gekleed sauna bezoek

Deel je ervaringen over je favoriete naaktstrand, sauna of camping.
Plaats reactie
boe
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 sep 2007, 18:55

gekleed sauna bezoek

Bericht door boe » 06 dec 2007, 16:24

Hoi,

Ik was benieuwd of er al mensen zijn die ervaring hebben met de nieuwe trend (?) om in de sauna ook badkleding te mogen dragen. Niet dat ik verwacht mensen te spreken heir die dat zelf zouden doen haha

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

gekleed sauna bezoek

Bericht door Wendy » 06 dec 2007, 18:49

Gelukkig niet :confused: Het is bovendien ontzettend slecht voor de doorstroming in je lijf. Nieuwe trent uit het preutse Amerika ofzo? (waarmee ik overigens niet bedoel dat mensen niet de keuze hebben om als ze zich bloot niet op hun gemak voelen, gedeeltelijk gekleed te zijn, hoewel het wel een maf gezicht is in een sauna vind ik persoonlijk).
Waar heb je dat textielgebeuren gezien dan?

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

gekleed sauna bezoek

Bericht door Maarten de Vries » 07 dec 2007, 10:09

Moet er echt niet aandenken. bahhhhhhhhh

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

gekleed sauna bezoek

Bericht door Karin » 07 dec 2007, 17:41

[FONT="Courier New"]IEIEIEIEIKSSSSSSSSSSS!!!![/FONT]

boe
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 sep 2007, 18:55

gekleed sauna bezoek

Bericht door boe » 07 dec 2007, 21:03

haha goeie reactie karin :P

nou ik was laatst in een sauna ik schat dat ongeveer 80% 'gekleed' rondliep

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

gekleed sauna bezoek

Bericht door Eilko » 07 dec 2007, 21:25

[QUOTE=boe;10485]haha goeie reactie karin :P

nou ik was laatst in een sauna ik schat dat ongeveer 80% 'gekleed' rondliep[/QUOTE]

Ik had verwacht dat iemand die anoniem op een forum mailt, er wel enig begrip voor op zou kunnen brengen..

/Eilko.

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

gekleed sauna bezoek

Bericht door TuuronTour » 08 dec 2007, 00:16

[QUOTE=Eilko;10486]Ik had verwacht dat iemand die anoniem op een forum mailt, er wel enig begrip voor op zou kunnen brengen..

/Eilko.[/QUOTE]

Waarom verwachtte je dat? Ga je er automatisch vanuit dat forumleden (boe is wel een geregistreerd gebruiker, geen anonieme poster) die geen vriend van jan zijn ook geen naturisten zijn? Foei, niet in vooroordelen gaan denken :D

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

gekleed sauna bezoek

Bericht door Karin » 08 dec 2007, 09:04

Ik vind het ook een beetje aparte reactie van je Eilko... :o Behalve dat er onder jouw en mijn naam dan 'Vriend van JAN' staat, en je dus blijkbaar érgens bekend bent, zegt voor de rest een naam en zelfs ingevuld profiel ook niks natuurlijk. Liegen (vooral op internet) schijnt heel makkelijk te zijn...

Maar ik zou het ook wel leuk vinden als 'boe' zich eens voor zou willen stellen. Bijvoorbeeld onder 'Algemeen' bij 'Stel je even voor'... (al weet Ka natuurlijk stiekem al lang wie het is)

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

gekleed sauna bezoek

Bericht door Wendy » 08 dec 2007, 09:29

;-) Ik heb het genoegen wel al even met Boe gekletst te hebben in de chatroom (waar verder toch niemand komt) en hij lijkt me oke en hij is inderdaad wel bekend in het natu-wereldje.
Dus Eilko, lief dat je zo alert reageert (en snap ook wel de gedachte erachter), maar niks aan de hand.
Als hij zin heeft kan hij zelf wel wat over zichzelf vertellen..

