camping Verdon Provence?

Deel je ervaringen over je favoriete naaktstrand, sauna of camping.
Plaats reactie
corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

camping Verdon Provence?

Bericht door corien » 28 jun 2007, 11:56

ik ben er voor het afbranden ooit geweest en toen was het een hele mooie, rustige, natuurlijke camping in een supermooie omgeving! Hoe het nu is weet ik niet....

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

camping Verdon Provence?

Bericht door Anja » 28 jun 2007, 14:14

Wij gaan dit jaar naar Castillon de Provence. En of het nou door ons komt of niet ;) maar ze zitten van 10 juli t/m 10 augustus vol.

Uit een mail van hen:
Voor nu kunnen we alvast melden dat onze camping tot onze eigen verbazing al vol zit van 10 juli tot 10 augustus, ook voor de plaatsen zonder stroom. We hebben nog een aantal ingerichte tenten vanaf begin september en mobil’homes vanaf half september.

Wanneer is je vakantie? Misschien dat er nog iets is als je pas later vakantie hebt (na 10 augustus). Tegen die tijd hebben wij waarschijnlijk ook al een recensie gegeven over de camping :D

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

camping Verdon Provence?

Bericht door Maarten de Vries » 29 jun 2007, 12:03

ik ben ook een paar geweest op camping Verdon Provence geweest. Inderdaad was het altijd, een heel gezeliige en rustige camping. Misschien wel leuk om te weten dat Blof er ook regelmatig kwam toen ze nog niet zo bekend waren.

Maar naar ik begrepen heb is hij niet meer geopend naar de brand.

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

camping Verdon Provence?

Bericht door Anja » 02 jul 2007, 10:37

Misschien leuke activiteit voor een JAN weekend: Blof (met streepjes op de "o", hoe heten die tekens ook alweer Jos??) laten optreden en dan flink meebleren en dansen :p

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

camping Verdon Provence?

Bericht door Karin » 02 jul 2007, 11:04

[FONT="Arial Black"]Ik ben helemaal vóór !!!!![/FONT]

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

camping Verdon Provence?

Bericht door Anja » 02 jul 2007, 11:13

Nou als we dan allemaal zo'n 100 euri p.p. neertellen moet dat gaan lukken denk ik hahaha...Misschien is een Blof avond met blof ceedeetjuhs (gekocht danwel via Limewire geript ofzo) een wat meer haalbare optie...Sinds afgelopen weekend weet ik dat een sing-along er altijd in gaat en dat sommige leden (ik noem geen namen;) ) daar erg bedreven in zijn:)
Maar sowieso...ik ben altijd in voor een verkleedpartij!! (gek he, zou je niet verwachten van de Prinses Meest Fout Geklede...:p )

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

camping Verdon Provence?

Bericht door corien » 02 jul 2007, 12:54

diakritische tekens zijn dat Anja..... je had hier alles over kunnen weten als je al een weekend eerder meegekund had ;)

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

camping Verdon Provence?

Bericht door Anja » 02 jul 2007, 13:12

Ah...ik wist dat het iets met kritisch te maken had...:o

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

camping Verdon Provence?

Bericht door Bert » 02 jul 2007, 13:23

Gelukkig is niet iedereen zo "kritisch";)

Maar mn prinses zag er beeldschoon uit. Ben ook wel in voor een verkleed partijtje:eek:

Hagasan
Berichten: 25
Lid geworden op: 01 sep 2006, 23:46

camping Verdon Provence?

Bericht door Hagasan » 23 nov 2009, 16:10

Wij zij dit jaar op Castilion geweest.

Wij kwamen op zaterdag avond aan op een heel langzaamsukkel drafje.
Halverwegen de weg omhoog (in die haarspeld) kregen wij pech met onze nagelnieuwe camper één van de luchtbalgen is toen ploft.
Dit is de veering van de wagen.

Toch aangekomen op de camping niemand van de camping te vinden.
Dan maar naar het restaurant daar liep de eigenaar het eten uit te serveren en kregen we de mededeling ik heb nu geen tijd.
Kunnen we dan wat te eten bestellen NEE dat kan ook niet ??
Na veel wachten komt zijn vrouw aan lopen, situatie uitgelegd wat er met de camper aan de hand is, O'we hebben nog een huisje te huur door een afzegging, was het antwoord.
Uit eindelijk mochten we de wagen vlak omde hoek neer zetten en zouden we morgen verder kijken voor een beter plekje.

Na wat gezeur kregen we dan toch ook nog te eten maar wel wat hij bedacht.

Hem gelijk ook verteld wat het probleem met de wagen was en we dus niet naar de voor ons bedachte plaats konden rijden
uit eindelijk heeft de tereinman een plekkie voor ons bedacht want zij wisten het niet.(rudy)aardige vent.

