan op een post van mij.

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 907
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Re: Forum bijhouden

Bericht door Jos » 06 nov 2019, 12:47

SANNE is niet opgeheven, de activiteiten gaan gewoon verder onder de gezamenlijke vlag van JAN.
En het forum was altijd al precies hetzelfde (maar door een technisch trucje zag het er iets anders uit).
En ik denk, dat jou naam niet bij de saunalijsten is opgenomen, komt doordat je nogal erg voorzichtig aangeeft dat je komt "Staat genoteerd", "Heb ik in de agenda gezet". Voor jou is dat blijkbaar genoeg om aan te geven dat je komt, anderen zien daar nog een slag om de arm in.
Maar het is geen enkel probleem: met of zonder aanmelding, je bent van harte welkom.

Gebruikersavatar
JohnR
Vriend(in) van JAN
Berichten: 112
Lid geworden op: 04 aug 2016, 15:19

Re: Forum bijhouden

Bericht door JohnR » 06 nov 2019, 12:59

Dank je Jos voor je reactie. Klopt dat ik nog wat voorzichtig had aangegeven, maar ik zag verder geen reacties binnenkomen of namen verschijnen. En door de reactie van Jan op een post van mij, waarin hij aangaf dat Sanne was opgeheven en onder JAN verder zou gaan, was ik toch even bang dat het forum wellicht niet meer zo actief bezocht werd als voorheen. Beetje (verkeerde) inlegkunde van mijn kant.

Gebruikersavatar
JohnR
Vriend(in) van JAN
Berichten: 112
Lid geworden op: 04 aug 2016, 15:19

Re: Forum bijhouden

Bericht door JohnR » 12 nov 2019, 20:09

Is het mogelijk om alvast mijn account op het forum om te zetten naar Vriend(in) van JAN?
Paar weken geleden mijn aanmelding al verstuurd en ontvangen. Afgelopen weekend al twee JAN'ers tegengekomen in Pijnacker en toen bleek dat Dree mijn geen berichtje (PM) kon sturen. Dat zou wel fijn zijn om te kunnen doen.

Plaats reactie