zwem/sauna-avond Gennep vanaf half sept.

Plaats hier je oproep
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

zwem/sauna-avond Gennep vanaf half sept.

Bericht door Bert » 10 sep 2007, 21:30

Ben ook voor, vond het een leuk bad met lekkere sauna.
Kan ik meteen mn bezem komen ophalen;)

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

zwem/sauna-avond Gennep vanaf half sept.

Bericht door Wendy » 11 sep 2007, 21:06

Ik ga kijken wanneer ik kan gaan..Wel even puzzelen hier met die kleine druktemaker, want eigenlijk kan ik maar een uurtje op het eind gaan ofzo ivm de borstvoeding die op het eind van de dag als slaapmuts hard nodig is hier (ja, ik houd het lang vol ;) ). Dan zou ik er rond 8 uur pas kunnen zijn. Dus, toch eens proberen of ik een keer kan skippen, hoewel me dat door de 2 mannen in huis hier niet in dank afgenomen zal worden vrees ik.
Maar ik laat weten of ik een keer eerder kan gaan.
Tis wel zo gezellig als ik niet pas op het eind aan kom kakken natuurlijk als ik met jullie afspreek :cool:

Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 72
Lid geworden op: 02 apr 2006, 19:36

zwem/sauna-avond Gennep vanaf half sept.

Bericht door Dirk » 12 sep 2007, 06:54

Hey Wendy, wij willen straks ook weer bij Pica Mare gaan zwemmen en wonen behoorlijk dichtbij :), je kunt Tristan overigens gewoon meenemen hoor en de borstvoeding daar geven. Gen enkel probleem hoor. esther heeft er nu zoveel over gehoord en wilt graag met Jeffrey en mij mee, dus helemaal leuk :) Dirk

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

zwem/sauna-avond Gennep vanaf half sept.

Bericht door Wendy » 12 sep 2007, 14:06

He Dirk,

We zijn net met Tristan bezig om hem vanaf 7 / 8 uur te laten slapen, omdat hij langer niet trekt (en wij de nacht erna ook niet dan) en hij krijgt pas over een paar maanden zijn eerste DTP prik, dus zijn we nog niet in een zwembad geweest. Ik vraag nog even na of dat nu echt veel kwaad kan, anders ga ik het misschien toch eerder met hem proberen, want water vindt hij wel erg leuk (ook om grote hoeveelheden daarvan naar binnen te werken :rolleyes: ).

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

zwem/sauna-avond Gennep vanaf half sept.

Bericht door Wendy » 14 sep 2007, 13:59

Mensen, het ziet er naar uit dat ik morgen om klokslag 5 uur (tot waarschijnlijk een uur of 7 uiterlijk) in Pica Mare ben. Gelijk maar de eerste keer gaan dacht ik zo, heb er wel zin in. Nog liefhebbers om ook te komen??

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

zwem/sauna-avond Gennep vanaf half sept.

Bericht door Eilko » 14 sep 2007, 14:07

maar t is zo ver :(

200 km rijden is eigenlijk net te veel voor een paar uurtjes zwemmen.. Ik denk dat ik niet kom..

/Eilko

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

zwem/sauna-avond Gennep vanaf half sept.

Bericht door Bert » 14 sep 2007, 16:21

sorry, mar ik ben zeilen. Veel plezier!

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

zwem/sauna-avond Gennep vanaf half sept.

Bericht door Karin » 14 sep 2007, 16:23

Ik ben ook zeilen, maar veel plezier!!!

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

zwem/sauna-avond Gennep vanaf half sept.

Bericht door Wendy » 14 sep 2007, 19:16

ik zal zeker nog vaker gaan en dan een oproep doen.. hmm, zou het ook wel weten als ik mee kon gaan zeilen ;)

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

zwem/sauna-avond Gennep vanaf half sept.

