Zon en Leven De Maat in Ravenswaaij

Deel je ervaringen over je favoriete naaktstrand, sauna of camping.
Plaats reactie
Michael74
Vriend(in) van JAN
Berichten: 100
Lid geworden op: 16 mei 2022, 17:33

Zon en Leven De Maat in Ravenswaaij

Bericht door Michael74 » 11 jun 2023, 20:17

Op de open dag van de NFN op bezoek geweest bij De Maat in Ravenswaaij. Kleinschalig terrein tussen de fruitbomen met een natuurzwembad en sauna. Ik ben hier heel vaak langs gereden en nu met de open dag een keer bezocht. Vaste bezoekers zijn op leeftijd, maar de prettige sfeer maakt het een fijn verblijf. Ik verwacht dat ik hier vaker op bezoek ga, kosten dagbezoek zijn 7 euro. Andere optie is lidmaatschap van 90 euro. Dan kun je naar alle 9 zon en leven terreinen in Nederland op dagbezoek.

Vincent82
Berichten: 69
Lid geworden op: 17 feb 2019, 00:49
Locatie: Hengelo

Re: Zon en Leven De Maat in Ravenswaaij

Bericht door Vincent82 » 12 jun 2023, 08:10

Hoi Michael,

Leuk om te horen dat je gisteren ook van de Open Dag van NFN gebruik heb gemaakt.

Ben zelf gisteren naar Flevo-natuur geweest. Het was er goed vertoeven. Gezellig druk zal ik maar zeggen, zekers bij het buiten zwembad en de nieuwe Kelo sauna. Maar op het eilandje was het heerlijk rustig tussen de blauwe reigers en de meerkoeten met de jongen. In de kano kon je het heel mooi zien hoe de jongen werden gevoed.

Na 17:00 was de Open Dag ten einde. Ga zeker nog wel een keer weer er naar toe of anders zoek ik het dichter bij huis.

Groeten,
Vincent

Vincent82
Berichten: 69
Lid geworden op: 17 feb 2019, 00:49
Locatie: Hengelo

Re: Zon en Leven De Maat in Ravenswaaij

Bericht door Vincent82 » 12 jun 2023, 08:38

En op aanvulling betreft de leeftijd. Tsja dat is zeker zo. Lees net in een onderzoek van NFN dat 293 ondervraagden bloot ontspannen vanaf je dertigste praktiseert en vanaf je 25e eerder bij een gedachte blijft.

Maar denk dat eigen beeld van je lichaam ook meespeelt.

Michael74
Vriend(in) van JAN
Berichten: 100
Lid geworden op: 16 mei 2022, 17:33

Re: Zon en Leven De Maat in Ravenswaaij

Bericht door Michael74 » 12 jun 2023, 10:00

Ongeveer tegelijkertijd met mij waren 2 mid-twintigers aangekomen. Het waren niet alleen mensen op leeftijd. Daarnaast nog een gezin met 3 kinderen.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Zon en Leven De Maat in Ravenswaaij

Bericht door Karin » 24 jun 2023, 11:00

Ik was op de open dag op eilandje De Vier Elementen van Zon en Leven. Nu ben ik al jaren (ook) lid van Zon en Leven (van De Maat zelfs, om precies te zijn), en het was toeval dat ik er op de open dag was. Maar er was veel jeugd, zowel kinderen als pubers. Met al dat water en die kano's en zeilboten is dat natuurlijk ook een heerlijke plek!

Plaats reactie