Le Couderc (fotografiecursus)

Deel je ervaringen over je favoriete naaktstrand, sauna of camping.
Plaats reactie
Marco.S
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 feb 2009, 15:35

Le Couderc (fotografiecursus)

Bericht door Marco.S » 24 apr 2013, 15:58

Hallo,

Ik had deze oproep ook al op het NFN forum geplaatst maar geen reactie gehad, dus dacht ik laat ik het eens hier proberen.

Heeft één van jullie wel eens de fotografiecursus op Le Couderc van Dick Sluijter gevolgd? En zo ja, wat zijn je ervaringen? Ik heb een mail naar Dick zelf gestuurd, maar nog niets van hem vernomen.

Wat leer je zoal bij deze cursus en is deze de moeite waard?

Vriendelijke groet,

Marco

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Le Couderc (fotografiecursus)

Bericht door TuuronTour » 24 apr 2013, 19:39

Je zou het evt. ook aan Le Couderc zelf kunnen vragen, ik neem aan dat zij op de hoogte zijn van de cursussen op hun terrein.

Marco.S
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 feb 2009, 15:35

Le Couderc (fotografiecursus)

Bericht door Marco.S » 25 apr 2013, 17:23

Heb ik gedaan, maar zij verwezen me door naar Dick zelf. Ik heb hem een e-mail gestuurd, maar geen reactie gehad, dus vandaar dat ik het op deze manier probeer.

Lennart
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 apr 2006, 15:05

Le Couderc (fotografiecursus)

Bericht door Lennart » 23 mei 2013, 15:15

Hey Marco en alle anderen, nu je het over fotocursus op Le Couderc hebt.... Als jij en jullie het leuk vinden: ik geef al een jaar of tien fotocursussen voor natu-organisatie Zon&Leven, tijdens de culturele weken van de div. afdelingen van Zon&Leven.
Ik wil best ook zo'n cursus voor JAN&SANNE doen, ik vind het superleuk en heb er dus ruimschoots ervaring mee. Heb opleiding fotografie aan kunstacademie gedaan en via via in cursussen en workshops gerold, voor bedrijven en verenigingen. Ik hoor het wel!
Groetjes, Lennart

Plaats reactie