ELSENDORP

Deel je ervaringen over je favoriete naaktstrand, sauna of camping.
Plaats reactie
Eystaring
Vriend(in) van JAN

ELSENDORP

Bericht door Eystaring » 17 aug 2019, 08:22

Gisteren voor het eerst als dag gast op Elsendorp geweest (meestal ga ik naar flevonatuur)
Bij de receptie koel ontvangst goede dag kon er net vanaf, af rekenen en dan zoek je het verder zelf aar uit.

In het restaurant al net zo'n warm onthaal.

Misschien komt het door mij (man alleen) of het moment of misschien is het er altijd zo hartelijk.
Maar ik ga de volgende keer maar weer naar flevonatuur.

TuuronTour
Vriend(in) van JAN

Re: ELSENDORP

Bericht door TuuronTour » 17 aug 2019, 12:39

Het zou in elk geval niet mogen uitmaken dat je in je eentje kwam, ze hebben het keurmerk "prettig bloot" ondertekend.

nathan
Vriend(in) van JAN

Bericht door nathan » 26 aug 2019, 10:27

Erik kan ik me voorstellen. Ze zijn niet altijd onvriendelijk dat moet ik ze meegeven. Ik heb een seizoenabonnement gehad vorig jaar. Maar ik vind het niet zo heel gezellig. Waarschijnlijk ook omdat ik hoopte leeftijdsgenoten tegen te komen maar die heb je daar echt niet.
Het ligt er ook aan wie er zit.
Als ik geweten had dat je ging, tja ik rij er in 8 min heen.

Hier mag je op mailen, nathanvandongen@yahoo.nl , alleen Flevo is bij mij nog wel een takke-eind vandaan. Waar woon je zelf?

Eystaring
Vriend(in) van JAN

Bericht door Eystaring » 26 aug 2019, 13:01

Ik kom vanuit doetinchem
Ik ga meestal naar flevo ivm met binnen en buitenzwembad aangezien ik een dag bezoek ruim van te voren moet plannen
Binnenbad is dan wel prettig mocht het weer tegen vallen

Nu was ik tievallig in overloon snel klaar bij een afspraak dus dacht ik probeer elsendorp eens uit

Eystaring
Vriend(in) van JAN

Bericht door Eystaring » 26 aug 2019, 20:01

Ik kom vanuit doetinchem
Ik ga meestal naar flevo ivm met binnen en buitenzwembad aangezien ik een dag bezoek ruim van te voren moet plannen
Binnenbad is dan wel prettig mocht het weer tegen vallen

Nu was ik tievallig in overloon snel klaar bij een afspraak dus dacht ik probeer elsendorp eens uit

Plaats reactie