verkiezingen 21 maart

Plaats hier je oproep
Plaats reactie
Gebruikersavatar
NatuRoel
Berichten: 32
Lid geworden op: 08 nov 2007, 13:53

verkiezingen 21 maart

Bericht door NatuRoel » 13 mar 2018, 07:39

Beste allemaal,

Binnenkort mogen we weer naar de stembus en ik vroeg me af op welke partij men het beste kan kiezen, puur uit oogpunt van de naturist?

Waarom vraag ik dit: De lokale partijen in onze gemeente hebben ongeveer de zelfde speerpunten alleen over naturisme rept geen een partij een woord. Ik kijk daarom graag naar het grotere plaatje en vraag me dan af welke partij het naturisme vanuit zijn Core mee draagt.

Alvast bedankt!

@Admin:
Ik wist niet zeker of dit bericht hier hoort of op een ander forumdeel, dus mocht hij verkeerd staan, voe je vrij deze te verplaatsen!

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

verkiezingen 21 maart

Bericht door Marc v G » 13 mar 2018, 08:49

Bij mij is het nog makkelijker - er zijn helemaal geen gemeenteraadsverkiezingen. Die worden uitgesteld tot eind van het jaar vanwege een gemeentelijke herindeling. Ik denk echter dat er geen partij is waar 'vanuit de naturist' gedacht wordt. De vraag is ook, wat zou dat inhouden? Gaat dat vooral over het naakt zijn of of het één zijn met de natuur? Dan zijn er denk ik al meer partijen die daar mee bezig zijn.
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
NatuRoel
Berichten: 32
Lid geworden op: 08 nov 2007, 13:53

verkiezingen 21 maart

Bericht door NatuRoel » 13 mar 2018, 10:01

Hey Marc,

dank voor je reactie!

Het gaat mij dan inderdaad meer om de "rechten" van de naturist en de acceptatie van bloot in de samenleving.
Energie neutraal worden van de gemeente staat inderdaad bij alle partijen hoog in het vaandel.

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

verkiezingen 21 maart

Bericht door TuuronTour » 13 mar 2018, 18:47

Je kan de partijen natuurlijk altijd vragen naar hun standpunten tav naaktrecreatie binnen de gemeente.

Plaats reactie