in het zicht?

Deel je ervaringen over je favoriete naaktstrand, sauna of camping.
Plaats reactie
boe
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 sep 2007, 18:55

in het zicht?

Bericht door boe » 24 okt 2007, 17:09

Hoi,

Op steeds meer naturistenstranden wordt de afscheiding tussen geklede (voorbijgangers) recreanten en ongeklede meer afgebakent. Ik ben wel benieuwd hoe medenaturisten hier op reageren. Eindelijk afgeschermd en rust of missen we de verbaasde verbijgangers?

Gebruikersavatar
naaktloper010
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 jul 2007, 10:15

in het zicht?

Bericht door naaktloper010 » 24 okt 2007, 19:11

Ik kan het mis hebben, maar volgens mij worden steeds meer stranden afgebakend om de overlast van sex in het openbaar in te dammen. In veel gevallen lijkt dat ook effectief te zijn, in zoverre dat het probleem zich verplaatst naar een andere locatie.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

in het zicht?

Bericht door Karin » 24 okt 2007, 21:21

Volgens mij zijn dit 2 verschillende onderwerpen...

Ik vind afschermen prima als het rare gluurders tegen gaat. Al kunnen die vaak juist weer van die afscherming gebruik maken. Ook denk ik dat afscherming de 'sexrecreanten' juist goede mogelijkheden kan geven. Afschermen omdat die rare naturisten weggestopt moeten worden vind ik natuurlijk al helemaal geen reden.

Van mij hoeft afschermen niet. Maar een normale wandelroute direct langs het naaktstrand hoeft nou ook weer niet. Van die stranden waar het textieldeel gewoon overgaat in een naaktdeel vind ik 'de beste'. Dan maak je van het naaktstrand geen spannend, onbekend en afwijkend iets, en blijkt dat naaktrecreanten ook maar gewoon mensen zijn die toevallig liever geen badkleding dragen.

Plaats reactie