Thermae 2000 in tijden van Corona

Deel je ervaringen over je favoriete naaktstrand, sauna of camping.
Plaats reactie
mindfulnudist
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 okt 2020, 14:06

Thermae 2000 in tijden van Corona

Bericht door mindfulnudist » 23 okt 2020, 09:14

Gisteren een paar uurtjes naar Thermae 2000 geweest. Had me voorgenomen even te gaan kijken en bij een slechte gevoel in relatie tot corona maatregelen meteen rechtsomkeer te maken. Heb heel wat gewikt en gewogen omdat ik niet de persoon wil zijn die in de spreekwoordelijk partytent staat. Als ik tegen teveel mensen aan was gelopen op een plek waar niet nagedacht was over de richtlijnen of waar de mensen zich nergens wat van aantrokken dan was ik vertrokken.

Maar moet zeggen dat ze er goed over nagedacht hebben. Bezoekersaantal zeer sterk teruggebracht, mondkapjesplicht, looprichtingen met duidelijke signalering, afgeplakte douches, gesloten toiletten, natuurlijk restaurant gesloten en in de meeste sauna's maar 2-4 mensen.

Was ook heel erg rustig, zeker na 20:00. Verder mooi om te zien dat ze Thermae 2000 eens goed opgeknapt hebben. Was er lang geleden voor het laatst en toen was het toch een vrij treurig gebeuren.

nathan
Berichten: 110
Lid geworden op: 03 mei 2014, 11:26

Re: Thermae 2000 in tijden van Corona

Bericht door nathan » 23 okt 2020, 15:07

Ís een mooie sauna. Toen, lang geleden de eerste die heel compleet met wellness bezig was volgens mij. Dat hout was niet zo handig. Was werkelijk aan de datum hè

mindfulnudist
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 okt 2020, 14:06

Re: Thermae 2000 in tijden van Corona

Bericht door mindfulnudist » 26 okt 2020, 10:23

nathan schreef:
23 okt 2020, 15:07
Ís een mooie sauna. Toen, lang geleden de eerste die heel compleet met wellness bezig was volgens mij. Dat hout was niet zo handig. Was werkelijk aan de datum hè
Mja, idd. Blijkbaar hebben ze er 18 miljoen ingepropt wat ook wel te zien is. Ik denk misschien dat het me ook zo goed beviel omdat het heel erg rustig was vanwege de gelimiteerde bezoekersaantallen per tijdslot. Zo'n plek heeft de potentie om knettervol aan te voelen met hopen mensen die zich door de smalle gangetjes van het gebouw persen.

Dus heb zomaar het vermoeden dat het voor mij een andere ervaring geweest was tijdens normale tijden. Waar nu alles ruimtelijk en rustig aanvoelde zou het dan misschien pretparkachtig aangevoeld hebben.

Plaats reactie