Campings Le Sérignan Plage en Le colombier in Frankrijk

Deel je ervaringen over je favoriete naaktstrand, sauna of camping.
Plaats reactie
Iwan en Martine
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 jan 2009, 19:51

Campings Le Sérignan Plage en Le colombier in Frankrijk

Bericht door Iwan en Martine » 18 feb 2009, 20:49

Hoi Allemaal,

Heeft iemand ervaring met de volgende campings:
Camping Le Sérignan Plage in Sérignan.
Le colombier.
Graag jullie meningen.

Alvast bedankt,
Iwan en Martine

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Campings Le Sérignan Plage en Le colombier in Frankrijk

Bericht door Marjoleine » 19 feb 2009, 17:29

Hoi!

Ja. ik heb ervaring met Le Colombier.

Het is een camping in de Vandee. Niet zo ver rijden van hier.. teminste.. ik zat achterin.. of naast de bestuurder.. want ik heb geen rijbewijs...

Het is een mooie camping. Een aantal veldjes hebben ze. De beheerders zijn Nederlands. Er is ook een zwembad. Ik was er met een paar vrienden in 2006.
Misschien moet je ff op hun site kijken?? als je via de nfn site.. www.nfn.nl doorklikt naar locaties en dan Frankrijk aanklikt.. en dan weer het gebied waar die camping ligt.. krijg je een uitleg over de camping en staat ook weer hun site.

Succes!

Groetjes,
Marjoleine

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

Campings Le Sérignan Plage en Le colombier in Frankrijk

Bericht door Marc v G » 19 feb 2009, 17:46

Ten eerste, ik heb de titel van dit bericht aangepast zodat het duidelijker is over welke campings het gaat. Zo heb je denk ik meer kans dat mensen reageren.

Dan mijn inhoudelijke reactie:

Ik ben een paar jaar geleden op Serignan Plage geweest, en ik vond het geen echt fijne camping. De camping bestaat uit zowel een naturistisch gedeelte als een 'gekleed' gedeelte. Het zwembad is maar 1 uurtje per dag beschikbaar (ergens in de ochtend) voor naturisten, de rest van de dag moet je via de klerencamping het zwembad in en een zwembroek dragen. Op een klein winkeltje na waren alle faciliteiten gedeeld tussen de campings, en kleding dus verplicht.

Daarnaast vond ik het sanitair nogal verouderd, en het minst verouderde deel was de hele ochtend, van ongeveer 8 tot 11 uur, gesloten voor schoonmaak. Niet echt handig, precies als iedereen wakker wordt.

Let wel, het is een paar jaar geleden geweest, dus dingen kunnen veranderd zijn. En ongetwijfeld vinden anderen het wel een goede camping.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Iwan en Martine
Berichten: 36
Lid geworden op: 27 jan 2009, 19:51

Campings Le Sérignan Plage en Le colombier in Frankrijk

Bericht door Iwan en Martine » 21 feb 2009, 17:34

Bedankt voor jullie reacties. In ieder geval valt Le Sérignan af. Dit is niet het soort camping wat wij zoeken. Op het ene gedeelte wel en het ander gedeelte niet gekleed. Het viel ons vooral tegen dat het zwembad zo kort voor naturisten open is.

Iwan en Martine

Plaats reactie