Lange wandelingen

Deel je ervaringen over je favoriete naaktstrand, sauna of camping.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hans
Berichten: 93
Lid geworden op: 17 apr 2006, 22:53

Lange wandelingen

Bericht door hans » 17 apr 2006, 23:32

Er zijn inderdaad meer fora met vakantietips. Maar och, hoe meer mensen het kunnen lezen denk ik maar.

Als je een groot (zo niet hèt grootste) terrein zoekt moet je eens naar Les Routelles. Met 600(!) Ha is het groot genoeg om dagen in je blootje te wandelen (camping is maar een paar procent van het hele terrein; rest is natuur).

Hans

Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 apr 2006, 11:42

Lange wandelingen

Bericht door Rik » 26 apr 2006, 12:02

@ Meike: Op deze camping kun je heerlijk een lange wandeling maken. Kijk maar op hun site. Wij komen er zeker een keer terug.

Groet,

Rik

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Lange wandelingen

Bericht door corien » 28 mei 2006, 18:41

bedankt voor de tips, altijd leuk om te lezen!
enne, wadlopen : count me in!

Gebruikersavatar
hans
Berichten: 93
Lid geworden op: 17 apr 2006, 22:53

Lange wandelingen

Bericht door hans » 29 mei 2006, 00:25

[quote=Nimue]Vorig jaar zijn wij op mas de la balma geweest.[/quote]
Heeh, da's grappig, wij hebben daar vorig jaar met wat YO'ers (waarvan inmiddels minstens de helft ook vriend-van-JAN is) gekampeerd. Wanneer waren jullie daar?

Hans

Gebruikersavatar
AnneH
Berichten: 22
Lid geworden op: 09 mei 2006, 00:29

Lange wandelingen

Bericht door AnneH » 29 mei 2006, 12:51

Dat wadlopen "loopt" via het Naturisten Wadloop Kollektief. Die organiseert een aantal tochten deze zomer, in samenwerking met (zwem)verenigingen. Wellicht kunnen de liefhebbers daar nog bij inhaken. Als je met voldoende aanmeldingen komt, kun je zelf met hem een eigen tocht organiseren. Maar de meeste plek is er alleen nog door de week. En anders een optie voor volgend jaar.

bertoz
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 dec 2008, 10:26

Lange wandelingen

Bericht door bertoz » 19 mar 2009, 09:05

In Spanje is de wetgevig erg liberaal. Kortweg betekent het dat je overal bloot mag recreëren. Wandelen in Spanje mag dus overal bloot. Wij doen dat rond ons huis regelmatig en met veel plezier.
http://www.casadecincohermanos.com

De wetgeving uitgelegd in het engels:
http://www.casadecincohermanos.com/Spainnaturism.pdf

Groetjes
Berto

Joost
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 sep 2009, 15:52

Lange wandelingen

Bericht door Joost » 10 sep 2009, 16:13

Dit wordt helemaal mijn forum hoor. Zit ik net een bericht te typen over Casa de cinco Hermanos en hoe heerlijk je daar kan wandelen. Lees ik deze draad.
Het is daar echt heerlijk en mooi wandelen en het mag er ook overal. Je komt geen sterveling tegen dus je voelt je ook zo vrij als een vogeltje. Maar de Spaanse wet is gewoon zo liberaal dat het toegestaan is. Berto en Wil adviseren alleen om het niet in de dorpen of steden te doen. Nou daar heb ik ook geen behoefte aan. Maar door de natuur, dat gaat prima en dat begint daar achter het huis. Helemaal goed. In combinatie met het terrein en de verzorging daar hebben wij besloten om het niet bij die twee weken in augustus te laten maar we gaan weer terug.
Lekker wandelen, relaxen en mooie culturele dingen en fiësta's bezoeken!!

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Lange wandelingen

Bericht door Karin » 11 sep 2009, 09:16

Ik had al wat met Spanje, en.... dat blijft zo als ik het zo lees. :)

Bregje
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 sep 2012, 16:08

Lange wandelingen

Bericht door Bregje » 12 sep 2012, 21:39

Dit is al een hele oude vraag, maar toen ik hem net las herinnerde ik me een naaktwandelpad in Duitsland:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Harzer_Naturistenstieg

Ik heb hem (nog) niet gelopen, dus kan er verder niet veel over zeggen.

Plaats reactie