Chat
Chat
Hoi ik merk dat het lastig is om contact te maken met andere (beginnende of gevorderede) naturisten. Graag zou ik chatten met anderen en wellicht klikt het met jullie om samen ns een sauna, strand of zwembad te bezoeken!?
Kik: ZwemmerBB of Telegram: ArvieZwemmer
Dank voor jullie moeite/interesse!
Arvie
Kik: ZwemmerBB of Telegram: ArvieZwemmer
Dank voor jullie moeite/interesse!
Arvie
Liefhebber massage zwemmen sauna. Leuk als je reageert!
Re: Chat
Arvie, kom over 2 weken naar ons kampeerweekend. Je bent van harte welkom viewtopic.php?f=13&t=6670
Als je meteen een heel weekend teveel vindt, dan kan je ook 1 dag komen.
Als je meteen een heel weekend teveel vindt, dan kan je ook 1 dag komen.
Hi Arvie, tja ik weet niet waar je vandaan komt, maar dat is de reden dat we door het hele land weekenden organiseren. Met Pinksteren zitten we bij Den Bosch, misschien is dat dichterbij.
En het is altijd een gok als je nieuwe mensen leert kennen: je kent ze nog niet.
Het voordeel van een groep is, dat er altijd wel iemand is waarmee je een klik kunt vinden.
Ik ben natuurlijk niet onbevooroordeeld, maar dit is een groep die heel open is voor anderen. Toen ik de eerste keer kwam, kende ik ook niemand, maar met 10 minuten was het alsof het studievrienden waren die ik al een paar jaar niet gezien had en dat we doorgingen waar we gebleven waren.
En het is altijd een gok als je nieuwe mensen leert kennen: je kent ze nog niet.
Het voordeel van een groep is, dat er altijd wel iemand is waarmee je een klik kunt vinden.
Ik ben natuurlijk niet onbevooroordeeld, maar dit is een groep die heel open is voor anderen. Toen ik de eerste keer kwam, kende ik ook niemand, maar met 10 minuten was het alsof het studievrienden waren die ik al een paar jaar niet gezien had en dat we doorgingen waar we gebleven waren.
Dat het lastig is heb ik ook al onder vonden in het midden van het land is ook niet veel te vinden helaas. zelf woon in in Almere en de meeste wat ik lees is vaak in braband dat er iets te doen is maar dat is voor mij helaas te verweg
Bij jou in de buurt is genoeg te doen. Je hebt Flevonatuur, Chamavi, Zilverstrand en Laaksestrand. Kijk anders eens op Blootkompas of naaktstrandje.nl
Chat contact Jan Kik of Telegram?
Dag allemaal!
Het lijkt zo lastig om contact te maken met andere liefhebbers van naakt wandelen, zwemmen, sauna of massage. Het lijkt erop of veel leden maar eens per (half) jaar online komen en de reacties op hun eigen post niet eens lezen...
Leuk om x iets samen te doen met iemand!
Kik ZwemmerBB of Telegram ArvieZwemmer
Groeten uit Brabant,
Arvie
Het lijkt zo lastig om contact te maken met andere liefhebbers van naakt wandelen, zwemmen, sauna of massage. Het lijkt erop of veel leden maar eens per (half) jaar online komen en de reacties op hun eigen post niet eens lezen...
Leuk om x iets samen te doen met iemand!
Kik ZwemmerBB of Telegram ArvieZwemmer
Groeten uit Brabant,
Arvie
Liefhebber massage zwemmen sauna. Leuk als je reageert!