das nog eens een leuke verrassing

Deel je ervaringen over je favoriete naaktstrand, sauna of camping.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vanessa
Berichten: 178
Lid geworden op: 08 aug 2007, 14:41

das nog eens een leuke verrassing

Bericht door Vanessa » 06 aug 2008, 18:51

Vandaag 6-8-08 ben ik maar op de fiets gesprongen naar Langevelderslag.

Daar aangekomen heb ik mijn strandtentje opgezet, dat was nog niet zo makkelijk met de elastieken die stuk zijn..:rolleyes: en de wind die er stond.
Zodra het tentje stond ben ik het water in gedoken, dat was heerlijk.
Opweg terug naar mijn handdoek, zag ik een bekend gezicht... ik nog een paar keer goed kijken en jahoor... daar stond GERLOF te 'tennissen' met zo'n beachset.

ik riep hem maar hij hoorde het niet, dus ik vroeg aan de tegenstander of dat Gerlof nou was... en jahoor.. dus die komt aangelopen.. en we 'vlogen' elkaar om de nek om gedag te zeggen..

Jeetje dat had ik nou nooit verwacht om eindelijk eens iemand tegen te komen die ik ken. Het is een uitgestrekt stuk strand dus de kans is vrij klein.

Het is van een beetje een saaie strand dag naar een super gezellige dag omgeturnt!!!! :D:D:D

Dus zo zie je maar weer het wereldje is toch wel klein... :p:):p:D

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

das nog eens een leuke verrassing

Bericht door Marc » 07 aug 2008, 05:48

'JAN' komt naar je toe deze zomer! :-)

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

das nog eens een leuke verrassing

Bericht door Anja » 08 aug 2008, 17:04

[QUOTE=Marc;13378]'JAN' komt naar je toe deze zomer! :-)[/QUOTE]

Zeker:D Eerst al naar Bargercompascuum en nu naar Langeveld(er)slag (ehm...beetje vergeten wat de correcte naam is:o)

Kan-Arie
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 sep 2009, 14:49

das nog eens een leuke verrassing

Bericht door Kan-Arie » 30 dec 2009, 09:59

Hey, langevelderslag is een heerlijk strand. Ik pak altijd de fiets vanuit haarlem en kijk waar ik uitkom. Zandvoort is druk, en heb vaak het gevoel als ik alleen ben daar door verschillende mannen gecheckt wordt. Het is voor mij dus ook altijd Langevelderslag of Santpoort (Kattedel) Je moet oppassen voor een tamme vos op de weg. Afgelopen weekend ook weer op de weg. Het is een prachtig beestje. Jammer dat de vos gewent is aan mensen en op je af komt om te kijken of je eten hebt. Wie weet komen wij elkaar tegen. Welke kleur is je strrandtentje.

Plaats reactie