Leuke camping Frankrijk

Deel je ervaringen over je favoriete naaktstrand, sauna of camping.
Plaats reactie
Tim1987
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 aug 2017, 08:11

Leuke camping Frankrijk

Bericht door Tim1987 » 08 aug 2017, 08:22

Hallo,

Deze zomer wil ik graag samen met mijn vriendin naar een naturisten camping in Frankrijk omgeving van de Alpen tot aan de zuidkust of Ardeche.

Weet er iemand een leuke camping? En waar wat meer jonge stellen komen en niet alleen 50 puls... wij zijn zelf 22 en 29.

Hoor het graag als jullie tips hebben.

Alvast bedankt!

Vectasus
Vriend(in) van JAN
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 sep 2023, 18:29

Re: Leuke camping Frankrijk

Bericht door Vectasus » 10 sep 2023, 23:18

Ik ken geen enkele camping waar veel jonge stellen komen. Als je die vind laat het me weten.

Ik lig momenteel op Le Clos Barrat in Serignac. Een prachtig beboste omgeving met een rivier en veel kleine kneuterige dorpjes. De camping is simpel maar met zwembad, horeca en zeer goede hygiëne voorzieningen. De eigenaren zijn twee lieve Belgen en er komen veel Nederlanders. Zeker een aanrader!

Vorig jaar waren we naar Le Drome Soleil. Prachtige gelaagde camping met veel privacy en een mooie bemande bar waar je mensen kunt spreken. Beheerder is een familie die dit al generaties doet, ook hele lieve mensen! Oh, en Nederlands, net als de meeste campinggasten. Omgeving is ook mooi maar iets kaler en uitegestrekter.

Ellen
Vriend(in) van JAN
Berichten: 30
Lid geworden op: 23 mar 2018, 13:00

Re: Leuke camping Frankrijk

Bericht door Ellen » 13 sep 2023, 19:25

Wat een fijne camping is domaine de la sabliere.
Heel groot, fijn zwembad met glijbanen. Restaurant, winkel op de camping. Een rivier met bevers.
Activiteiten.
En je kunt er heerlijk bloot wandelen.

Tijdens de zomervakantie komen er ook veel jongeren.

Plaats reactie