Spa Wellness Weeps

Deel je ervaringen over je favoriete naaktstrand, sauna of camping.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martijn B
Berichten: 645
Lid geworden op: 17 jul 2006, 19:37

Spa Wellness Weeps

Bericht door Martijn B » 29 jan 2007, 20:36

Gisteren een luie zondag doorgebracht in de sauna van Weeps. Lang stond deze al op mijn verlanglijstje en gister heb ik de stoute schoenen maar eens aangetrokken. Op de site krijg je al een aardige indruk van het geheel.
Het complex is heel strak ingericht met veel glaswerk, waardoor er binnen veel licht komt. Ook in de verschillende sauna's komt veel daglicht binnen.

In de hammam is een meer dan voortreffelijke "Buikplaat" aanwezig. Onder deze natuurstenen plaat van 2,5 x 2,5 meter zit vloerverwarming, (of eigenlijk buikplaat verwarming) Ga je erop liggen, dan moet je uitkijken dat je niet in slaap valt.

Buiten is sauna geplaatst, waar een volautomatisch mechanisme de warmgestookte stenen eens in het half uur van een verse plens water voorziet. Na afloop kun je hier in de verse sneeuw weer wat afkoelen.

Binnen vind je o.a. een rozensauna, IR sauna, hete stilte sauna, een finse Loyly sauna, een Caldarium en een paar bubbelbaden.

Ook in het restaurant is het goed toeven. Bij de salade met gerookte vis at ik bijna mijn vingers op. 's Avonds een eenvoudigere kipsaté genoten.

Al met al een sauna waar ik zeker vaker zal komen.

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

Spa Wellness Weeps

Bericht door Marc » 29 jan 2007, 21:34

Zelf nog niet geweest maar vriendin van me is er vaker geweest en is er zeer te spreken over. Het is inderdaad een nieuwe, strakke mooie sauna! :)

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Spa Wellness Weeps

Bericht door corien » 01 feb 2007, 12:56

klinkt heerlijk en de site ziet er ook geweldig uit ! Jan-sauna-dagje ooit??

Gebruikersavatar
Martijn B
Berichten: 645
Lid geworden op: 17 jul 2006, 19:37

Spa Wellness Weeps

Bericht door Martijn B » 01 feb 2007, 17:46

Dat kan, maar het is ook goed mogelijk om daar een keer een verjaardag te vieren...

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

Spa Wellness Weeps

Bericht door Marc » 01 feb 2007, 21:24

Ben je binnenkort jarig dan Martijn? :)

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

Spa Wellness Weeps

Bericht door Maarten de Vries » 01 feb 2007, 22:56

Ik ben er ook nog nooit geweest. Ondanks dat het misschien wel de sauna is die het dichst bij mijn huis ligt. Een collega van mij heeft mij ook al meerdere keren positief mij op deze sauna gewezen.

Gebruikersavatar
hans
Berichten: 93
Lid geworden op: 17 apr 2006, 22:53

Spa Wellness Weeps

Bericht door hans » 01 feb 2007, 23:08

[quote=corien;6260]klinkt heerlijk en de site ziet er ook geweldig uit ! Jan-sauna-dagje ooit??[/quote]
Ik ben vóór! Deze staat al geruime tijd op mijn to-do-list :)

Hans

Plaats reactie