Sauna Lamar

Deel je ervaringen over je favoriete naaktstrand, sauna of camping.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JanK
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 apr 2006, 23:13

Sauna Lamar

Bericht door JanK » 20 jan 2007, 11:38

He hoi,

ik zat zojuist te kijken naar sauna's bij mij in de buurt en kwam Sauna Lamar tegen. Dat ligt niet zo gek hier vandaan. De site ziet er er wel goed uit. Maar hebben jullie ervaringen met Lamar? Ik lees wel goede recensies. Is het te doen dus?

Lamar kan je hier vinden http://www.saunalamar.nl/

Groetjes,
Jan

Gebruikersavatar
JanK
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 apr 2006, 23:13

Sauna Lamar

Bericht door JanK » 22 jan 2007, 18:31

Het duurde even voor ik weer wat kon schrijven... ik ben zaterdagavond geweest en het is geen onaardige sauna. Het is geen saunapaleis met 9 verschillende sauna's, maar ze hebben er drie binnen en een buiten, er is een Turkse sauna, een dompelbad, een whirlpool en en een verwarmd buitenzwembad. Er is een terras. Het geheel heeft een gezellige en knusse sfeer.
Verder is er gelegenheid om te eten en te drinken, wat te lezen en tegelijk af te koelen. De eet- en drinkprijzen zijn er gemiddeld en de vegetarische hoofdmaaltijden liggen tussen de 7,50 en 9 euro. Dat valt me alleszins mee. Het personeel is heel vriendelijk maar leek wel wat aan de jonge kant. Niettemin renden die meisjes de hele avond heen en weer om de bestellingen te verzorgen.

Kortom, daar ga ik wel vaker heen.:)

Jan

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Sauna Lamar

Bericht door Karin » 22 jan 2007, 19:33

[QUOTE=JanK;6166]de vegetarische hoofdmaaltijden liggen tussen de 7,50 en 9 euro. [/QUOTE]

Hmmm.... persoonlijk vind ik een vegetarisch maaltijd meestal sowieso al geen hoofdmaaltijd... ;)

[QUOTE=JanK;6166] Niettemin renden die meisjes de hele avond heen en weer om de bestellingen te verzorgen.[/QUOTE]

Mijn hemel, heb je zoveel besteld dan? Zal wel weer een duur avondje geweest zijn... :D

Gebruikersavatar
JanK
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 apr 2006, 23:13

Sauna Lamar

Bericht door JanK » 22 jan 2007, 21:45

Duur? Het was geen 75,70 zoals in de Thermen in Schiedam :eek: .. Het was nu 32,10 en dat is relatief gezien heel bescheiden. Relatief dan ;)

Jan

PS
Vegetarisch is heellll lekker maar je moet er van houden. Dat noemen ze een aquired taste en waarom dat in het Engels moet weet ik ook niet.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Sauna Lamar

Bericht door Karin » 23 jan 2007, 09:36

Misschien in het Engels omdat de Nederlanders het niet de moeite waard vonden om er een Nederlandse term voor te verzinnen? :D

Maar eh, ik ben niet anti-vegetarisch hoor, wel anti-mensen-die-het-in-elk-gesprek-aan-menen-te-moeten-halen. Heb zelf een paar vegetarische recepten die erg lekker zijn, al merk je er dan weer niet aan dat er géén vlees in zit, en dat vind ik vrij belangrijk, want als je iets eet waarvan je denkt 'er mist hier iets', dan klopt het niet, vind ik. (boel komma's in 1 zin hè!)

Gebruikersavatar
JanK
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 apr 2006, 23:13

Sauna Lamar

Bericht door JanK » 23 jan 2007, 12:50

Ach ik ben zelf niet orthodox vegetarisch vind ik zelf. Ik haalde het alleen aan omdat ik daar als eerste naar kijk en me toen de prijzen wel meevielen.

Maar verder... vlees is zelfs heel lekker weet ik nog. En mij maakt het me niet of een veggie produkt als vlees eruitziet, naar vlees ruikt of naar vlees smaakt. Als het maar geen vlees is vind ik het best.
Ennnn.... met niet orthodox vegetarisch bedoel ik dat ik van mezelf niet andere mensen mag aanspreken op wat ze eten. Die positie heb ik niet. Wat ze eten moeten ze zelf weten. Omgekeerd verwacht ik ook geen waarde oordelen over wat ik allemaal naar binnen werk. ;)

Jan
(met één komma)

Plaats reactie