Koversada- Vrsar, Kroatie

Deel je ervaringen over je favoriete naaktstrand, sauna of camping.
Plaats reactie
Bernard & Laura
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 dec 2008, 18:57

Koversada- Vrsar, Kroatie

Bericht door Bernard & Laura » 16 dec 2008, 12:43

Hallo beste mensen,

Wij zijn Bernard & Laura, respectievelijk 24 & 23 en beginnend naturisten. Vervend sauna gangers en vorig jaar op Kos enkele malen naar diverse natuurstranden geweest. Wij zitten erover te denken de grote stap te maken en dit jaar met ons autotje en tent naar Koversada in Vrsar te rijden.

Wij kennen deze camping van mij ouders die ook naturist zijn, maar nu lees ik op diverse sites de grootste gruwel verhalen over de camping. De een nog absurder dan de ander.

Heeft iemand van jullie ervaring met deze camping in het afgelopen jaar?
Of heeft iemand een veel betere camping in een ander land? Wij zoeken in ieder geval een camping waar ook mensen rond onze leeftijd komen 20-30, waar wel veel te doen is, ook cultuur gewijs in de omgeving en eventueel mogelijkheden tot perslucht duiken.

Graag hoor ik van jullie!

Groetjes Bernard

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Koversada- Vrsar, Kroatie

Bericht door Karin » 16 dec 2008, 13:19

Hallo Bernard en Laura,

Allereerst welkom op ons forum!

Als je wat verder naar beneden scrollt hier: http://forum.wijzijnjan.nl/forumdisplay.php?f=31 dan zie je wat van mijn ervaringen met de campings in Kroatie. Maar behalve Ulika waren het alleen dagbezoekjes. Ook Koversada zijn we geweest, maar iets langer geleden dan vorig jaar dus.

Misschien hebben jullie er wat aan.

Bernard & Laura
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 dec 2008, 18:57

Koversada- Vrsar, Kroatie

Bericht door Bernard & Laura » 16 dec 2008, 13:56

[QUOTE=Karin;14897]Hallo Bernard en Laura,

Allereerst welkom op ons forum!

Als je wat verder naar beneden scrollt hier: http://forum.wijzijnjan.nl/forumdisplay.php?f=31 dan zie je wat van mijn ervaringen met de campings in Kroatie. Maar behalve Ulika waren het alleen dagbezoekjes. Ook Koversada zijn we geweest, maar iets langer geleden dan vorig jaar dus.

Misschien hebben jullie er wat aan.[/QUOTE]

Wij gaan daar eens even kijken! Dank voor de snelle reactie trouwens. De website van de NFN daar begin ik niet eens met posten, en dit ziet eruit als een zeer goed initiatief.

Plaats reactie