Flevonatuur of elsendorp

Deel je ervaringen over je favoriete naaktstrand, sauna of camping.
Plaats reactie
Eystaring
Vriend(in) van JAN
Berichten: 573
Lid geworden op: 14 apr 2017, 13:15

Flevonatuur of elsendorp

Bericht door Eystaring » 25 aug 2017, 11:02

Als ik een dag ergens nsar toe wil met zwembad en restaurant kom ik op deze twee mogelijkheden ze zijn beide even ver weg
Flevonatuur ken ik

Wie kent de elsendorp?
Andere adviezen zijn natuurlijk altijd welkom

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Flevonatuur of elsendorp

Bericht door Eilko » 25 aug 2017, 11:38

als je flevonatuur kent zou ik naar elsendorp gaan. Dan ken je na afloop beide :)

Eystaring
Vriend(in) van JAN
Berichten: 573
Lid geworden op: 14 apr 2017, 13:15

Flevonatuur of elsendorp

Bericht door Eystaring » 25 aug 2017, 13:22

Is elsendorp een beetje te vergelijken met flevonatuur?

Het is ruim een uur rijden dus beetje jammer als het tegen valt

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Flevonatuur of elsendorp

Bericht door Karin » 27 aug 2017, 17:36

LOL @ Eilko!

Het is in die zin te vergelijken dat het ook een groot terrein is met veel chalets en ook kampeervelden. Het binnenzwembad is vrij klein, en de sauna is niet inclusief het entreegeld van het park. Ook is de sauna maar op beperkte tijden aan.

De waterplas van Elsendorp vind ik aantrekkelijker om in te zwemmen en aan te liggen dan het open water op Flevo-Natuur. Er is ook een glijbaan en een soort eiland (waar je ook met een bruggetje kan komen).

Ik ben al jaren niet meer op Elsendorp geweest, maar ik vond de sfeer er altijd gemoedelijker dan op Flevo-Natuur. Verder is het zoals overal: je zult je eigen feestje moeten bouwen. ;) Maar voor een dagbezoekje zou ik er niet zo'n eind voor rijden, tenzij het voor iets gezelligs met een groep is of zo. Voor Flevo-Natuur trouwens hetzelfde, wat mij betreft. :)

Specifiekere vragen? Stel maar!

Eystaring
Vriend(in) van JAN
Berichten: 573
Lid geworden op: 14 apr 2017, 13:15

Flevonatuur of elsendorp

Bericht door Eystaring » 27 aug 2017, 21:44

Het gaat mij vooral om een mogelijkheid om ook bij minder weer binnen te kunnen zwemmen en iets te kunnen eten

Eystaring
Vriend(in) van JAN
Berichten: 573
Lid geworden op: 14 apr 2017, 13:15

Flevonatuur of elsendorp

Bericht door Eystaring » 27 aug 2017, 21:45

Andere tips zijn altijd welkom natuurlijk

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Flevonatuur of elsendorp

Bericht door Karin » 28 aug 2017, 10:07

In dat geval zit je inderdaad vast aan Elsendorp en Flevo-Natuur. En eventueel naturistische zwemuurtjes in zwembaden. Maar dat is vaak maar een uurtje of net iets langer, en vaak is er ook geen horeca.

In zwembad Pica Mare in Gennep is er vanaf 16 sept tot 28 april elke zaterdag van 17 tot 21 uur naturistisch zwemmen, er zijn ook sauna's en er is horeca. Ook mag je gewoon je eigen eten en drinken meenemen. Toen ik nog in Nijmegen woonde ging ik daar vaak heen, en ook vanuit JAN/SANNE zijn we er een paar keer geweest. Info: http://www.snzgennep.nl/index.html

Verder staan hier de meeste of alle naaktzwemuren wel op denk ik: http://m.naaktzwemmen.info/nederland.php

Eystaring
Vriend(in) van JAN
Berichten: 573
Lid geworden op: 14 apr 2017, 13:15

Flevonatuur of elsendorp

Bericht door Eystaring » 28 aug 2017, 15:28

Toch maar een keer in elsendorp kijken:)

Plaats reactie