Saunapark Van Dijk Lomm gesloten

Deel je ervaringen over je favoriete naaktstrand, sauna of camping.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
NatuRoel
Berichten: 32
Lid geworden op: 08 nov 2007, 13:53

Saunapark Van Dijk Lomm gesloten

Bericht door NatuRoel » 09 mei 2011, 09:04

even ter info voor de mensen die het nog niet wisten:

Saunapark van dijk is sinds vorige week dinsdag officieel gesloten ivm aanvraag faillissement! Er staat nog niets op hun site maar er hangt wel een brief tegen het raam geplakt en op andere sites (http://www.sauna-overzicht.nl/saunapark ... 086d377697) bijvoorbeeld wordt het ook al aangegeven.

:cry:

Gebruikersavatar
Marieke
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 mei 2006, 18:46

Saunapark Van Dijk Lomm gesloten

Bericht door Marieke » 30 mei 2011, 21:03

wat jammer toen ik nog daar in de buurt woonde zijn we daar geregeld naartoe geweest - heb het altijd een hele prettige sauna gevonden klein maar fijn. leuke tuin en heerlijke saunas

Gebruikersavatar
Nieck
Berichten: 668
Lid geworden op: 23 jun 2006, 23:56

Saunapark Van Dijk Lomm gesloten

Bericht door Nieck » 31 mei 2011, 18:37

Hey Marieke, bent jij het waarvan je ouders lid zijn van Ostana?
Leuk dat je even komt kijken op de site.
Als je dit nog op tijd leest, we hebben een 5 jarig jubileum op 't Vinkel in Rosmalen. We zijn daar met zo'n 25 personen. Kom je ook? :) (Als je een andere Marieke bent, ben je ook van harte welkom)

Gebruikersavatar
Marieke
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 mei 2006, 18:46

Saunapark Van Dijk Lomm gesloten

Bericht door Marieke » 02 jun 2011, 11:18

Nee totaal andere Marieke, sommigen kennen me nog van 5 jaar geleden. en langer. ( tjeetje wat lang geleden. )

zal binnenkort even een foto plaatsen. weten mensen weer tegen wie ze het hebben haha

Gebruikersavatar
Nieck
Berichten: 668
Lid geworden op: 23 jun 2006, 23:56

Saunapark Van Dijk Lomm gesloten

Bericht door Nieck » 05 jun 2011, 20:34

[QUOTE=Marieke;22570]Nee totaal andere Marieke, sommigen kennen me nog van 5 jaar geleden. en langer. ( tjeetje wat lang geleden. )

zal binnenkort even een foto plaatsen. weten mensen weer tegen wie ze het hebben haha[/QUOTE]

Ja, ik weet het weer, maar je bent wel veranderd qua uiterlijk. Je bent ook een keer mee wezen zeilen, toen Bert ook nog lid was. Je bent maar een paar keer geweest en later niet meer gezien

Tja, je mist zo wel heel veel gezelligheid he?

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Saunapark Van Dijk Lomm gesloten

Bericht door Karin » 05 jun 2011, 23:32

Ik denk Nieck, dat jij ook denkt dat het de marieke is die ik eerst ook dacht, maar dit is een andere Marieke... :)
De Marieke die jij bedoelt, woont/woonde in Amersfoort. Deze (toen in ieder geval) niet.

Gebruikersavatar
Marieke
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 mei 2006, 18:46

Saunapark Van Dijk Lomm gesloten

Bericht door Marieke » 07 jun 2011, 12:24

Is idd niet de Marieke van het zeilen - ben nog niet lid van Jan geweest. maar ken een aantal nog van YO. Woon idd niet in Amersfoort - tegenwoordig in Almelo

Plaats reactie