Bericht door Wendy » 06 okt 2007, 14:45

Lekker op tijd, maar.. ik ga vanavond weer! (net als de afgelopen 3 weken, ben er dus bijna elke week). En wel van 5 tot 7 ongeveer. Dus, als er mensen zijn die dit nog lezen EN nog kunnen en willen komen, is dat gezellig (vrees echter dat ik dit berichtje net zo goed achterwege had kunnen laten :confused: ).
Maar.. joeneverno oftewel niet geschoten is altijd mis of: beter 1 berichtje getypt op het internet dan 10 handgeschreven op je bureau, of: baat-ut-niet-dan-schaad-ut-niet, of: wie niet waagt, die niet wint (zoiets dus ;) )

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

zwem/sauna-avond Gennep vanaf half sept.

Bericht door Eilko » 06 okt 2007, 18:08

Geen tijd helaas.. (En ook al te laat) We hebben vanmiddag bazar gehad en vanavond ook weer; heel gezellig :)

Benieuwd wie vanavond een rondvluchtje van mij wint :)

/Eilko.

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

zwem/sauna-avond Gennep vanaf half sept.

Bericht door Brenda » 06 okt 2007, 20:26

Jammer. Ik lees het berichtje net pas, dus dat gaat niet meer goed komen. 'K hoop dat je ervan genoten hebt.

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

zwem/sauna-avond Gennep vanaf half sept.

Bericht door corien » 08 okt 2007, 11:59

en ik nu pas ..... Zat trouwens ook in het Rotterdamse. Komende zaterdag zijn Rob en ik waarschijnlijk in Eindhoven dus dan lijkt het me wel gezellig !

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

zwem/sauna-avond Gennep vanaf half sept.

Bericht door Karin » 08 okt 2007, 16:56

Jammer dat dat Gennep nu zo akelig ver weg is voor me.
Het kan dan wel 4 uur zijn, maar dan nog...

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

zwem/sauna-avond Gennep vanaf half sept.

Bericht door Wendy » 08 okt 2007, 20:20

Als alles goed gaat en ik het kan regelen, ga ik zaterdag voor het eerst als masseur aan de slag in Gennep. Niet zo gezellig dus om dan af te spreken..
en waarschijnlijk blijf ik dan zoals tot nu toe alleen de eerste 2 uur of de laatste anderhalf uur ivm de borstvoeding van Tristan.
Maar Corien, je bent natuurlijk hartstikke welkom hoor.. en als je gemasseerd wilt worden, geloof ik dat ik voor je zou moeten reserveren, omdat er heel wat nieuwsgierige mensen rondlopen daar ;) Maar zoals ik pas nog eens tegen Karin zei, kan ik als soort nevenactiviteit volgend jaar wel een keer mijn (helaas wel loeizware) tafel meenemen naar een weekend en dan tegen een kleine bijdrage masseren, mocht hier meer animo voor zijn.

Geen idee hoe het zaterdag gaat lopen (of ik terug mag komen als masseur) en daarnaast ben ik sowieso van plan om ook weer naar Gennep te gaan als gast en lekker zelf van de sauna te genieten. Dus als we dan van te voren afspreken, moet dat ook lukken.

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

zwem/sauna-avond Gennep vanaf half sept.

Bericht door Eilko » 08 okt 2007, 21:33

Hoi Wendy,

Gefeliciteerd met je massage-aanstelling in Gennep! Gaat je vast lukken, om daar succesvol te zijn :) Maar het lijkt me wel een opgaaf, als iedereen daar ontspannen ligt te genieten, terwijl jij hard aan het werk moet..

/Eilko

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

zwem/sauna-avond Gennep vanaf half sept.

Bericht door Bert » 09 okt 2007, 13:32

Hey wendy,
leuk dat je t daar mag proberen, hoop voor je dat t gaat lukken.
Zal eens kijken of ik een x zaterdags kan komen.

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

zwem/sauna-avond Gennep vanaf half sept.

Bericht door corien » 10 okt 2007, 12:23

Leuk zeg Wendy! ben benieuwd hoe het je daar bevalt als masseur .... Zaterdag gaat jammer genoeg toch niet door omdat we 's middags alweer naar R'dam afreizen maar ik hou het zeker in mijn achterhoofd voor een volgende keer ( en zou ook GRAAG weer eens onder handen genomen worden door je ;) )

Plaats reactie