de zwaluwhoeve

Deel je ervaringen over je favoriete naaktstrand, sauna of camping.
Plaats reactie
Hagasan
Berichten: 25
Lid geworden op: 01 sep 2006, 23:46

de zwaluwhoeve

Bericht door Hagasan » 29 okt 2006, 00:32

Hoi,
Jammer dat jij er zo'n slechte ervaring heb.
Wij zijn er één keer geweest, buiten fris met een zonnetje dat je net buiten kunt liggen in een bedje met kussen heerlijk, oké je moet naar binnen om wat te eten.
Wij hebben onze lunch genoten in het tuin restaurant, in de twee persoons serre waar het zonnetje instaat. (als hij schijnt)
De sauna's zijn er heerlijk, de massage wat minder, maar de turk weer heerlijk, de staande zonnebank onder die douche is k.t en zonde van je geld, maar daar integen het avond eten was er goed en genoeg en gezellig vol,
de lunch was trouwens ook goed en voldoende.
Dit alles iets meer als een jaar terug.

wij zijn wel door de weeks geweest mischien dat dat het verschil maakt.
het enige wat wij misten was de overnachting moesten nu een 5 kwartier terug rijden.
Dus zijn we nog op zoek naar een sauna waar je een weekend kunt verblijven.

grtjs Hagasan

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

de zwaluwhoeve

Bericht door Karin » 29 okt 2006, 07:39

[QUOTE=Hagasan]wij zijn wel door de weeks geweest mischien dat dat het verschil maakt.
het enige wat wij misten was de overnachting moesten nu een 5 kwartier terug rijden.
Dus zijn we nog op zoek naar een sauna waar je een weekend kunt verblijven.
[/QUOTE]

Voor zover ik weet is er bij de Zwaluwhoeve al een tijdje de mogelijkheid om te overnachten... Was eerst in een hotel in de buurt, maar tegenwoordig in het complex zelf. Of zit ik er nou enorm naast en zijn ze het nog aan het realiseren...?? :confused:

Gebruikersavatar
MichelA
Vriend(in) van JAN
Berichten: 359
Lid geworden op: 14 jun 2006, 21:00

de zwaluwhoeve

Bericht door MichelA » 29 okt 2006, 16:26

[QUOTE=Karin]Voor zover ik weet is er bij de Zwaluwhoeve al een tijdje de mogelijkheid om te overnachten... Was eerst in een hotel in de buurt, maar tegenwoordig in het complex zelf. Of zit ik er nou enorm naast en zijn ze het nog aan het realiseren...?? :confused:[/QUOTE]


Karin, op de website te zien is het overnachten nog steeds in een hotel in de buurt. Ik verwacht dat ze hotelkamers gaan maken op de plek waar nu het saunaplein is. Ze zijn daar nu met een nieuw saunaplein bezig.

Als het nieuwe saunaplein klaar is wil ik er weer een keer heen.

Plaats reactie