Veluwsebron tussen Apeldoorn en Zwolle

Deel je ervaringen over je favoriete naaktstrand, sauna of camping.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MichelA
Vriend(in) van JAN
Berichten: 359
Lid geworden op: 14 jun 2006, 21:00

Veluwsebron tussen Apeldoorn en Zwolle

Bericht door MichelA » 26 dec 2007, 19:17

En als je er al wat van wil zien, dit is hun website:

http://www.develuwsebron.nl/

Ik wil er tegen die tijd wel heen.

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

Veluwsebron tussen Apeldoorn en Zwolle

Bericht door Marc » 26 dec 2007, 20:45

Ziet er top uit zeg!!! Wanneer gaan we? :)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Veluwsebron tussen Apeldoorn en Zwolle

Bericht door Karin » 27 dec 2007, 07:52

Hou de agenda van 2008 in de gaten... Hij is ingepland! ;)

Gebruikersavatar
MichelA
Vriend(in) van JAN
Berichten: 359
Lid geworden op: 14 jun 2006, 21:00

Veluwsebron tussen Apeldoorn en Zwolle

Bericht door MichelA » 26 okt 2008, 19:28

Afgelopen vrijdag de hele dag geweest.

Groter dan Busloo of de Zwaluwhoeve. Zowel wat betreft het aantal sauna's, 11 sauna's buiten en volgens mij ook zoiets binnen, en ook wat betreft het oppervlak.
Binnen is het sauna gedeelte verdeeld over 3 verdiepingen verbonden met trappen, maar er is ook een lift :)
Zwembad binnen en buiten (je kunt dus niet van binnen naar buiten zwemmen)

We hebben lang niet alles gehad :) maar erg fijn.

De keuken is ook in dik in orde. Als lunsch een buffet gehad en als dinee van de kaart.

Opvallende zaken. Veel van de sauna's waren iets koeler (op de thermometers) dan aangegeven op de info bordjes.

In sommige sauna's binnen is de vloer gloeiend heet, er hangen bij die sauna's dan ook waarschuwingen voor en je mag in die sauna's je slippers aanhouden.
Plus de mededeling dat er aan gewerkt wordt.

Tevens zijn er nog een paar dingen die niet werken. Zoals een voetenbad op de bovenste sauna plein. Een stoomsauna op het middelste sauna plein en sauna buiten. Er is echter zoveel dat je dat niet echt merkt.

Voor mij staat deze sauna op 1 :)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Veluwsebron tussen Apeldoorn en Zwolle

Bericht door Karin » 27 okt 2008, 14:04

Klinkt goed!

Ik ben er erg benieuwd naar... hopelijk gaat het goedkomen met de sauna-date in draadje http://forum.wijzijnjan.nl/showthread.php?t=1394 :)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Veluwsebron tussen Apeldoorn en Zwolle

Bericht door Karin » 13 aug 2009, 17:34

Ik ben hier niet zo lang geleden geweest,op mijn verjaardag, dan gratis entree, gratis dessert voor je hele gezelschap, en een cadeautje mee naar huis.

Ik heb een heeeeeeerlijke dag gehad!! Het weer werkte mee, dat scheelt ook. Maar zelfs dat ik in de eerste sauna (stoomgrot) mijn pink wist te verbranden, en ik na wat behandelingen met coolingfoam en de rest van de dag met een natte lap om m'n pink de sauna in ging, mocht de pret niet drukken.

Ontzettend veel keus, en daar moet je tegen kunnen.
Wij hebben het stap voor stap gedaan. Eerst buiten van alles en nog wat gedaan (het weer was nog goed), en af en toe natuurlijk een heerlijke duik in het open water. Jammer van de ganzenpoep op het strand aan de waterrand, maar gelukkig hoefde je daar niet tussendoor te hoppen, want je kon ook over een rubber mat die er als een loper eroverheen gelegd was.

Toen wat gedronken, en in het souterrain genoten van wat er was. Vooral het kruidenbad was top! Tenminste eens een kruidenbad dat ook echt kruidig ruikt. Heerlijk.

Daarna lekker gegeten (gênant maar erg leuk als er 5 man personeel aan je tafeltje 'lang zal ze leven' komt zingen), en toen op de 1e verdieping gaan kijken en genieten.

Na een cocktail in het buitenbubbelbad, al starend in de donkere verte over het water, de begane grond binnen 'gedaan', en de dag afgesloten op onze rug drijvend in het grote zoutwaterbad (bijna een exacte kopie van die bij Elysium, maar beter goed gejat dan slecht zelf bedacht, toch?), al sterren kijkend. Het was al sluitingstijd, dus het is dat we eruit moesten... :)

Ik wil er graag nog eens naar terug, en heb ook gelijk besloten in het vervolg op mijn verjaardag áltijd iets te gaan doen wat ik graag wil, en me niet te laten 'verplichten' het te vieren of bezoek te ontvangen ofzo.
Topdaggie was het!!

Plaats reactie