naakstrand met hond

Deel je ervaringen over je favoriete naaktstrand, sauna of camping.
Plaats reactie
boe
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 sep 2007, 18:55

naakstrand met hond

Bericht door boe » 16 dec 2007, 15:35

Hoi,

Weet iemand hier misschien een leuk / gezellig naakstrand waar mijn 'trouwe' viervoeter ook mee naar toe mag?

Gebruikersavatar
Erik N.
Berichten: 53
Lid geworden op: 04 mei 2006, 19:39

naakstrand met hond

Bericht door Erik N. » 27 dec 2007, 10:16

Maasvlakte, maar dat is misschien volgend jaar weg, of een gedeelte.

FNH
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 feb 2008, 17:54

naakstrand met hond

Bericht door FNH » 28 feb 2008, 18:12

Het Laaksestrand, vlakbij Flevo-natuur, heeft een strandgedeelte waar zelfs een bord 'hondenstrand' bij staat.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

naakstrand met hond

Bericht door Karin » 02 mar 2008, 09:51

Klopt, alleen ligt dat náást elkaar...
Volgens mij mag je niet bloot met je hond op het hondenstrand, en ook niet met je hond bloot op het naturistenstrand (al is die hond dan ook bloot, ik weet het).
Want bij de één mag hond niet, bij de ander bloot niet...

FNH
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 feb 2008, 17:54

naakstrand met hond

Bericht door FNH » 02 mar 2008, 13:53

[QUOTE=Karin;11325]Klopt, alleen ligt dat náást elkaar...
Volgens mij mag je niet bloot met je hond op het hondenstrand, en ook niet met je hond bloot op het naturistenstrand (al is die hond dan ook bloot, ik weet het).
Want bij de één mag hond niet, bij de ander bloot niet...[/QUOTE]

@ Karin

Dat hondenstrand is daar juist een deel van het naaktstrand (als ik het me goed herinner :confused: ).
En er is dus ook geen gedeelte voor geklede honden :cool: - grapje.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

naakstrand met hond

Bericht door Karin » 03 mar 2008, 13:51

Voor zover ik weet is het hondenstrand toch echt een textiel-strand voor mensen die hun hond mee willen nemen, en géén naturistenstrand voor mensen die hun hond mee willen nemen... Tussen beide stranden, naturistenstrand en hondenstrand, zitten dan ook wat bossages met een pad er tussen door, als het naturistenstrand doorliep maar dan voor mensen met hond, was alleen een bordje voldoende geweest, lijkt me.

Maar, eerlijk is eerlijk, ik ben op dat deel nog nooi 's zomers geweest, dus misschien heb jij gelijk. Zou mooi zijn voor de naturisten met hond, weer minder mooi voor de textilisten met hond, want er is volgens mij niet nóg een hondenstrand... :D

FNH
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 feb 2008, 17:54

naakstrand met hond

Bericht door FNH » 03 mar 2008, 16:18

[QUOTE=Karin;11339]Maar, eerlijk is eerlijk, ik ben op dat deel nog nooi 's zomers geweest, dus misschien heb jij gelijk. [/QUOTE]

Is maar 1 manier om daar achter te komen :)

FNH
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 feb 2008, 17:54

naakstrand met hond

Bericht door FNH » 03 mar 2008, 16:39

Toch meerdere manieren: behalve zelf kijken is er zelfs een website:

http://www.naaktstrandje.nl/flevoland/l ... trand.html

De honden mogen (wat ik me al zo ongeveer herinnerde) op het middendeel komen. Wat het onlogisch maakt dat de buitenste delen voor naturisten zouden zijn, en het gedeelte ertussen niet. Ik heb zelf ook geen geklede mensen zien liggen daar. Wel zijn er de nodige (?) homomannen op het achterste [what's in a name] stuk van het Laakse strand.

boe
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 sep 2007, 18:55

naakstrand met hond

Bericht door boe » 03 mar 2008, 19:40

gelukkig weet de hond wel raad met evt homo mannen die opdringer worden ;)

is het een leuk gebied om heen te gaan? zo op de foto s te zien ligt het wel weer erg in het zicht (wandelpad naast)

FNH
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 feb 2008, 17:54

naakstrand met hond

Bericht door FNH » 03 mar 2008, 21:36

[QUOTE=boe;11345]gelukkig weet de hond wel raad met evt homo mannen die opdringer worden ;)

is het een leuk gebied om heen te gaan? zo op de foto s te zien ligt het wel weer erg in het zicht (wandelpad naast)[/QUOTE]

Tussen het wandelpad en het liggedeelte (niet echt een strand, meer een ligweide, al kun je wel zwemmen) zijn er struiken. Je kunt echter ook over het terrein zelf lopen, dus er lopen wel geregeld mensen langs. Kan het niet beter omschrijven...

Het terrein zelf is niet heel erg bijzonder, maar wel OK. Wel betaald parkeren sinds enige tijd, en helaas een meter of 1200 lopen vanaf de parkeerplaats naar het 'strandje'. Ook geen voorzieningen behalve een paar toiletcabines.
Als je echter niet teveel verwacht, kun je er best een goeie tijd hebben. :)

Plaats reactie