Casa de cinco Hermanos

Deel je ervaringen over je favoriete naaktstrand, sauna of camping.
Plaats reactie
bertoz
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 dec 2008, 10:26

Casa de cinco Hermanos

Bericht door bertoz » 07 mar 2009, 12:23

Heeft er iemand ervaring met Casa de cinco Hermanos?

http://www.casadecincohermanos.com

Berto

Claire
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 mei 2007, 18:07

Casa de cinco Hermanos

Bericht door Claire » 07 mar 2009, 15:11

Kwam op de nfn site wat reacties van mensen tegen.

http://www.nfn.nl/Naaktrecreatie/Casa_d ... ,2,3,4,5,6

Groetjes,
Claire

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Casa de cinco Hermanos

Bericht door Karin » 09 mar 2009, 21:44

Zeg Bertoz, is dat niet jouw eigen accomodatie? ;)

bertoz
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 dec 2008, 10:26

Casa de cinco Hermanos

Bericht door bertoz » 19 mar 2009, 09:01

Het is inderdaad onze eigen accomodatie.
We starten net en lopen natuurlijk tegen hoge advertentiekosten aan terwijl de inkomsten nog laag zijn.
Daarom doe ik aan diverse fora mee in discussies om langs deze weg ook aan de weg te timmeren. Natuurlijk begrijp ik dat fora daar niet voor bedoelt zijn maar hoop dat mijn postings gedoogd worden omdat we klein, fijn en naturistisch zijn.
:please:
Groetjes
Berto

Joost
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 sep 2009, 15:52

Casa de cinco Hermanos

Bericht door Joost » 10 sep 2009, 16:05

Hallo allemaal,

Ik wil hier toch even over mij vakantie in Spanje vertellen. Het was onze tweede naturistische vakantie en het is ons erg goed bevallen. De eerste vakantie was op een echte grote camping in Frankrijk maar dat beviel ons niet zo goed. Te groot, te massaal en tja, het is zo jammer dat in Frankrijk allemaal Fransen wonen. Ik vind het geen aardig volk.
Dan Casa de cinco Hermanos. We vonden het via UIT (gekregen van een vriend) en we hebben de website opgezocht. Dat zag er goed uit en eerlijk is eerlijk, wat er op de site staat, klopt gewoon allemaal. We zijn er twee heerlijke weken geweest in augustus. We waren nog wel even bang voor bloedhete temperaturen maar daarvoor zitten ze gewoon te dicht bij de kust en te hoog. Die temperaturen heb je alleen in Madrid en omgeving wisten ze ons daar te vertellen.
Het terrein is prachtig, het uitzicht ook en het zwembad is groot en lekker. Je kan er echt in zwemmen. En dat terwijl er maximaal 10 gasten kunnen verblijven.
We hebben er heerlijk gegeten want ze kunnen daar koken hoor!!
Daarbij kan je er in de omgeving heerlijk naturistisch wandelen. Je komt er vrijwel geen levende ziel tegen maar degenen die je tegenkomt kijken niet op of om.
Wij vinden het een aanrader en gaan zeker nog eens.
http://www.casadecincohermanos.com

Joost
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 sep 2009, 15:52

Casa de cinco Hermanos

Bericht door Joost » 10 sep 2009, 16:07

Ik schreef net over Casa de cinco Hermanos.
Wij hebben er een heerlijke tijd gehad.

Gewoon laten staan deze post hoor:)

Gebruikersavatar
Internet Commissie
Vriend(in) van JAN
Berichten: 24
Lid geworden op: 10 aug 2007, 10:40

Casa de cinco Hermanos

Bericht door Internet Commissie » 10 sep 2009, 17:59

Ik heb het bericht van Joost over Casa de cinco Hermanos naar dit draadje verplaatst :)

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Casa de cinco Hermanos

Bericht door TuuronTour » 10 sep 2009, 21:59

Mijn ouders zijn er eerder dit jaar ook geweest. Ze vonden het er leuk, alleen door de hoogte nogal fris 's avonds. En ze waren erg te spreken over de kookkunsten van de gastheer.

Joost
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 sep 2009, 15:52

Casa de cinco Hermanos

Bericht door Joost » 14 sep 2009, 13:19

Nou in augustus heb je geen last van frisse avonden (ik denk in juni/juli ook niet want dan gaat de zon lekker laat onder). Dan zijn de avonden en nachten heerlijk. Wij hebben veel dagen gehad dat we bloot opstonden en zonder kleren aan te doen in de tussentijd ook bloot weer naar bed.
De kamers daarentegen lekker koel want het is oude Spaanse bouw met natuurstenen muren.
De eigenaren vertelden dat ze voor die koele avonden een serre gaan bouwen. Kan je toch lekker warm (en dus bloot) zitten terwijl het uitzicht blijft.

bertoz
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 dec 2008, 10:26

Casa de cinco Hermanos

Bericht door bertoz » 05 feb 2010, 11:13

Ik weet dat ik geen reclame mag maken voor onze B & B. Toch wil ik even op dit forum aangeven dat onze serre klaar is. De avonden kunnen in voor- en najaar inderdaad koel zijn. Nu is dat geen probleem meer. We hebben een grote warme ruimte in de serre die voor gasten vrij toegankelijk is. We hebben er al heel wat warme uurtjes doorgebracht, aan tafel of lekker lui op de bank of schommelstoel.

:duimop:

Heerlijk!
http://www.casadecincohermanos.com

PeterH
Berichten: 117
Lid geworden op: 10 dec 2009, 20:12

Casa de cinco Hermanos

Bericht door PeterH » 05 feb 2010, 13:51

Toevallig 4 weken geleden nog in die streek geweest; erg mooi en zeker een aanrader.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Casa de cinco Hermanos

Bericht door Karin » 06 feb 2010, 08:57

[QUOTE=bertoz;19266]Ik weet dat ik geen reclame mag maken voor onze B & B. [/QUOTE]

En dit is natuurlijk wel reclame... ;)
Maar... waarom mag je hier geen reclame maken? Zo lang het voor een naturistische lokatie is, lijkt het mij gewoon een tip.
(en zolang er niet wekelijks mee gespamd wordt ofzo)

Succes met de B&B!

Plaats reactie