Eerste keer

Deel je ervaringen over je favoriete naaktstrand, sauna of camping.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jacob
Berichten: 62
Lid geworden op: 22 feb 2013, 18:23

Eerste keer

Bericht door jacob » 23 aug 2013, 18:37

Het was vandaag weer vies warm en het moest er toch eens van komen. Van daag heb ik de stoute schoenen uitgetrokken bij het naturistenstrandje bij fort vuren. Simpel omdat dat vlak bij mij is. Het voelde heerlijk bevrijdend. Leeftijd was gemiddeld maar mocht wel iets meer van mijn leeftijdsgenoten zijn. Voor mij is het wel een enorme stap van in feite niets naar dit. Maar wie weet en ik hoop dat ik nog vele dagen mag genieten op deze manier. En het zou leuk zijn als ik nog een maatje vind.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Eerste keer

Bericht door Karin » 23 aug 2013, 20:31

Leuk om te lezen. :)
En volgens mij is het voor bijna iedereen die niet met naturisme opgegroeid is zo'n eerst keer een enorme stap. Dus velen herkennen het wel (ik ook).
Het strandje bij Fort Vuren is best oké, ik ben er ook een paar keer geweest, maar ik woon er niet echt in de buurt, dus ik kom er niet vaak.

Gebruikersavatar
jacob
Berichten: 62
Lid geworden op: 22 feb 2013, 18:23

Eerste keer

Bericht door jacob » 24 aug 2013, 01:01

Als je weer eens in de buurt bent met mooi weer moet je maar een keer een seintje geven karin.

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

Eerste keer

Bericht door Brenda » 26 aug 2013, 19:02

Het strandje bij Fort vuren ken ik wel. Tot vorig jaar kwam ik er regelmatig, omdat het voor mij ook niet heel ver is, maar dit jaar ben ik er niet geweest. Leuk om te lezen dat je de stoute schoenen hebt uitgedaan en dat je er zo van hebt genoten!

Misschien vind je het ook leuk om een keer tijdens een weekend van JAN te komen kijken of dat je bevalt. Mensen genoeg om dan te leren kennen.
Wie weet tot ziens?

Plaats reactie