Just wist ff te vertellen dat het met ductape allemaal wel te rep. viel want hij had ook in de auto motive gewerkt ofzo .
en een monteur op de camping krijgen dat kon je wel vergeten.
met een ondertoon als je het niet via mij regelt dan krijg je hier niks.

Wij hebben uiteindelijk op maandag een monteur op de campinig!
Hoe krijg je dat voor elkaar was zijn reactie, de mijne was je kent meneer T....... nog niet en ben weg gelopen we hebben er een week gestaan en toen konden we er weer weg.
Just bleef negatiev doen over de Rep. aan de camper op vrijdag was hij ter plekken weer gerreareerd.
Wat mij tegen staat is dat;

Het er niet echt schoon is.(Antwoord moet je zelf maar ff doen)
Hij de enige is die grapjes en scherpe opmerkingen mag maken
Het restaurant een heel goede kok heeft (inmiddelshad)maar geen kaart.
De toegangs weg zeerslecht te berijden is waarvan zij zegt hij is niet best en hij gewoon zegt het is een prima weg??
Hij en zij weinig tot geen tijd hebben voor gasten zitten alleen tussen hun vrienden
De camping niet echt Naturistisch is staat ook in de folder zoiets als (als je niet wil maakt het niet uit)

eigenlijk alle dames met pareo's of stringslips aan liepen
Je het restaurant savonds niet meer in je blootje in mag
Het strand beneden aan het meer niet echt een strand is.

Als je een camping eigenaar verteld dat je met een combinatie van goed 10 meter rijdt en je vraagt of dat goed te doen is moet je niet doen voorkomen als of je een prachtige weg hebt liggen
Just heeft een beet je veel houding die dome toeristen snappen het toch niet.

De Fransen zelf geven hem niet zo heel lang dus het zal mij benieuwen.

Overigens word het terein vol gezet met huisjes in de loop van de tijd.
Ons zul je er niet meer zien tot er een andere eigenaar op zit

Grtjs Hagasan

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

camping Verdon Provence?

Bericht door Anja » 23 nov 2009, 18:17

:eek: Wij zijn er in 2007 geweest en hebben een totaal andere ervaring.
Dat er een beperkt menu is, heeft met de logistiek te maken, niet met eigenwijsheid.
De weg is inderdaad spannend, zeker met een kamper, maar meen te herinneren dat er op hun site melding van wordt gemaakt dat de weg minder geschikt is voor "groot vervoer".
En dat het strand geen strand is? Tja, als je met strand bedoelt water met lange zandstroken, dan is het inderdaad geen strand.
Maar ik noem een strook grond langs het water ook strand. Het is stuwmeer met een strook grond (steentjes als ik me goed herinner) daar langs.
Wat ik wel negatief vond, maar anderen vinden dat misschien geen probleem, dat er wel veel feestelijke avonden gepland stonden die mijns inziens wel erg lang door gingen, de muziek schalde over de camping.
Wat betreft het blootlopen; destijds liep Annemiek weliswaar met een pareo om haar billen, de bovenkant was bloot. Misschien wel vloeken in de kerk, maar ik zou het ook niet erg gevonden hebben als ze in de receptie helemaal gekleed zou zijn.
Ik heb trouwens wel het idee dat er op commerciele campings meer pareo's en/of (string)slips voorkomen dan op verenigings terreinen.
Als ik jouw verhaal zo lees, heb ik weinig behoefte om nog een keer terug te keren, hoewel ik wel benieuwd ben hoever ze nu zijnmet opknappen. De camping is sinds ik meen 2006 in hun bezit dus ik denk dat ze nog wel even blijven zitten waar ze zitten.

Hagasan
Berichten: 25
Lid geworden op: 01 sep 2006, 23:46

camping Verdon Provence?

Bericht door Hagasan » 03 dec 2009, 01:28

Er mogen niet meer camperplekken bij heb ik begrepen.
Daar voor in de plaats gaat hij sta caravans plaatsen, dat schijnt wel te mogen, hoe dat zit weet ik niet.

Maar als ik hem was zou ik eerst een constantere watervoorziening treffen en z'n sanitair gebouw beterschoon houden.

Als eigenaar moet je de hele dag beschikbaar zijn.
Hier bedoel ik mee te zeggen dat je moet sturen en moet
je niet werken.
Als je zelf aan het werk bent zie je niet wat er fout gaat.
Als je slim bent laat je je gasten de grapjes maken vinden gasten veel leuker,dan dat ze in een hoek gedrukt worden.
Wat omgeveing betreft zit hij niet slecht, maar als je alleen van de klieken hollanders moet leven is het de eerste jaren geweldig.
Maar als er ééntje een ander plekje weet ben je ze in eens allemaal kwijt.

Wij komen er voorlopig niet meer

Plaats reactie