Thermen Prinsejagt

Deel je ervaringen over je favoriete naaktstrand, sauna of camping.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Thermen Prinsejagt

Bericht door Karin » 18 jan 2007, 09:31

Afgelopen maandag ben ik in Thermen Prinsejagt geweest, in Eindhoven.

Ik vond dit een prima sauna! Niet heel groot, maar wel gewoon alles aanwezig. Binnen- en buitenbad, bubbelbad, lichtebubbels-bad, een écht ge-wel-di-ge stoomgrot á la rechtstreeks uit de Efteling gesleept, de nodige finse sauna's, infra-rood sauna, heerlijke banken om te relaxen, en je kan er zelfs (als je je niet kan bedwingen) even internet op.
Verder is er net een flinke verbouding klaar, dus het ziet er tiptop uit.

Nouja, er is hier nog wel meer over te vertellen, maar dat laat ik wel aan Corien of Johannes, die hier al veel vaker geweest zijn... (en wellicht anderen ook wel)

Oh, enne, de dropballen zijn ook héél erg lekker...

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

Thermen Prinsejagt

Bericht door Wendy » 18 jan 2007, 21:10

Prinsejagt was eerst mijn stamsauna toen ik nog in Eindhoven woonde. Ben er alleen niet meer geweest na de verbouwing, dus wel nieuwsgierig.. als ik me hier ooit los kan maken van mijn kleine mannetje wil ik het best weer eens proberen daar.
Heb de sfeer daar altijd lekker ongedwongen gevonden en vriendelijk personeel (is ook wat waard, het is wel eens anders, bv. in grotere sauna's).

Wendy.

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Thermen Prinsejagt

Bericht door corien » 18 jan 2007, 21:30

het is zeker een fijne sauna. Vond ik altijd al maar nu sinds de verbouwing is het echt een topper geworden. Ook belangrijk, erg lekkere salades op de kaart om het over de coupe ijskoffie nog maar niet te hebben......:rolleyes:

Plaats reactie