Mijn titel 'Vriend(in) van JAN' is weg

Vragen over de vereniging? Stel ze hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Mijn titel 'Vriend(in) van JAN' is weg

Bericht door Karin » 15 feb 2007, 14:24

Ben je ineens je titel 'Vriend(in) van JAN' kwijt? Dan zal dat zijn omdat je de contributie voor 2007 nog niet betaald hebt.

Ook zul je, als je via JAN lid van de NFN bent, de eerste UIT! (blad wat in plaats van Naturisme komt) niet ontvangen als je nog niet betaald hebt.

Wat te doen? Zo snel mogelijk je contributie betalen natuurlijk!! :D

Heb je je contributie al wel betaald, en ben je toch je titel kwijt, mail dan even naar de [URL="mailto:penningmeester@wijzijnjan.nl"]penningmeester[/URL] of de [URL="mailto:secretaris@wijzijnjan.nl"]secretaris[/URL].

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

Mijn titel 'Vriend(in) van JAN' is weg

Bericht door Wendy » 15 feb 2007, 21:21

Lieve Karin,

Ik zie dat ik ook als 'bezoeker' in de ledenlijst sta.. ehm.. het kan komen door mijn post-zwangerschaps- cq borstvoedingsdementie, maar volgens mij heb ik vorig jaar een machtiging opgestuurd om het ledengeld van dit jaar van mijn rekening af te laten schrijven..?
het staat me ergens vaag bij dat ik de JAN al betaald heb voor 2007, maar ik zal morgen eens graven in mijn Rabo-internetgebeuren om te checken.
Mocht ik nog niet betaald hebben, dan zal ik dat z.s.m. doen..

Wendy.

Gebruikersavatar
hans
Berichten: 93
Lid geworden op: 17 apr 2006, 22:53

Mijn titel 'Vriend(in) van JAN' is weg

Bericht door hans » 15 feb 2007, 21:55

Blijkbaar ben ik vergeten te betalen :o
Maarehh, als ik er eens goed over nadenk vraag ik me af of ik ooit wel een rekening heb gehad. Wanneer is die ongeveer gestuurd?

Hans

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Mijn titel 'Vriend(in) van JAN' is weg

Bericht door Karin » 16 feb 2007, 09:59

Oh Hans toch, foei! ;)

Ik heb het even voor je opgezocht, 21 december 2006 heeft iedereen een mailtje gehad met het verzoek de contributie voor 10 januari 2007 te betalen. En hetzelfde verhaal heeft ook nog in de nieuwsbrief van 29 december 2006 gestaan.


En lieve Wendy,

Dat van die machtiging kan kloppen, echter stond er in het hierboven genoemde mailtje en nieuwsbrief dat die automatische incasso helaas nog niet in orde gemaakt was, en werd er verzocht dit keer nogmaals zelf het bedrag over te maken.
Maar onze penningmeester gaat ongetwijfeld alles in het werk zetten om te voorkomen dat dat hierna nogmaals moet gebeuren.


Rekening van JAN: Rabobankrekening: 0122.1666.71 t.n.v. JAN te Lelystad. :)

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

Mijn titel 'Vriend(in) van JAN' is weg

Bericht door Wendy » 16 feb 2007, 11:58

Ik heb het net helemaal in orde gemaakt (zonder check zelfs, geloof zo wel dat ik net na de geboorte van Tristan totaal vergeten ben om te betalen en dat het berichtje over de automatische incasso aan mijn warrige slapeloze hoofd voorbij is gegaan :confused: ).

Groetjes,
Wendy.

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

Mijn titel 'Vriend(in) van JAN' is weg

Bericht door Marc » 16 feb 2007, 12:39

Welkom bij de club Wendy! :)

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

Mijn titel 'Vriend(in) van JAN' is weg

Bericht door Wendy » 16 feb 2007, 14:20

lolbroek :D

Gebruikersavatar
hans
Berichten: 93
Lid geworden op: 17 apr 2006, 22:53

Mijn titel 'Vriend(in) van JAN' is weg

Bericht door hans » 16 feb 2007, 23:53

Nu kan ik ook Tristan wel de schuld geven maar dat gelooft niemand :D
Komt erop neer dat ik geen geboorte nodig heb om warrig te zijn....behoudens mijn eigen geboorte dan.
Ik zal m'n titel snel terugkopen :)

Hans

Plaats reactie