Het bijzondere verhaal van Willemein

Deel je ervaringen over je favoriete naaktstrand, sauna of camping.
Plaats reactie
Marcel
Berichten: 853
Lid geworden op: 02 jul 2009, 22:22

Het bijzondere verhaal van Willemein

Bericht door Marcel » 21 sep 2012, 17:19

Enkele dagen geleden kwam ik de website van Willemein Hofland (21) tegen. Een jonge vrouw die, zo bleek, in haar leven al een en ander meegemaakt heeft. Vanaf haar veertiende werd ze jarenlang geplaagd door vage klachten, die haar ernstig belemmerden. Vanuit de medische wereld kon er geen duidelijke verklaring worden gegeven wat betreft de oorzaak, maar uit eigen onderzoek kwam naar voren dat Willemein hooggevoelig is. Het deed haar een andere levensweg inslaan, een eigen ontdekkingstocht, om haar angsten en beperkingen te overwinnen. Een bezoek aan het (textiel)strand was voor haar dan ook al een grote uitdaging en overwinning op haarzelf. Die uitdaging werd alleen nog maar groter toen een vriendin, die een naturistische achtergrond heeft, haar vroeg om eens mee te gaan naar het naaktstrand. Geen enkele andere vriendin durfde dat namelijk, maar zou uitgerekend Willemein wel die stap durven te zetten?

Via de link http://willemeinhofland.wordpress.com/tag/naturisme vind je het antwoord, en zonder de afloop te verraden, kan ik zeggen dat Willemein de beleving van deze nieuwe uitdaging op een prachtige wijze weet te verwoorden, met veel warmte, gevoel, kwetsbaarheid, en zin voor relativering…

Voor een goed begrip, de plaatsing van bovenstaande link op deze site is gebeurd in overleg met Willemein zelf.

Gebruikersavatar
davy87
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 nov 2012, 12:10

Het bijzondere verhaal van Willemein

Bericht door davy87 » 21 feb 2013, 13:31

Hier word ik stil van!

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

Het bijzondere verhaal van Willemein

Bericht door Brenda » 28 feb 2013, 18:39

Mooi geschreven!
Ik ben onder de indruk.

Plaats reactie