Nog vriendin van JAN?

Vragen over de vereniging? Stel ze hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Nog vriendin van JAN?

Bericht door Anja » 08 jan 2007, 14:34

Hallo bestuur :)

Allereerst nog de weste bensen;)
Ik dacht dat mijn lidmaatschap van JAN per 01-01-2007 stop gezet zou worden. Nu kwam ik er tot mijn mijn verrassing erachter dat ik nog als vriendin van JAN (en dus lid?) te boek sta. Ik draag JAN nog steeds een warm hart toe, daar niet van, maar vraag me af hoe dat komt. Misschien vertraging in de administratie? Of is er iets fout gegaan...hoewel het ook weer niet zó fout zou zijn om toch lid te blijven...:( twijfel twijfel...mijn reden namelijk om het lidmaatschap op te zeggen, was dat ik niet veel (zeg maar gerust: helemaal niet) aanwezig ben geweest op JAN-bijeenkomsten. Tevens ben ik niet erg actief geweest op het forum...Dus dacht ik: een vereniging die 'actief' in de naam heeft staan, tja...daar moet je als lid ook wel actief aan meedoen. Ben zo rond de kerst weer wat vaker op het forum geweest (bleh...da's ook geen nederlands:eek: ) en toen begon het toch wel te knagen...maar, zo dacht ik, lidmaatschap was opgezegd blabla etc.
Maar nu ben ik nog steeds vriendin van JAN. Dus...weer twijfels hahaha...
Bestuur help! Ben ik nou wel of geen lid meer? En als ik dat niet ben, kan ik mijn opzegging nog ongedaan maken?

Zo een lekker chaotisch begin van het nieuwe jaar :)

Groetjes,
Anja

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Nog vriendin van JAN?

Bericht door Karin » 08 jan 2007, 15:52

Hoi Anja,

Jij natuurlijk ook de beste wensen voor 2007!

Enne, uiteraard kan je je opzegging nog ongedaan maken, door simpelweg de contributie voor 2007 te betalen... :D
Ik zal je wel een mailtje sturen met de gegevens daarvoor.

De reden dat je op het forum nog als 'Vriendin van JAN' staat, is dat ik niet in het admin-paneel van het forum kan komen omdat onze forumbeheerder het wachtwoord heeft moeten veranderen en mij dat nog niet doorgegeven heeft. Dus inderdaad: administratieve achterstand eigenlijk...

Maar we vinden het natuurlijk hartstikke leuk als je Vriendin van JAN blijft, en het zou helemaal leuk zijn als we je zien verschijnen op een JAN-activiteit!!

Groetjes, Karin

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Nog vriendin van JAN?

Bericht door Anja » 09 jan 2007, 13:11

Hoi Karin,

Net pc opgestart en gelijk maar naar het forum gegaan (prioriteiten stellen he :rolleyes: ) dus ik weet niet of ik al dan niet de mail ontvangen heb. Maar volgens mij heeft JAN mijn nieuwe e-mail adres nog niet (sinds ergens in november overgegaan op een andere provider). Waar mag ik mijn e-mail droppen?:o

Anja

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Nog vriendin van JAN?

Bericht door Karin » 09 jan 2007, 14:02

Mail maar naar secretaris@wijzijnjan.nl dan zal ik het nogmaals mailen, naar het goede e-mail adres... :)

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

Nog vriendin van JAN?

Bericht door Maarten de Vries » 09 jan 2007, 20:58

Hoi Anja, leuk dat je lid cp vriendin blijft.

Groetjes Maarten

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

Nog vriendin van JAN?

Bericht door Bert » 09 jan 2007, 22:23

Dito, leuk dat je blijft.
En mocht je toch actiever aan JAN meedoen, hier alvast de eerste mogelijkheden:
10 febr. sauna in Peize
11 maart NFN zwemwedstrijden (volgens mij zijn er nog vrouwen nodig voor de estafette;) )

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Nog vriendin van JAN?

