Ervaringen Monte Marina op Fuerteventura?

Deel je ervaringen over je favoriete naaktstrand, sauna of camping.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Ervaringen Monte Marina op Fuerteventura?

Bericht door Karin » 14 okt 2007, 19:46

Heeft er iemand ervaring met Monte Marina op Fuerteventura?
Ik ben er bijvoorbeeld benieuwd naar of op dat strand ook veel naturistisch gezond wordt. En is die sauna wel 'normaal' naakt?
En hoe beviel het verder?
Misschien dat ik daar in januari heen wil.

Het onderstaande vond ik hier: http://www.internatuur.nl/default.asp?i ... rina&tab=1

Vanaf winter 2004 hebben wij dit complex als geheel naturistische bestemming in ons pakket.

Monte Marina heeft appartementen op de begane grond en op de eerste verdieping. Deze appartementen zijn om het zwembad heen gebouwd.

Tegenover Monte Marina ligt het hotel Marina Playa- hotel direct aan het strand. Hier bevindt zich de receptie en het restaurant die ook door de gasten van Monte Marina gebruikt kunnen worden.

Van de sauna van Marina Playa kan ook gebruik gemaakt worden door gasten van Monte Marina, echter tegen betaling.

boe
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 sep 2007, 18:55

Ervaringen Monte Marina op Fuerteventura?

Bericht door boe » 07 dec 2007, 18:01

ik heb er zelf geen ervaring maar ken wel mensen die er geweest zijn en erg lovend waren. Kan internatuur je geen aanvullende informatie verschaffen?

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Ervaringen Monte Marina op Fuerteventura?

Bericht door Karin » 08 dec 2007, 09:01

Tuurlijk wel. Maar dat is toch een reisbureau...
Niks beter dan ervaringen uit de 1e hand, van mensen die het aan den lijve ondervonden hebben. Maar blijkbaar zijn dat er niet veel (ook niet op een ander forum, waar de oproep ook staat). :)

Plaats reactie