Wie weet wat over Athena Ossendrecht?

Deel je ervaringen over je favoriete naaktstrand, sauna of camping.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Wie weet wat over Athena Ossendrecht?

Bericht door Karin » 28 feb 2007, 19:50

Wie kan me wat meer vertellen over Athena Ossendrecht?

En ik ben ook benieuwd naar de huurcaravans die er daar staan. Zijn dit tourcaravans met voortent, of echte stacaravans, zit er tv in, weet iemand misschien iets van de staat van deze caravans? Ik heb Athena hier zelf ook over gemaild, maar ben benieuwd naar ervaringen.

Is er verder middels bv een telefoonlijn (in kantine oid) de mogelijkheid om je e-mail op te halen?

Alle info is welkom.

Gebruikersavatar
maruscha
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 jun 2007, 19:15

Wie weet wat over Athena Ossendrecht?

Bericht door maruscha » 04 mei 2008, 00:11

Heey..

Athena heeft een aantal Stacaravans.. ikzelf heb 20 jaar vast op Athena gestaan.. Ik had wel eens vriendinnetjes die in zo'n huurcaravan zaten.. vandaar het antwoord op een paar vraagjes..

de caravans (stacaravan) worden wel netjes onderhouden ze hebben in iedergeval een voortent, ik geloof niet dat er een tv in zit ( er is wel een tv in de ruimte achter de kantine en een telefoon in diezelfde ruimte).. voor internet en dergelijke zou ik ff naar mijn tante moeten bellen.. zij staat nogsteeds vast op Athena ossendrecht..

groetjes Maruscha

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Wie weet wat over Athena Ossendrecht?

Bericht door Karin » 14 mei 2008, 11:06

Wow, koel!
Dik een jaar later reageren! hahaha

Inmiddels heb ik er een paar weken gestaan met de caravan toen ik in Goes werkte, en is het volleybaltoernooi er vorig jaar geweest.
Maar voor anderen die info zoeken kan dit altijd nog zinnige info zijn, dus uiteraard toch bedankt.

En gezellig dat je weer eens langskomt hier Marusha!! :)

Plaats reactie