Bericht door corien » 10 jan 2007, 15:22

ja leuk dat je blijft Anja... wie weet komen wij vrouwen ooit nog in de meerderheid zo ;)

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Nog vriendin van JAN?

Bericht door Anja » 10 jan 2007, 18:56

Peize he...hmm das best wel dichtbij, voor mij althans:D
Dat estafettezwemmen gaat em helaas niet worden. Ik denk niet dat jullie gebaat zijn bij een bange zwemster. Mijn moeder is vroeger "vergeten" mij op/naar zwemles te doen en heb dus nooit goed leren zwemmen. :( Met als gevolg dat ik alleen maar in water zwom waarbij ik de bodem kon raken (met m'n voeten welteverstaan). Ik was er heilig van overtuigd dat ik in dieper water subiet zou verzuipen.
Vorig jaar heb ik eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en heb ik mijzelf opgegeven voor volwassen zwemles (na eerst schaamte overwonnen te hebben). Dit was voornamelijk heel gezellig, ik was by the way de enige autotochtone nederlandse vrouw in ons gezelschap, en vooruit ik heb er ook wel iets van mijn angst mee overwonnen, maar een echte waterrat ben ik niet. Ik heb het nog steeds niet op diep water. En water is bij mij al snel diep als je nagaat dat ik maar 1.61 (en een halve centimeter!!) "lang" ben....:rolleyes:
Maar een zwembad bij een sauna, dat gaat lukken!:)

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Nog vriendin van JAN?

Bericht door Anja » 10 jan 2007, 19:21

Laat ik dan ook nog maar weer eens een blonde vraag stellen:
De saunadag in Peize, 10 februari, waar kan ik me daar ook weer voor opgeven? Pfff...te korte nacht gehad en teveel brieven moeten typen...dat of ik wordt dement;)

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

Nog vriendin van JAN?

Bericht door Maarten de Vries » 10 jan 2007, 21:51

Hoi Anja,

Je kan je aanmelden bij de secretaris van de club. Karin op dit moment. Het e-mail adres heb je al neem ik aan. Daarnaast kan je het ook op het Forum vermelden. Dan wetenandere ook dat je mee gaat.

Groetjes, Maarten

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Nog vriendin van JAN?

Bericht door Eilko » 11 jan 2007, 08:23

Aanmelden voor Peize is niet nodig, volgens de activiteitenlijst.

Ik was ook van plan om te gaan, dan is Emmen ten minste goed
vertegenwoordigd :-)

/Eilko.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Nog vriendin van JAN?

Bericht door Karin » 11 jan 2007, 14:58

Aanmelden is inderdaad niet nodig, maar ik zal ook even een nieuw draadje starten bij de saunadagen, waar iedereen die mee gaat zich even kan melden, zodat je weet wie je er nog meer tegen kan komen. :)
Leuk Eilko! Zie ik jou ook weer eens (als ik ga tenminste), op de vakantiebeurs heb ik je gemist, maar jij staat er morgen geloof ik? En ik gisteren... :)

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Nog vriendin van JAN?

Bericht door Eilko » 12 jan 2007, 09:51

Ja, ik sta er morgen; samen met Wim. Hoe was het gisteren op de beurs, vergelijkbaar met vorig jaar? Ben benieuwd hoe het morgen gaat :)

/Eilko.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Nog vriendin van JAN?

Bericht door Karin » 12 jan 2007, 12:56

Vorig jaar stond ik er op vrijdag, en toen was het beduidend drukker dan dit jaar op woensdag, maar dat schijnt ook normaal te zijn. Vrijdag gaat de beurs volgens mij ook 's avonds door, dus dan loopt het ook aan het eind van de middag nog lekker door, terwijl we woensdag de laatste 1,5 uur bijna niks meer te doen hadden.
Maar ik vond het weer leuk om te doen. :)

Plaats reactie