Italië Gardameer

Deel je ervaringen over je favoriete naaktstrand, sauna of camping.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
AlexanderP
Vriend(in) van JAN
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 jul 2022, 17:31
Locatie: Utrecht

Italië Gardameer

Bericht door AlexanderP » 10 jul 2022, 12:17

Wij vertrekken binnenkort naar Italië en dan specifiek naar het (zuid-westen van) Gardameer. Het is geen naturistencamping, maar we gingen er een beetje vanuit dat er bast wel iets in de buurt te vinden is … beetje vanuit ervaring met oa Frankrijk en Spanje. Maar we konden niet direct iets vinden. Wij zijn normaal ook geen Italië-gangers.

Ik denk dat de vraag stellen hem eigenlijk al beantwoordt en we dit jaar met een mooi wit afgetekende zwembroek thuiskomen :upside_down_face: Maar weet iemand iets in de buurt, dat vooral ook ‘legaal/gedoogd’ is? Ik las iets over 1 strandje, maar daar werd aangeraden om een zwembroek direct bij een hand te houden en vrouwen een lang shirt. Dat strandje is dus absoluut geen optie.
BLOOT ZIT IK LEKKER IN MIJN VEL
Loesje

Gebruikersavatar
AlexanderP
Vriend(in) van JAN
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 jul 2022, 17:31
Locatie: Utrecht

Re: Italië Gardameer

Bericht door AlexanderP » 18 jul 2022, 16:02

Daar zijn we dan, aan het Gardameer in Italië op een textielcamping (niet dat er hier iets anders is) mooi uitzicht over het meer. Eerste indruk; PLEASE SHOOT ME!! Alle vooroordelen die ik had over textielcampings worden in een uurtje bevestigd.

Op dit moment overheerst een gemengd gevoel van, leuk voor de kids dat ze na een ‘lange’ reis kunnen zwemmen en zich vermaken (in de herrie) en “als ze nu voorstellen naar Frankrijk te rijden op zoek naar een andere camping ben ik voor”.

Laten we er maar het beste van maken :-/
BLOOT ZIT IK LEKKER IN MIJN VEL
Loesje

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Re: Italië Gardameer

Bericht door Eilko » 18 jul 2022, 19:42

naturisme campings zijn er toch wel hoor, in Italie.. Alleen niet bij het Gardameer. DuckDuckGo is your friend :)

Gebruikersavatar
AlexanderP
Vriend(in) van JAN
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 jul 2022, 17:31
Locatie: Utrecht

Re: Italië Gardameer

Bericht door AlexanderP » 18 jul 2022, 21:50

Eilko schreef:
18 jul 2022, 19:42
naturisme campings zijn er toch wel hoor, in Italie.. Alleen niet bij het Gardameer. DuckDuckGo is your friend :)
Ja had het gezien, helemaal onderin Italië. Ik meen in de hiel van de laars van Italië.

Ik knok me even door deze vakantie heen en neem deze ‘ervaring’ mee. Volgend jaar weer naar Frankrijk ;)
BLOOT ZIT IK LEKKER IN MIJN VEL
Loesje

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Re: Italië Gardameer

Bericht door Eilko » 19 jul 2022, 15:38


Gebruikersavatar
AlexanderP
Vriend(in) van JAN
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 jul 2022, 17:31
Locatie: Utrecht

Re: Italië Gardameer

Bericht door AlexanderP » 19 jul 2022, 16:51

Eilko schreef:
19 jul 2022, 15:38
Rare italianen...
https://www.telegraaf.nl/nieuws/8099127 ... -in-italie
Wij waren het niet! ;)
BLOOT ZIT IK LEKKER IN MIJN VEL
Loesje

Plaats reactie