lambeyran./Lodeve

Deel je ervaringen over je favoriete naaktstrand, sauna of camping.
Plaats reactie
Hagasan
Berichten: 25
Lid geworden op: 01 sep 2006, 23:46

lambeyran./Lodeve

Bericht door Hagasan » 08 aug 2008, 23:41

Wie kent deze camping??

Grtjs Hagasan

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

lambeyran./Lodeve

Bericht door Karin » 09 aug 2008, 10:38

Toen ik de titel van het draadje zag dacht ik 'er is weer een spammer tussendoor geglipt'... hahaha

Ik heb dus nog noooooit van die camping gehoord.

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

lambeyran./Lodeve

Bericht door Anja » 09 aug 2008, 14:56

Grappig Ka, mijn gedachten gingen ook die kant uit hahaha, maar nee:

http://www.lambeyran.com/

Hagasan
Berichten: 25
Lid geworden op: 01 sep 2006, 23:46

lambeyran./Lodeve

Bericht door Hagasan » 05 jan 2009, 11:49

Oké we zijn geweest.

Het is een prachtig natuur terein verschrikkelijk groot en je kunt er hele dagen in je blootje wandelen.

Service is ver benenden peil douche en tpilet worden wel netjes schoon gehoeden maar het restaurant en de bar waren op het laats gewoon gesloten.
Camping was ook nagenoeg leeg in Augustus wij hebben er een week gestaan en toen was ik het zat er was weinig gezelligheid op de drie franse stellen na die de situatie ook een beetje belagelijk vonden.


Zoon lief moet de camping draaien Pa en Ma kunnen het niet meer zij hebben dit terein op gebouwd en het is er echt prachtig alleen zoon lief is een lul sorry voor het woord loopt de hele dag gekleed en blaft het personeel af.

Als er een papiertje op de grond ligt dan is het ; hé er ligt iets op de grond raap het ff op terwijl hij er naast staat.

Als je er met een clubje mensen bent kun je je er prima vermaken maar verwacht niets van de eigenaar.

In het hoog seizoen schijnt er wat meer tedoen te zijn en zou ook de bar wat langer open zijn.

Ik hoef er ff niet meer naar toe

Grtjs Hagasan

Plaats reactie