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

gekleed sauna bezoek

Bericht door Eilko » 08 dec 2007, 10:05

Ik weet dat een identiteit op internet niks voorstelt, en dat je soms voorzichtig wilt zijn om je echte identiteit bekend te maken. Prima, heb ik geen moeite mee. Om soortgelijke/vergelijkbare/toch-iets-andere redenen willen anderen misschien niet bloot in een sauna. Vind ik ook prima (maar ik heb er verder niks mee). Ik had alleen verwacht dat die beide groepen elkaars problemen wat beter begrepen, daarom vond ik de laatste reaktie van Boe toch opvallend..

Maar goed, ik heb mezelf hier ook niet direct voorgesteld (omdat de meesten me toch wel kennen) en ik zit ook onder een rare naam te posten (toch echt mn eigen naam) dus misschien heb ik ook wel wat boter op mn hoofd...

/Eilko.

Gebruikersavatar
Erik N.
Berichten: 53
Lid geworden op: 04 mei 2006, 19:39

gekleed sauna bezoek

Bericht door Erik N. » 22 dec 2007, 15:07

Graag zou ik dan willen weten in welke sauna het was, waar 80 % gekleed rondliep. Op de badkledingdagen die steeds meer sauna's hebben is gekleed echter verplicht, voor zo ver ik weet .
Zelf ben ik 5 december op de badkledingdag in Thermen Vitalizee geweest.
Ik wilde weer eens een keertje daarheen, maar dan niet in het weekend, want dan is het enorm druk daar. Dus ik was 5 dec. vrij en laat mij niet tegenhouden door een badkledingdag, het was nog tamelijk rustig ook.

Gebruikersavatar
Marieke
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 mei 2006, 18:46

gekleed sauna bezoek

Bericht door Marieke » 22 dec 2007, 18:15

Hoi,
de enige keer dat ik met gekleed in de sauna zitten was toen ik in Ierland wa. Niet dat daar sauna complexen zijn.
het was de sauna die bij het zwembad was.

het was verschrikkelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb het twee keer gedaan denk ik. en zelfs toen was ik blij dat ik een keer de kleine sauna voorr mezelf had en in een hoekje kon verstoppen voor het geval dat iemand binnen kwam.
Ik heb mijn zwempak dus een beetje vann me af kunnen trekken maar zelfs dat hielp niet echt.

geef mij maarr een heerlijk Nederlandse sauna waar ik mijn badjas gewoon op kan hangen en aan het eind van de dag het weer op kan halen - of even tussen door om een drankje of hapje in het restaurant....

nu hopen dat Stephanie snel leert zwemmen en dan kan ik er weer van genieten.......

Groetjes
Marieke

Gebruikersavatar
Erik N.
Berichten: 53
Lid geworden op: 04 mei 2006, 19:39

gekleed sauna bezoek

Bericht door Erik N. » 27 dec 2007, 10:20

Je kan dan ook beter een kleine bikini aan doen.

Gebruikersavatar
maruscha
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 jun 2007, 19:15

gekleed sauna bezoek

Bericht door maruscha » 04 mei 2008, 00:26

de enige keer dat ik gekleed in een sauna zat was in engeland.. gatver ik vond het niks.. heb em ook uitgetrokken ben in de hoek gaan zitten en heb mn vriend op de uitkijk gezet

dr gebruikte toch verder niemand die sauna daar,, iedereen zat in het zwembad of in het stoombad :D

xxx

Globe
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 apr 2008, 18:05

gekleed sauna bezoek

Bericht door Globe » 05 mei 2008, 00:23

Ik begrijp die uitbaters van die sauna's dan niet. Als het een pure "naakt"sauna is dan zou het personeel die mensen er toch attent moeten op maken. Gelukkig heb ik het zelf nog niet meegemaakt dat er bikini's of zwembroeken rondliepen in de sauna's waar ik al geweest ben. 'kan u verzekeren het zijn er verschillende in België, Nederland en Duitsland. Wat ik mij ook altijd afvraag is hoe de mensen zich voelen? Iedereen naakt en zij daar dan tussen in zwembroek! Snappen die dat dan niet dat, als iedereen naakt rondloopt, naakt de dresscode is :)

Plaats reactie